بازی Helldivers 2 تنها طی یک ماه 8 میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Helldivers 2 توانسته صرفا در طی کمی بیش از یک ماه، بیش از 8 میلیون نسخه بفروشد و با عملکرد عالی‌اش فراتر از انتظارات سازندگان ظاهر شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بازی Helldivers 2 ماه گذشته بود که روانه بازار شد و توانست به سلطه بازی Palworld در لیست پرفروش‌ترین‌های استیم پایان دهد. حالا که کمی بیش از یک ماه از عرضه این اثر می‌گذرد، آماری از میزان فروش آن منتشر شده که واقعا جالب‌توجه است. این بازی توانسته صرفا طی همین مدت‌زمان به فروشی بیش از 8 میلیون نسخه دست پیدا کند.

با توجه به این آمار، بازی Helldivers 2 در بین پرفروش‌ترین آثار 2024 درست پشت سر بازی Palworld در رتبه دوم قرار می‌گیرد. هر دوی این بازی‌ها آثاری AA و لایو سرویس هستند و همین شباهت‌ها است که رقابت‌شان را جذاب‌تر می‌کند.

رسانه Bloomberg این آمار فروش تخمین زده شده را در جدیدترین گزارش‌اش منتشر کرده است. پیش‌تر مدیرعامل Arrowhead Game Studios به فروش حدودا 3 میلیون نسخه‌ای بازی اشاره کرده بود، اما یکی از تحلیلگران TD Cowen تخمین زده که فروش این اثر در حال حاضر به 8 میلیون نسخه می‌رسد.

این آمار و ارقام سوالاتی را درباره علت تصمیم‌گیری پلی استیشن در خصوص عدم اعلام آمار رسمی فروش بازی Helldivers 2 به وجود آورده است. بر اساس ادعای تحلیلگر مذکور، در حال حاضر شواهد نشان می‌دهد که آمار فروش همچنان در حال رشد خواهد بود. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که در آینده این بازی بتواند قله‌های موفقیت دیگری را هم فتح کند. داگ کرئوتس، تحلیلگر TD Cowen، در باره این اثر می‌گوید: «بازی بیش از انتظارات عمل کرده».

⚠️ در حال حاضر این فیلم از حالت انتشار خارج شده است.

بازی Helldivers 2 تنها طی یک ماه 8 میلیون نسخه فروش داشته است

این آمار تخمین زده شده بازی Helldivers 2 را در کنار آثاری نظیر Marvel’s Spider-Man 2 قرار می‌دهد. ساخته‌ی AAA استودیو اینسامنیاک گیمز علی‌رغم این که برند مرد عنکبوتی ارزش و شهرت بیش‌تری دارد و ما پیش‌تر دو اثر دیگر از این فرنچایز را دیده بودیم، اما در بازه زمانی مشابه فروشی حدود 10 میلیون نسخه کم‌تر از اثر ساخته شده توسط Arrowhead Game Studios را به ثبت رساند.

نسخه اول از مجموعه Helldivers را بسیاری از گیمرها از همان زمان انتشار (2015) هم اثری کم‌تر مورد توجه قرار گرفته شده می‌دانستند. از آن جایی که بازی Helldivers 2 یک اثر AA است، انتظار می‌رود سودآوری‌اش نسبت به بازی Marvel’s Spider-Man 2 بسیار بیش‌تر باشد.

با توجه به این آمار و ارقام بعید نیست که پلی استیشن ترغیب شود در آینده بیش‌تر به سراغ ساخت بازی‌های AA برود. اولین تجربه این غول حوزه بازی‌های ویدیویی در ساخت یک اثر لایو سرویس حسابی موفقیت‌آمیز بوده و انتظار می‌رود که این شرایط همچنان ادامه داشته باشد. شاید در کلام ساده به نظر برسد، اما باید بگوییم که Arrowhead Game Studios واقعا توانسته به پلی استیشن برای شروع فعالیت در مسیر طولانی لایو سرویس یک شانس عالی بدهد.

این بود خبر فروش 8 میلیون نسخه‌ای بازی Helldivers 2 تنها در طی حدود یک ماه. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید در به‌روزرسانی‌های آینده این اثر شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Tech4Gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×