استیون اسپیلبرگ فهرست شیندلر را بهترین فیلم‌اش می‌داند

استیون اسپیلبرگ در صحبت‌های اخیر خود درباره فیلم‌هایش گفتگو کرده و گفته که به یکی از آن‌ها به شکلی خاص افتخار می‌کند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

استیون اسپیلبرگ را همه سینمادوستان می‌شناسند و اکثر افراد حداقل چند فیلم او را دیده‌اند. او در طی سال‌های فعالیت خود آثار زیادی را روانه سالن‌های سینما کرده و توانسته تاثیر زیادی روی این صنعت بگذارد. حال این کارگردان بزرگ درباره بهترین فیلم خود صحبت کرده است.

استیون اسپیلبرگ که با کلاسیک‌هایی نظیر پارک ژوراسیک، آرواره‌ها و چهار نسخه از ایندیانا جونز برای‌مان خاطره‌سازی کرده است، می‌گوید که در بین آثار خود بیش‌تر به فهرست شیندلر افتخار می‌کند.

او در مصاحبه با رسانه The Hollywood Reporter به عنوان بخشی از تاریخ شفاهی فیلم گفت: «این بهترین فیلمی هستش که تا حالا ساختم. البته نمی‌خوام بگم تو آینده نمی‌تونم ازین بهتر بسازم. اما در حال حاضر به این اثرم بیش‌تر از همه افتخار می‌کنم».

آیکون فیلم فهرست شیندلر Schindler's List
فیلم

فهرست شیندلر

Schindler’s List

تماشای فیلم فهرست شیندلر

در فیلم فهرست شیندلر بازیگرانی نظیر لیام نیسون، رالف فینس و بن کینگزلی نقش‌آفرینی می‌کنند. این اثر بر اساس داستان حقیقی فردی به نام آسکار شیندلر ساخته شده که در جریان جنگ جهانی دوم جان بیش از هزار یهودی را نجات داد. این فیلم در واقع اقتباسی از رمان Schindler’s Ark، نوشته‌ی تامس کنیلی، است. فیلم Schindler’s List پس از اکران 7 جایزه اسکار برد و که یکی از آن‌ها جایزه بهترین فیلم سال بود.

در همین گفتگو، استیون اسپیلبرگ اظهار کرد که وقتی برای فیلم‌برداری فیلم فهرست شیندلر به اروپا رفته بوده، کتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس‌فیلم، و جرج لوکاس، خالق جنگ ستارگان، در آمریکا کار روی میکس صدای فیلم پارک ژوراسیک را تمام کرده بودند.

او در این خصوص می‌گوید: «به جرج زنگ زدم. گفت: “جرج، به مشکل خوردم. استودیو خیلی از دستم ناراحته که می‌خوام بدون میکس فیلم پارک ژوراسیک واسه ساخت فیلم فهرست شیندلر برم اروپا. میشه پارک ژوراسیک رو تو میکس کنی؟” من همون موقع هم تیم میکس‌اش رو واسه کار روی فیلم همراه خودم داشتم و به همین خاطر هم جرج گفت که کار رو دست می‌گیره. اون و کتی کندی میکس فیلم رو انجام دادن».

این بود صحبت‌های استیون اسپیلبرگ درباره بهترین فیلم‌اش. نظر شما درباره آثار این کارگردان چیست؟ به نظر شما هم فهرست شیندلر بهترین ساخته‌ی اوست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×