مدیرعامل تیک-تو از نسخه پی سی بازی GTA 6 می‌گوید

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، به تازگی در صحبت‌هایش روی عرضه نسخه پی سی بازی GTA 6 تاکید کرده و گفته که به زودی قرار است این نسخه معرفی شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

به گزارش رسانه ‌‌VGC در کنفرانس TD Cowen نیویورک طی چند روز اخیر این صحبت‌ها مطرح شده است. در این نسشت زلنیک جزئیات بیش‌تری را درباره برنامه‌های راکستار برای نسخه پی سی به اشتراک گذاشت و خاطر نشان کرد که بازی جی تی ای 6 قرار نیست یک اثر انحصاری برای کنسول‌های خانگی باشد.

به گفته تیک-تو باید منتظر معرفی نسخه پی سی بازی GTA 6 توسط راکستار باشیم

مدیرعامل تیک-تو از نسخه پی سی بازی GTA 6 می‌گوید

زلنیک در بین صحبت‌های خود گفت: «راکستار رویکرد خاصی نسبت به پلتفرم‌های مختلف داره که قبلا هم این موضوع رو نشون داده. یکم بگذره اونا قراره چیزای بیش‌تری رو معرفی کنن».

او در ادامه اظهارات خود اشاره کرد که تیک-تو هیچ علاقه‌ای به عرضه بازی انحصاری برای کنسول‌های خانگی ندارد. او در این رابطه افزود: «به عقیده من استراتژی درست واسه کسب و کار ما اینه که جایی باشیم که مشتری‌مون هست. همیشه برای ما این طور بوده که شرکت همه جاهایی که مشتری حضور داشته رو پوشش داده و تو طول زمان رو بازی‌ها رو روی هر پلتفرمی که منطقی به نظر می‌رسیده عرضه کرده».

همچنین او اظهار کرد که طرفداران نباید بابت این که نسخه پی سی بازی جی تی ای 6 هنوز معرفی نشده نگران باشند. او در این رابطه گفت: «معرفی نشدن یه نسخه از بازی چیزی نیست که بخواید خیلی روش مانور بدید، چون به گمونم هر چیزی که معرفی نشده ممکنه تو آینده معرفی بشه. البته معرفی نشدن یه اثر هم به گمونم ممکنه یه مدت طولانی ادامه داشته باشه».

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵: دثران - آریانئو GTA V Death Run Stream by Arianeo
سریال

استریم جی تی ای ۵: دثران – آریانئو

GTA V Death Run Stream by Arianeo

تماشای سریال استریم جی تی ای ۵: دثران

قابل ذکر است که بازی GTA 6 قرار نیست روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. علاوه بر این، در زمان معرفی رسمی این اثر هیچ اشاره‌ای به نسخه پی سی صورت نگرفته بود.

این صحبت‌ها مشخصا نشان می‌دهند که رویکرد تیک-تو و راکستار در خصوص عرضه بازی جی تی ای 6 نسبت به آثار مولتی‌پلتفرم پیشین در گذشته چندان تغییری نکرده است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که ممکن است در خصوص این اثر هم شاهد همان استراتژی پیاده شده برای GTA V باشیم؛ اثری که در روز عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس و پلی استیشن قرار گرفت. پس از عرضه اولیه این بازی، کاربران رایانه‌های شخصی حدود یک سال و نیم برای دسترسی به این اثر انتظار کشیدند. در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 این انتظار کوتاه‌تر بود و چیزی حدود یک سال کاربران پی سی برای دریافت این اثر صبر کردند. در نهایت هم باید گفت که احتمالا شاهد همین الگو در خصوص بازی GTA 6 خواهیم بود.

در انتها باید ذکر کنیم که همان‌طور که احتمالا می‌دانید، راکستار قصد دارد بازی جی تی ای 6 را در پاییز سال 2025 روانه بازار کند. فقط فقط عرضه این بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس تایید شده است.

این بود صحبت‌های مدیرعامل تیک-تو درباره نسخه پی سی بازی GTA 6. نظر شما درباره این اثر چیست؟ دوست دارید در این بازی شاهد چه ویژگی‌هایی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×