ستاره فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» از میزان وفاداری آن به نسخه اصلی می‌گوید

نیکو پارکر، ستاره فیلم How To Train Your Dragon، به تازگی درباره میزان وفاداری این بازسازی به نسخه اصلی صحبت کرده و گفته که این اثر قرار است هویت خاص خود را داشته باشد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

نیکو پارکر، بازیگر فیلم How To Train Your Dragon، اخیرا درباره این اثر که قرار است بازسازی انیمیشن اکران شده در سال 2010 باشد صحبت کرده و به میزان وفادار بودن‌اش به نسخه اصلی اشاره کرده است. در این فیلم میسن تمس نقش هیکاپ را بازی می‌کند و پارکر هم در نقش استرید ظاهر خواهد شد. کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» هم برعهده دین دبلویس است؛ همان فیلم‌سازی که نسخه انیمیشنی آن را در سال 2010 خلق کرد. جدای از بازگشت دبلویس در نقش کارگردان، بد نیست اشاره کنیم که جرارد باتلر هم نقشی که در انیمیشن برعهده داشت را حالا در نسخه لایو اکشن هم عهده‌دار خواهد بود. او در نسخه انیمیشنی وظیفه صداپیشگی در نقش Stoick the Vast، پدر هیکاپ، را برعهده داشت.

پارکر طی یک نشست خبری در خصوص جدیدترین فیلم‌اش، Suncoast، با رسانه Collider مصاحبه کرد و درباره فیلم How To Train Your Dragon هم صحبت‌هایی به میان آورد. او گفت که طی فیلم‌برداری این اثر حسابی اوقات خوشی را سپری کرده است. همچنین این بازیگر اظهار کرد که این لایو اکشن قرار نیست به صورت تمام و کمال به انیمیشن سال 2010 وفادار باشد و هویت خاص خود را خواهد داشت.

نیکو پارکر در این خصوص گفت: «به نظرم از خیلی جهات یه چیز متفاوته، اما دوست دارم این طور فکر کنم که این اثر هم همون جادوی اون انیمیشن رو داره. اما فکر می‌کنم یه فیلم متفاوته و برداشت خاصی از اون داستان هستش و همه شخصیت‌ها هم یه جورایی تفاوت دارن. خیلی مهمه که اونقدرا شباهت به وجود نیاد، مخصوصا با توجه به این که نسخه‌های انیمیشنی واقعا فوق‌العاده بودن. اینجوریه که نخواستیم صرفا یک بازسازی از تمام جزئیات ارائه بدیم. هرکی یه همچین چیزی می‌خواد خب می‌تونه همون انیمیشن‌ها رو ببینه دیگه. به نظرم یه اثر عالی میشه و اگر نشه هم چندان اهمیتی نداره، چون به هر حال من که حسابی سر صحنه بهم خوش گذشته. در کل فارغ از هر چیز دیگه‌ای فکر می‌کنم فوق‌العاده‌اس.»

آیکون فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم How to Train Your Dragon
فیلم

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

How to Train Your Dragon

تماشای فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

آیا فیلم How To Train Your Dragon پتانسیل تبدیل شدن به یک اثر موفق را دارد؟

ستاره فیلم How To Train Your Dragon از میزان وفاداری آن به نسخه اصلی می‌گوید

بسیاری از لایو اکشن‌های بازسازی‌شده از آثار انیمیشنی به شکلی منصفانه به خاطر عدم ارائه محتوای جدید و اورجینال طی سال‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. مخصوصا این نقدها به شکلی قابل توجه دامن دیزنی را گرفته که طی این سال‌ها نسخه‌های لایو اکشن مختلفی را با اقتباس از انیمیشن‌های کلاسیک‌اش ساخته و تغییری هم در داستان اصلی آن‌ها ایجاد نکرده است. هرچند به نظر می‌رسد فیلم How To Train Your Dragon پتانسیل این را دارد که به اثری متفاوت و بزرگ‌تر از سه‌گانه انیمیشنی‌اش تبدیل شود. خبر ساخت نسخه ریمیک این مجموعه برای بسیاری از افراد غافلگیرکننده بود. اما حالا که دبلویس در نقش کارگردان حضور دارد، می‌تواند با نگرش بلندپروازانه‌تری داستان را در قالب یک لایو اکشن ارائه دهد.

دبلویس در این اثر برای فیلم‌برداری با بیل پوپ همکاری می‌کند تا در کنار هم بتوانند فیلم How To Train Your Dragon را به اثری جذاب تبدیل کنند. پوپ بیش‌تر به خاطر همکاری با واچوفسکی‌ها در سه‌گانه ماتریکس شناخته می‌شود. او در ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی هم با سم ریمی همکاری کرده و سابقه همکاری با ادگار رایت در پروژه‌های Scott Pilgrim vs. The World، The World’s End و Baby Driver را در کارنامه دارد. دبلویس حدود 2 هفته پیش بود که در صفحه اینستاگرام‌اش تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد فرآیند تولید فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» شروع شده است. در این عکس یک کلاکت در دست او دیده می‌شود که با دقت به قسمت بالا در سمت راست آن مشخص می‌شود که در ساخت این اثر از دوربین IMAX استفاده شده است. در نتیجه انتظار می‌رود نسخه بازسازی شده از روی این سه‌گانه انیمیشنی حالا در قالب لایو اکشن بزرگ‌تر و جذاب‌تر از همیشه باشد.

در این جا بد نیست اشاره کنیم که سه‌گانه انیمیشنی How To Train Your Dragon در مجموع 1.6 میلیارد دلار در باکس آفیس فروش داشته است. در نتیجه این اثر یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای چندرسانه‌ای استودیو دریم‌ورکز به حساب می‌آید.

با توجه به ثبت این آمار درخشان از این سه‌گانه انیمیشنی و مجموعه تلویزیونی آن که موجب شدند این فرنچایز حسابی برای دریم‌ورکز سودآور باشد، بدیهی بود که قرار است دنباله‌هایی از آن را در مدیوم‌های مختلف ببینیم. اگر فیلم How To Train Your Dragon در باکس آفیس موفق ظاهر شود، احتمال‌اش زیاد است که شاهد تولید اقتباسی لایو اکشن از نسخه دوم و سوم آن هم باشیم. این یعنی مخاطب‌ها خواهند توانست دنیای عظیم مجموعه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» را قالبی دیگر این بار به صورت لایو اکشن ببینند؛ آثاری که توسط فیلم‌سازی تولید می‌شوند که خودش اولین بار با اقتباس از کتابی به همین نام، نوشته‌ی کرسیدا کوول، در قالب یک انیمیشن جذاب داستان هیکاپ را روی پرده‌های سینما برد.

این بود توضیحاتی درباره میزان وفاداری فیلم How To Train Your Dragon به نسخه اصلی. نظر شما درباره مجموعه انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» چیست؟ فکر می‌کنید این لایو اکشن می‌تواند به اثری موفق تبدیل شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲ How to Train Your Dragon 2
فیلم

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲

How to Train Your Dragon 2

تماشای فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2

منبع: ScreenRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×