احتمالا سامسونگ مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 را عرضه خواهد کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با عرضه مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 سهم بازار خود را افزایش دهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

حالا که بالاخره سری گلکسی S24 معرفی و در حالت پیش‌فروش قرار گرفته، سامسونگ تمرکز اصلی‌اش را روی پرچم‌دارهای بعدی خود، سری گلکسی زد، گذاشته است. ما می‌دانیم که امسال قطعا شاهد معرفی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 خواهیم بود. هرچند یک گزارش جدید نشان می‌دهد که احتمالا مدل اقتصادی این گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و در واقع سامسونگ با این محصولات قصد دارد تغییری در استراتژی‌های خود ایجاد کند.

مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 جذاب به نظر می‌رسد، اما در صورتی که شاهد افت سطح مقاومت آن نباشیم

احتمالا سامسونگ مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 را عرضه خواهد کرد

گزارش منتشر شده حاکی از این است که سامسونگ در حال حاضر روی ساخت مدل جدیدی از سری گلکسی زد فولد 6 کار می‌کند. این اولین باری نیست که ما خبرهایی درباره احتمال ساخت مدل اقتصادی گوشی‌های تاشو می‌شنویم و پیش‌تر هم شایعات در این خصوص منتشر شده بود. هرچند سامسونگ در آن زمان تمام این گمانه‌زنی‌ها را بی‌اساس خواند. دلیل اصلی ساخت مدل‌های جدید گوشی‌های تاشو این است که این غول کره‌ای می‌خواهد نفوذ این مدل از گوشی‌های خود را در بازار افزایش دهد و بتواند در رقابت با محصولات چینی هم حرفی برای گفتن داشته باشد. در واقع گوشی‌های هوآوی و آنر در حال حاضر در بازار چین را تسخیر کرده‌اند و قیمت کم‌تری دارند، اما سامسونگ می‌خواهند با محصولات جدید خود ورق را برگرداند.

گزارش ذکر شده به این نکته اشاره می‌کند که شاید عرضه مدل جدید گلکسی زد فولد 6 مشکلات مختلفی را به وجود آورد، چون در حال حاضر شرایط بازار چندان خوب نیست. در نتیجه بهتر است که سامسونگ تمرکز اصلی خود را روی محصولات بالارده‌اش بگذارد، چرا که عرضه یک گوشی تاشوی اقتصادی می‌تواند در دراز مدت به سودآوری شرکت آسیب وارد کند.

اولین نسخه از سری گلکسی زد فولد در سال 2019 بود که روانه بازار شد و از آن زمان به بعد سامسونگ هر ساله مدل جدیدی از این پرچم‌دارها را عرضه کرده است. هرچند امسال ممکن است شاهد معرفی دو مدل از Galaxy Z Fold 6 باشیم که احتمالا یکی از آن‌ها نسخه‌ای اقتصادی‌تر خواهد بود. چیزی که موجب نگرانی می‌شود این است که سامسونگ احتمالا برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه پرمیوم را برای مدل اقتصادی در نظر نخواهد گرفت تا هزینه ساخت کاهش پیدا کرده و در واقع تفاوت بین دو مدل کاملا به چشم بیاید.

اگر خبرهای سامسونگ را دنبال کرده باشید، می‌دانید که حدود 2 ماه پیش، این شرکت شایعات مربوط به گوشی‌های تاشوی اقتصادی را بی‌اساس خواند. اما حالا این گزارش نشان از چیزی دارد که کاملا با اظهارات پیشین این کمپانی در تناقض است. ما مطمئن نیستیم که در نهایت سامسونگ مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 را معرفی می‌کند یا نه و در نتیجه باید برای انتشار خبرهای رسمی صبر کنیم.

عرضه مدل‌های اقتصادی گوشی‌های تاشو محتمل است و برندهایی نظیری آنر، تکنو و … محصولاتی در این رده را طی سال‌های اخیر راهی بازار کرده‌اند. هرچند باید ببینیم که سامسونگ چقدر از ویژگی‌های مدل‌های بالارده را برای عرضه یک محصول خوب، اما اقتصادی کنار می‌گذارد.

این بود خبرهای جدید درباره احتمال معرفی مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 توسط سامسونگ. نظر شما درباره گوشی‌های تاشو چیست؟ شما علاقه‌ای به خرید مدل اقتصادی این سبک از گوشی‌ها دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون برنامه Secure Folder

Secure Folder

حجم:۲۴.۸ مگابایت

دانلود برنامه پوشه امن سامسونگ

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×