بهترین بازی های ماشین سواری و مسابقه ای

یکی از سبک‌های بسیار هیجان‌انگیز بازی‌های ویدیویی، مسابقات اتومبیل رانی است. استودیو‌های بازی سازی از همان ابتدای پیدایش بازی‌های ویدیویی ، تمرکز ویژه‌ای روی ساخت بازی های ماشین جدید و هیجان‌انگیز داشته‌اند تا با کمک آنها آدرنالین خون گیمرها را بالا ببرند و آنها را برای ساعت‌ها در جایشان میخکوب کنند. در این نوشته قصد داریم ۵ بازی ماشین برای اندروید را به شما معرفی کنیم که نفس شما را در سینه حبس خواهند کرد و تجربه لذت بخش سرعت را برایتان به وجود می‌آورند. پس با ما همراه باشید.

۱) بازی Asphalt 8

سری بازی‌های Asphalt از محبوب‌ترین بازی‌های ماشین مسابقه‌ای یک یا چند نفره هستند. این بازی‌ها به خاطر گیم پلی، گرافیک و قدرت کنترل بالا از جمله بهترین بازی‌هایی هستند که در این سبک ساخته شده‌اند.

استودیوی بازی سازی مطرح دنیا، یعنی Gameloft SE بازی Asphalt8 را علاوه بر کنسول‌های دیگر، برای اندروید و ios نیز عرضه کرده است. در این بازی بیش از ۲۲۰ مدل ماشین و موتورهای مسابقه‌ای فوق حرفه‌ای و رویایی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا در سراسر جهان به تورهای مسابقاتی بروید و با برنده شدن در این مسابقات، پول و سوخت ماشین به دست آورید. هرچقدر در مراحل پیشرفت کنید، امکانات و سرعت ماشین شما بیشتر میشود. در صورتی که در سه مسابقه متوالی برنده شوید، سوپرپاورهایی به دست می‌آورید که سرعت ماشین شما را به کلی دگرگون می‌کنند.

زمین‌های مسابقه این بازی ماشین اندرویدی از تنوع زیادی بخوردارند؛ از صحرای نوادا گرفته تا شهرهایی مانند توکیو و ونیز و ایسلند. زمین‌های مسابقه ای که هرکدام چالش‌های خاص خودشان را دارند در بازی طراحی شده‌اند تا مهارت‌های ماشین بازی‌تان را به خوبی امتحان کنید.

افکت‌های صوتی این بازی مانند صدای موتور ماشین‌ها، همگی از کیفیت و واقع‌گرایی بالایی برخوردار هستند. برای کنترل‌های بازی هم در قسمت تنظیمات، چهار آپشن وجود دارد که میتوانید هر کدام که تسلط بیشتری بر آن دارید را انتخاب کنید.

Asphalt8 را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Asphalt 8 - Car Racing Game

Asphalt 8 – Car Racing Game

حجم:۱۰۵.۶ مگابایت

دانلود بازی

 

۲) بازی Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2 یک بازی ماشین برای اندروید است. در این بازی آنلاین می‌توانید با رانندگانی از سراسر جهان در پیست‌های مسابقه در سراسر جهان، مسابقات ماشین سواری بدهید و پیروز شوید.

در ابتدای شروع بازی می‌توانید راننده، نوع ماشین و طرح و رنگ آن را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید و بعد از تعیین نوع کنترل‌گر بازی، که به دو صورت دکمه‌های مجازی و چپ و راست کردن فیزیکی گوشی موبایل است، وارد مسابقه شوید.

گیم پلی اصلی بازی مسابقه با حریفان کامپیوتری یا آنلاین و به صورت مرحله‌ای است. با برنده شدن در هر مرحله، سکه دریافت می‌کنید و با کمک این سکه‌ها می‌توانید قابلیت‌های ماشین مسابقه‌تان را ارتقا دهید. در طول مسیر مسابقه، پاورآپ هایی قرار گرفته‌اند که با گرفتن آنها می‌توانید در طول مسابقه و در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده کنید. این پاور آپ‌ها انواع مختلفی دارند که هم برای مدتی قدرت و سرعت ماشین شما را بالا ببرند و هم سلاح‌هایی هستند که یا کمک آنها می‌توانید موانع و البته حریفان را از سر راه کنار ببرید.

در کنار این گیم پلی اصلی، چالش های روزانه و مسابقات سرعتی وجود دارد که تنوع بازی را بالا می‌برند.

گرافیک این بازی بسیار یادآور بازی نوستالژیک (CTR (Crash Team Racing است؛ همان گرافیک سه بعدی با همان رنگ‌ها و همان حس و حال فضاها. در این بازی می‌توانید با تغییر رزولوشن، گرافیک بازی را متناسب با قدرت گوشی هوشمندتان تنظیم کنید.

Beach Buggy Racing 2 را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2

حجم:۲۱۱.۴ مگابایت

دانلود بازی

 

۳) بازی Hill Climb Racing 2

بازی Hill Climb Racing 2 یک بازی ماشین مسابقه‌ای با جاذبه گرانشی متفاوت است. در این بازی قدرت جاذبه زمین کم است و این باعث می‌شود که حرکت ماشین‌ها به صورتی سیال دربیاید و پرش‌های ماشین در پستی و بلندی‌های پیست مسابقه، پرش‌هایی طولانی و با ارتفاع بیشتر باشند. این ویژگی جذاب بازی را دو چندان کرده است.

این بازی ماشین، گزینه‌های شخصی سازی بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید تمام جزییات ماشین مسابقه‌تان را از لاستیک و سپر گرفته، تا قدرت موتور و چرخ‌ها را متناسب با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. به علاوه بر خلاف اکثر بازی‌های این سبک، امکان شخصی سازی ظاهر راننده را هم به شما می‌دهد. امکان مفید دیگر تغییر رزولوشن گرافیک برنامه و مناسب سازی آن بر اساس گوشی خودتان است.

مسابقات در Hill Climb Racing 2 در جاده‌های مختلف آسفالتی، برفی، کویری و.. که هر کدام چالش‌ها و پستی و بلندی‌های زیادی دارند برگزار می‌شود. در طول مسیر سکه‌ها و پاورآپ‌های متنوعی وجود دارد که با جمع‌آوری آنها می‌توانید در طول مسابقه از آنها استفاده کنید.

در آپدیت‌های اخیر این برنامه، قابلیت تشکیل تیم هم به بازی اضافه شده است و می‌توانید تیم تشکیل دهید و به صورت تیمی در مسابقات اتومبیل‌رانی شرکت کنید و برنده شوید.

Hill Climb Racing 2 را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی Hill Climb Racing 2

Hill Climb Racing 2

حجم:۱۲۳.۷ مگابایت

دانلود بازی

 

۴) بازی کلاچ

کلاچ یک بازی ماشین برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی ایرانی، «نوموگیم» ساخته شده است. این یک بازی رایگان یک نفره یا چند نفره است. گرافیک بازی شما را شگفت‌زده نمی‌کند اما از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ماشین‌های کلاچ از انواع ماشین‌های خارجی و ایرانی مانند پیکان، پراید، پژو و… هستند که می‌توانید رنگ و دیزاین آنها را مطابق با سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید. بعد از انتخاب و شخصی‌سازی ماشین، وارد بازی می‌شوید.

بازی در حالت یک نفره گیم پلی‌ای مانند بازی قدیمی و محبوب (GTA (Grand Theft Auto دارد؛ به این صورت که د در یک شهر به صورت آزادانه رانندگی می‌کنید و مناطق مختلف شهر را کشف می‌کنید. در طی بازی بر اساس مهارت های رانندگی‌تان مثلا برای سبقت گرفتن یا دریفت کردن سکه‌هایی دریافت می‌کنید و می‌توانید در پمپ بنزین‌های سطح شهر که روی نقشه‌ مشخص شده‌اند، باک ماشین را پر کنید. بازی چند نفره اما همان بازی ماشین مسابقه‌ای آنلاین است که در این حالت می‌توانید با دوستان‌تان به صورت آنلاین مسابقه دهید.

این برنامه امکان پرداخت درون برنامه ای هم برای خرید سکه دارد. با سکه‌ها می‌توانید ماشین‌های قوی‌تر بخرید و با تنوع بیشتری آنها را شخصی سازی کنید و ارتقا دهید.

استودیو نوموگیم با آپدیت‌های مرتب امکانات و کیفیت بازی را افزایش می‌دهد و توقعات گیمرهای ایرانی را تا حد زیادی برآورده می‌کند.

کلاچ را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی کلاچ

کلاچ

حجم:۲۸۶ مگابایت

دانلود بازی

 

۵) بازی جی تی کلوپ سرعت

 

جی تی کلوپ سرعت یک بازی ماشین ایرانی دیگر است که توسط استودیوی «کینگ کد» ساخته شده است. در ابتدای شروع این بازی، ماشین مورد علاقه تان را بر اساس بودجه ابتدایی‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد انتخاب می‌کنید و بعد از آموزش کوتاهی وارد بازی می‌شوید.

نقشه بازی مناطق مختلفی مانند مسابقات آزاد، محلی و روزانه دارد که با شرکت در هرکدام از آنها و برنده شدن سکه طلا و پول دریافت می‌کنید. با این جایزه‌ها می‌توانید ماشین‌تان را ارتقا دهید و سوخت نیترو بخرید. اسپورت کردن ماشین از مرحله ۵ به بعد در دسترس شماست و می‌توانید با آن ماشین را به دلخواه خودتان شخصی‌سازی کنید. به طور کلی در مراحل مختلف این بازی بیش از ۶۵ مدل ماشین ایرانی و خارجی برای انتخاب وجود دارد.

تفاوت عمده این بازی نسبت به بازی‌های دیگر، در دکمه‌های کنترل ماشین است. در این بازی شما به وسیله گاز و دنده و دکمه های هدایت به چپ و راست، ماشین را در کنترل ندارید بلکه فقط کنترل دنده در دست شماست و با کم و زیاد کردن آن ماشین را به سمت خط پایان مسابقه هدایت می‌کنید.

جی تی کلوپ سرعت را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی جی تی: کلوپ سرعت - بازی ماشین درگ ریس

جی تی: کلوپ سرعت – بازی ماشین درگ ریس

حجم:۱۸۱.۴ مگابایت

دانلود بازی

 

بازی ماشین محبوب شما کدام بازی است؟ به ما در پایین این نوشته معرفی‌اش کنید، همچنین میتوانید از بهترین بازی های موتور ساوری نیز بازدید نمایید.
 
 
دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×