دارن آرونوفسکی فیلم زندگی‌نامه ایلان ماسک را می‌سازد

قرار است فیلم زندگی‌نامه ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، توسط دارن آرونوفسکی ساخته شود. اثری که می‌تواند حسابی سروصدا به راه بیندازد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بر اساس گزارشات جدید، دارن آرونوفسکی وظیفه ساخت فیلم زندگی‌نامه ایلان ماسک را برای استودیو A24 برعهده گرفته است. ابتدا سایت Puck بود که خبر ساخت فیلمی بر اساس زندگی‌نامه ایلان ماسک را مطرح کرد. البته هنوز چیزی زیادی از این پروژه نمی‌دانیم و جزئیات آن مشخص نشده است. به جز اطلاع از نام کارگردان و استودیوی سازنده تنها چیزی که فعلا در این خصوص می‌دانیم این است که این اثر بر اساس بیوگرافی موثق نوشته شده توسط والتر ایزاکسون (تحت عنوان ایلان ماسک) ساخته خواهد شد.

این اولین زندگی‌نامه‌ی نوشته شده توسط ایزاکسون نیست که قرار است به فیلم تبدیل شود. کتاب او با نام استیو جابز هم منبع الهام تولید فیلمی با بازی مایکل فاسبندر و کارگردانی دنی بویل بود.

بر اساس گزارش Variety رقابت بر سر گرفتن حق ساخت فیلم بیوگرافی ماسک از دارن آرونوفسکی و استودیو A24 بسیار داغ بود، اگر چه این استودیو در نهایت توانست در این رقابت موفق بیرون بیاید. همکاری آرونوفسکی با A24 قطعا هیجان‌انگیز است. آرونوفسکی پیش‌تر کارگردانی آثار بسیار محبوبی مثل Black Swan، The Whale و Requiem for a Dream را برعهده داشته است. آثاری که همگی درون‌مایه‌ای سورئال دارند و حسابی مخاطبان خود را در خود غرق می‌کنند. A24 هم استودیویی است که با ساخت فیلم‌های خلاف جریان اصلی ناآشنا نیست. با توجه به این موارد آیا باید انتظار یک اثر بیوگرافی خاص و غیرمنتظره را داشته باشیم؟

ایلان ماسک در چند وقت اخیر به خاطر خرید توییتر و تغییر نام آن به X حسابی در صدر خبرها بوده است. شما احتمالا او را به عنوان موسس و مدیرعامل SpaceX و مدیرعامل شرکت Tesla هم می‌شناسید. او رسما ثروتمندترین شخص جهان به حساب می‌آید.

هنوز بازیگران فیلم ایلان ماسک مشخص نشده‌اند و خبری هم تاریخ اکران آن نیست. از آن جایی که به نظر می‌رسد این پروژه در مراحل ابتدایی ساخت خود به سر می‌برد، باید چند وقت دیگر هم برای انتشار خبرهای جدید در خصوص آن صبر کنیم.

آیکون فیلم ایلان ماسک: مرد آهنی زندگی واقعی Elon Musk: The Real Life Iron Man
فیلم

ایلان ماسک: مرد آهنی زندگی واقعی

Elon Musk: The Real Life Iron Man

تماشای فیلم ایلان ماسک: مرد آهنی زندگی واقعی

منبع: GamesRadar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×