ریمیک بازی سایلنت هیل 2 در تاریخ 11 مهر ماه روانه بازار می‌شود

کونامی و بلوبر تیم طی رویداد State of Play پلی استیشن بالاخره تاریخ عرضه رسمی ریمیک بازی سایلنت هیل 2 را اعلام کردند. این اثر قرار است در تاریخ 11 مهر ماه امسال (8 اکتبر) عرضه شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

می‌شود گفت که بازی Silent Hill 2 Remake مارکتینگ خوبی را تجربه نکرده است و در خصوص این موضوع کونامی و بلوبر تیم مدام یکدیگر را عامل این موضوع می‌دانند. در واقع تریلرهای این اثر اکشن که پر شده از درگیری‌های فیزیکی اصلا نتوانسته نظر مخاطب‌ها را جلب کند. در چند وقت اخیر هیچ یک از این دو شرکت نتوانسته‌اند بازخورد خوبی از سوی طرفداران سایلنت هیل بگیرند، اما تغییر طراحی شخصیت جیمز ساندرلند و تبدیل کردن‌اش از یک پدر میان‌سال به یک فرد جذاب و جوان توانسته تا حدی مخاطب‌ها را راضی کند.

خوشبختانه درست همان‌طور که انتظار داشتیم یک تریلر جدید از ریمیک بازی سایلنت هیل 2 در رویداد State of Play پلی استیشن پخش شد و علاوه بر این، حالا می‌دانیم که این اثر چه زمانی عرضه می‌شود و کی قرار است قادر باشیم بار دیگر در نقش شخصیت اصلی داستان که دچار فروپاشی روانی شده قرار بگیریم. همان‌طور که در تریلر جدید این بازی اعلام شد، Silent Hill 2 Remake در تاریخ 11 مهر ماه امسال (8 اکتبر) عرضه می‌شود؛ یعنی در همان ماهی که شاهد برگزاری مراسم هالیووین خواهیم بود.

تریلر گیم‌پلی ریمیک بازی سایلنت هیل 2 به نمایش درآمد و تاریخ عرضه آن اعلام شد

ریمیک بازی سایلنت هیل 2 در تاریخ 11 مهر ماه روانه بازار می‌شود

جدای از تاریخ عرضه، ما شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 Remake هم بودیم؛ تریلری که باز هم بخش زیادی از آن را مبارزات تشکیل می‌داد. این موضوع بار دیگر بسیاری از گیمرها را عصبانی کرد. چرا که اکثر طرفداران دوست دارند این ریمیک بیش‌تر اتمسفریک باشد تا این که مثل آن چه کونامی و بلومبر تیم تبلیغ می‌کنند، بیش‌تر حول محور مبارزات و اکشن بچرخد. ما در این ویدیو دیدیم که جیمز ساندرلند با استفاده از سلاح کمری و رایفل با هیولاهای مختلفی درگیر می‌شود. علاوه بر این، در بخشی از تریلر شاهد حمله جیمز با یک لوله به سمت یک هیولا هستیم که یادآور چنین صحنه‌ای در نسخه اصلی است.

در این ویدیو می‌توان محیط تاریک و ترسناک بازی را دید، اما اکثر بخش‌های آن به همان بخش اکشن خلاصه می‌شود. بازی بسیار جذاب و خوب به نظر می‌رسد، اما با این حال برخی از افراد ظاهرا مدل شخصیت آنجلا را نپسندیده‌اند. مشخصا ریمیک بازی سایلنت هیل 2 اثری نسبتا متفاوت خواهد بود که البته تاثیر زیادی از نسخه اصلی گرفته است. به هر حال بلومبر تیم امیدوار است این بازی بتواند در تاریخ 11 مهر ماه حسابی نظر طرفداران را جلب کند.

بازی Silent Hill 2 Remake تنها اثری نبود که تاریخ عرضه‌اش در رویداد State of Play اعلام شد. در این میان ما شاهد اعلام تاریخ عرضه بازی چند نفره پلی استیشن، Concord، و معرفی بازی جدید Astro Bot هم بودیم.

این بود خبر اعلام تاریخ عرضه ریمیک بازی سایلنت هیل 2. نظر شما درباره این اثر چیست؟ دوست دارید در آینده شاهد ریمیک شدن چه بازی‌هایی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×