شایعه: کارگردان سه‌گانه تام هالند فیلم مرد عنکبوتی 4 را نمی‌سازد

شایعات جدید حول محور فیلم مرد عنکبوتی 4 حاکی از این است که کارگردان این اثر تغییر خواهد کرد. اما علت این تغییر چیست؟ در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

به تازگی شایعات تازه‌ای درباره فیلم مرد عنکبوتی 4 مطرح شده که ممکن است برای طرفداران شوکه‌کننده باشد. طبق این خبرها، ظاهرا جان واتس، کارگردان سه‌گانه اسپایدرمن با بازی تام هالند، قرار است با فرد دیگری جایگزین شود. اگرچه طبق گزارشات منتشر شده ساخت نسخه‌ای جدید در این مجموعه قطعی به نظر می‌رسد، اما هنوز فیلم مرد عنکبوتی 4 رسما معرفی نشده و خبرهای موثقی هم درباره جزئیات این اثر به اشتراک گذاشته نشده است.

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر، پیش‌تر اظهار کرده بود در صورتی به بازی در این نقش می‌گردد که فیلم‌نامه خوبی به دست‌اش برسد و حفظ میراثی که این کاراکتر به جا گذاشته تضمین شود. مدت زیادی است که گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی درباره شروع یک سه‌گانه جدید با محوریت پیتر پارکر مطرح می‌شود. از آن جایی که در پایان فیلم Spider-Man: No Way Home حافظه همه از وجود شخصیتی به نام مرد عنکبوتی پاک شد، عملی شدن این ایده بعید به نظر نمی‌رسد.

هرچند شایعات جدید حاکی از این هستند که مرد عنکبوتی تنها کسی نیست که قرار است همه چیز را از صفر شروع کند. بر اساس ادعای دنیل ریچتمن، اسکوپر معروف صنعت سینما، ممکن است کارگردانی این فرنچایز از واتس گرفته شده و این نقش روی دوش دریو گودارد گذاشته شود و ظاهرا این فیلم‌ساز فیلم مرد عنکبوتی 4 را خواهد ساخت. این خبر برای طرفداران حسابی شوکه‌کننده است، چرا که پیش‌تر به نظر می‌رسید همه‌ی نشانه‌ها به کارگردانی این اثر توسط واتس ختم می‌شوند. او تمام آثار پرفروش در سه‌گانه Home را کارگردانی کرده و انتخاب فردی به جز او اصلا به ذهن طرفداران هم خطور نمی‌کرد. با این حال ریچتمن گفته که جایگزین کردن واتس با کارگردانی دیگر به خاطر تصمیمات خود فیلم‌ساز بوده و واتس تصمیم گرفته در پروژه جدید مارول نقشی نداشته باشد. اگرچه کنار کشیدن واتس از کارگردانی این فیلم غافلگیرکننده بود، اما خبر دادن این وظیفه به گودارد اصلا اتفاق تعجب‌برانگیزی محسوب نمی‌شود. شایعاتی که پیش‌تر مطرح شده بود به این نکته اشاره داشتند که کوین فایگی، رئیس استودیوهای مارول، در نظر دارد در صورت قطع همکاری با واتس به سراغ گودارد برود. هرچند خود فایگی هم شاید برای کار روی جنگ ستارگان از مارول جدا شود. این اتفاقات طرفداران را نسبت به آینده MCU سردرگم کرده است.

دلیل واتس برای عدم پذیرش کارگردانی فیلم مرد عنکبوتی 4 فعلا مشخص نیست. با این حال با توجه به شروع قوس داستانی جدید و شایعات درباره احتمال حضور دردویل در آثار مارول، گودارد برای کارگردان این اثر گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. او پیش‌تر وظیفه فیلم‌نامه‌نویسی برای سریال Daredevil در نتفلیکس را برعهده داشته و فیلم ترسناک Cabin in the Woods را کارگردانی کرده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این فیلم‌ساز در نوشتن فیلم‌نامه The Avengers و Avengers: Age of Ultron هم نقش داشته، هرچند به نام او در تیتراژ اشاره‌ای نشده است.

آیکون فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه Spider-Man: Homecoming
فیلم

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

Spider-Man: Homecoming

تماشای فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

شایعه: کارگردان سه‌گانه تام هالند فیلم مرد عنکبوتی 4 را نمی‌سازد

در کنار خبرهای مربوط به کارگردانی فیلم مرد عنکبوتی 4 توسط گودارد، شایعاتی درباره داستان این اثر هم مطرح شده است. چندین اسکوپر و اینسایدر در گزارش‌های خود ذکر کرده‌اند که این فیلم قرار است ساختاری شبیه به فیلم Captain America: Civil War داشته باشد. در واقع در فیلم جدید اسپایدرمن ظاهرا بار دیگر در خیابان‌های نیویورک شاهد درگیری ابرقهرمان‌ها با یکدیگر خواهیم بود. علاوه بر این، برخی شایعات از احتمال حضور شخصیت‌هایی مثل کیت بیشاپ و مایا لوپز یا همان اکو از سریال هاکای خبر می‌دهند. در کنار این‌ها صحبت‌هایی هم از حضور احتمالی شخصیت جسیکا جونز با بازی کریستن ریتر به میان آمده است؛ کاراکتری که بسیاری از طرفداران مارول صبر ندارند او را در MCU ببینند.

فعلا هیچ کدام از خبرهای مربوط به فیلم مرد عنکبوتی 4 تایید نشده‌اند و صرفا شایعه به حساب می‌آیند؛ از همین خبر جایگزینی واتس گرفته تا خبر بازگشت تام هالند. پس باید صبر کنیم تا استودیو مارول به صورت رسمی خبرهای مربوط به این پروژه را به اشتراک بگذارد. هرچند باید بگوییم که اگر گودارد واقعا وظیفه کارگردانی فرنچایز را برعهده بگیرد، احتمالا شخصیت اسپایدرمن در آثار جدید کاملا با آن چه پیش‌تر دیده‌ایم متفاوت خواهد بود.

این بود خبرهای جدید درباره فیلم مرد عنکبوتی 4. نظر شما درباره این اثر چیست؟ فکر می‌کنید تغییر کارگردان این اثر چه تاثیری روی پروژه می‌گذارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home
فیلم

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

Spider-Man: No Way Home

تماشای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×