بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین باعث ایجاد تغییراتی در فیلم ددپول 3 شد

شان لوی، کارگردان فیلم ددپول 3، از این می‌گوید که بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین چطور مسیر اثر جدیدش را تغییر داده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool & Wolverine، در صحبت‌های اخیر خود گفت که بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین به شکل قابل توجهی مسیر این فیلم جدید از دنیای سینمایی مارول را تغییر داده است. هرچند این فیلم‌ساز می‌گوید که به لطف حضور این بازیگر ما با اثر بهتری طرف خواهیم بود.

لوی که وظیفه کارگردانی جدیدترین فیلم از مجموعه ددپول را برعهده دارد به تازگی در مصاحبه‌ای با رسانه Entertainment Weekly شرکت کرده و درباره پشت پرده حضور جکمن و بازگشت‌اش پس از کناره‌گیری از بازی در نقش ولورین گفته و نظرات‌اش را هم درباره فاز پنج MCU به اشتراک گذاشته است. بر اساس گفته‌های او، بازگشت این بازیگر داستان فیلم Deadpool & Wolverine را به طور کلی دست‌خوش تغییر کرده است. این فیلم‌ساز در این خصوص گفت: «او روز که هیو به ریان زنگ زد همه چیز کلا عوض شد. ما کلی درباره این که داستان‌های احتمالی فیلم سوم ددپول قراره چی باشه ایده‌پردازی کرده بودیم. اون ایده‌ها بیش‌تر حول محور روایتی بودن که قرار بود یه دنباله واسه دو تا ددپول اول باشه. اما تو هیچ کدوم همچنین تحولی رو تصور نمی‌کردیم. می‌تونم با اطمینان بگم که داستان کلا تغییر کرد و در واقع از او روز به بعد خیلی خیلی سریع همه چیز پیش رفت».

بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین

بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین باعث ایجاد تغییراتی در فیلم ددپول 3 شد

در فیلم ددپول 3 هیو جکمن را در نقش ولورین در لباس زرد رنگ‌اش خواهیم دید که یادآور کتاب‌های کامیک ایکس من است. خود این بازیگر هم از هیجان‌اش در این خصوص صحبت کرده است. او در این رابطه در گفتگو با Empire اظهار کرد: «ما تقریبا قرار بود همین کار رو تو فیلم The Wolverine انجام بدیم. ولی از همون لحظه‌ای که این جا پوشیدم‌اش با خودم گفتم که “چرا قبلا این کارو نکرده بودیم؟” خیلی درست به نظر می‌رسه. اینجوری بودم که “خودشه”».

کوین فایگی اخیرا درباره اولین باری که ایده فیلم Deadpool & Wolverine با درجه سنی بزرگسال مطرح شد، صحبت کرده است. او تایید کرده که ابتدا ستاره اثر و ریان رینولدز را در نقش تهیه‌کننده اجرایی برای جدیدترین نسخه از مجموعه ددپول رد کرده است؛ اثر که قرار بوده یک فیلم به سبک راشومون با محوریت ولورین و ددپول باشد. سازندگان قصد داشتند داستان خلاقانه را برای فیلم ددپول 3 پیاده‌سازی کنند. حالا ما خلاصه داستان رسمی این اثر را می‌دانیم. این فیلم ما را با وید ویلسون یا همان ددپول همراه می‌کند. سازمان رسیدگی به ناهنجاری‌های زمانی (TVA) وارد داستان می‌شود و او را از زندگی آرام‌اش جدا کرده و این شخصیت را با ولورین همراه می‌کند تا این دو آینده دنیای سینمایی مارول را دست‌خوش تغییر کنند. انتظار می‌رود که در فیلم Deadpool & Wolverine شاهد آشوب‌هایی با محوریت مولتی‌ورس باشیم و بتوانیم نگاهی به وقایع مهم گذشته MCU بیندازیم.

اگر چه فیلم Deadpool & Wolverine سومین نسخه از مجموعه ددپول است، اما لوی اصرار دارد که نباید آن را دنباله‌ای برای دو نسخه قبل بنامیم؛ چرا که داستان و تم آن بیش‌تر مربوط به دنیای سینمایی مارول است. این اثر بلاکباستری ابرقهرمانی موردانتظارترین فیلم تابستان پیش رو بوده و تریلر آن پیش از اکران رکوردهایی را برای MCU شکسته است. علاوه بر این، احتمالا در این فیلم شاهد حضور کوتاهی سلبریتی‌های مختلف هم خواهیم بود؛ از تیلور سویفت گرفته تا هالی بری.

این بود صحبت‌های شان لوی درباره نقش بازگشت هیو جکمن به نقش ولورین در فیلم ددپول 3. فیلم Deadpool & Wolverine قرار است در تاریخ 5 مرداد ماه (26 جولای) راهی سالن‌های سینما شود. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ آینده دنیای سینمایی مارول را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

1 دیدگاه

  1. خوبه ولی مارول با حذف تونی استارک و کاپیتان امریکای اصلی کریس ایوانز کارشو خراب کرد و این دو شخصیت بزرگ مارول رو جذاب و دلنشین کرده بودند ولی دیگه بجز ثور و اسپایدرمن ددپول و لوگان هم که جذابیت خاصی ندارن خلاصه مارول کمرنگ تر شده خیلی کمرنگ تر از قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×