بازی The Day Before در استیم بازخوردهای بسیار منفی دریافت کرد

به نظر می‌رسد گیمرها اصلا از بازی The Day Before که توسط استودیو Fntastic ساخته شده رضایت ندارند و بیش‌تر انتقادها مربوط به بخش تبلیغات جعلی در این اثر است. به همین خاطر هم برخی از کاربران این بازی را یک کلاهبرداری از سوی استودیوی سازنده می‌دانند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بازی The Day Before بالاخره چند روز پیش روی استیم منتشر شد، اما اصلا نتوانسته محبوبیتی کسب کند. در واقع نسخه دسترسی اولیه این بازی در تاریخ 7 دسامبر عرضه شد و در استیم بازخوردهای منفی فراوانی دریافت کرد.

بازی The Day Before در سال 2021 بود که برای اولین بار توسط استودیو Fntastic معرفی شد. اما پس از آن نشانه‌های زیادی دیده می‌شد که به احتمال شکست این اثر اشاره داشتند. برای مثال این استودیو بارها به کپی کردن ایده بازی‌های دیگر برای اثر خود متهم شده است. علاوه بر این، این بازی چندین بار تاخیر خورد و استودیوی سازنده هم اصلا در این خصوص شفاف‌سازی نکرد. تریلر گیم‌پلی آن هم که در سال 2023 نمایش داده شد، نشان می‌داد که ابعاد بازی به شکل قابل توجهی کوچک‌تر از چیزی است که توسط استودیو Fntastic در ابتدا وعده داده شده بود.

حالا به نظر می‌رسد بدترین پیش‌بینی‌های گیمرها در خصوص بازی The Day Before به حقیقت بدل شده‌اند. در حال حاضر بالغ بر 6 هزار کاربر نظرات خود را درباره این بازی ثبت کرده‌اند و این اثر فقط توسط 13 درصد از گیمرها به سایر افراد توصیه شده است. عدم وجود ویژگی‌های وعده داده شده یکی از مهم‌ترین نقدها نسبت به این اثر است و بسیاری هم معتقد هستند که این اثر چیزی به جز یک کلاهبرداری نیست. در میان گزارش‌هایی هم درباره باگ، کرش و مشکل در پیدا کردن سرور آزاد دیده می‌شود.

وضعیت سوال‌برانگیز بازی The Day Before به عنوان یک اثر در سبک MMO یکی از مواردی محسوب می‌شود که بحث زیادی پیرامون‌اش شکل گرفته است. استودیو Fntastic به شکل واضحی این اثر را به عنوان یک بازی جهان‌باز و MMO در سبک بقا معرفی کرده بود. این بازی هنوز هم برچسب MMO را در استیم دارد. اما حالا گیمرها از این شاکی هستند که اثری که پیش‌تر یکی از موردانتظارترین بازی‌ها روی استیم بود، در نهایت به شوتری تبدیل شده که محیط جهان‌بازی ندارد و حتی مکانیک‌های بقا هم در آن به چشم نمی‌خورد. تمام این ویژگی‌ها در ابتدا موجب جلب توجه گیمرها به سوی این بازی شده بودند.

بازی The Day Before در استیم بازخوردهای بسیار منفی دریافت کرد

با این که کوچک بودن ابعاد بازی نسبت به آن چه وعده داده شده بود، تصمیم قابل درکی از سوی سازندگان بوده است، اما این که تیم توسعه در این خصوص چیزی را با طرفداران به اشتراک نگذاشته بودند، اوضاع را پیچیده کرده است. از آن جایی که بازی The Day Before فعلا در حالت دسترسی اولیه است، انتظار می‌رود مشکلات مربوط به باگ‌ها و خطاهای سرور به مرور زمان برطرف شوند. اما توجیه کردن عدم وجود ویژگی‌هایی که پیش‌تر وعده داده شده بود برای سازندگان به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. بد نیست اشاره کنیم که حتی ویژگی‌هایی که در بازی وجود دارند هم از تیغ تیز انتقاد مصون نبوده‌اند. در نظرات گیمرها نوشته‌اند که مراحل بازی اصلا پتانسیلی برای کاوش ندارند و ترغیب‌کننده نیستند و دشمنان یا زامبی‌ها هم فاقد تنوع کافی هستند. عده‌ای از کاربران هم به انتقاد از حالت PvP بازی The Day Before پرداخته‌اند و اظهار کرده‌اند که این بخش هیچ سیستم پیشرفت معناداری ندارد.

علی‌رغم تلاش‌های استودیو The Day Before برای رفع اتهامات احتمالی، بسیاری از گیمرها در نام بردن از این اثر به عنوان یک کلاهبرداری تردید به خود راه نداده‌اند. در واقع گیمرها می‌گویند که بازی وقت‌شان را حسابی تلف می‌کند و مانع از این می‌شود که بتوانند تجربه خوبی را از حضور در استیم کسب کنند. با این که برخی از اتهامات را نمی‌توان چندان به سادگی اثبات کرد، اما بد بودن بازخوردهای این اثر چیزی نیست که بتواند آن را نادیده گرفت.

نظر شما درباره بازی The Day Before چیست؟ شما هم منتظر این بازی بودید؟ فکر می‌کنید این اثر در آینده می‌تواند نظر گیمرها را تغییر دهد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×