10 بازی‌‌ ابرقهرمانی موبایل

احتمالا بسیاری از شمایی که این مقاله را می‌خوانید، اولین مواجه تان با یک ابرقهرمان روبروی صفحه تلوزیون بوده است. اما احتمالا می‌دانید که خواستگاه بسیاری از ابر قهرمانان محبوب از داستان‌های مصوری‌ بوده که قدمت برخی از آنها به دهه 50 میلادی بر‌میگردد. اگر چه که عمر بازی های ویدئویی ابرقهرمانی به نسبت کمیک‌ها و فیلم‌های این ژانر کمتر است، اما امروزه به یکی از پابه‌های اصلی این ژانر تبدیل شده است. به طوری که اکنون کمتر ابرقهرمانی را پیدا می‌کنید که یک اقتباس ویدئو گیمی نداشته باشد. پلتفرم موبایل به عنوان پر مخاطب ترین پلتفرم گیمینگ دنیا تاکنون میزبان بازی های ابرقهرمانی زیادی بوده است. اگر چه که پلتفرم موبایل هنوز نتوانسته یک بازی بزرگ ابر قهرمانی را میزبانی کند، اما هنوز هم عناوین ابرقهرمانی فوق‌العاده‌ای وجود دارند که می‌توانید روی گوشی موبایل یا تبلت‌تان تجربه کنید. با معرفی 10 تا از بهترین بازی های ابرقهرمانی موبایلی همراه مایکت باشید.

بازی های ابرقهرمانی موبایلی

هدف ساخت بازی های سبک سوپرهیرو تجربه یک زندگی ابر قهرمانانه برای طرفداران ابرقهرمانان خیالی است. احتمالا برای یک طرفدار اسپایدرمن هیچ چیز لذت بخش‌تر از این نیست که حتی برای ساعاتی مرد عنکبوتی بودن را تجربه کند. شاید بازی Marvel’s Spider-Man چنین تجربه‌ای را برایش فراهم کند. بازی‌های ابرقهرمانی موبایلی که در ادامه معرفی می‌شوند در سبک‌ها مختلفی هستند، از بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکی گرفته تا بازی‌های پازلی و حتی کارتی.

1- بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

  • سبک: beat ’em up
  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: Tribute Games

لاک پشت‌های نینجا یکی از محبوب‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی هستند. مهارت‌های رزمی، شخصیت‌ و توانایی های منحصر به فرد هر کدام و البته زبان طنز‌شان این لاکپشت‌های جهش یافته را به سرعت در دل کودکان و نوجوانان جا داد. حال شما این فرصت را دارید تا با ابرقهرمانان مورد علاقه‌تان یعنی لئو، راف، مایکی و دناتلو بار دیگر یک ماجراجویی را در سطح شهر و شبکه فاضلاب آغاز کنید و با دشمنان سنتی همچون شریدر و دکتر استاکمن مبارزه کنید.

گیم پلی بازی سریع و اکشن است که انیمیشن‌ها و مکانیک‌های فوق‌العاده مبارزاتی، زد و خوردهایی با کمبو‌های طولانی را امکان پذیر می‌کنند. گرافیک پیکسلی و رنگارنگ بازی در واقع ادای دینی به بازی‌های دهه هشتاد و نود این سری است و حس رترو فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهد. اگر بازی لاک پشت‌های نینجا را روی سگا جنسیس بازی کرده باشید این بازی شما را به آن دوران خواهد برد. در بازی TMNT: Shredder’s Revenge علاوه بر چهار شخصیت اصلی شخصیت‌های معروف دیگری همچون استاد اسپلینتر، کیسی و آپریل نیز قابل بازی هستند. فرقی نمی‌کند که گیمر نسل جدید هستید یا قدیمی، این بازی ابرقهرمانی موبایلی می‌تواند ساعات طولانی شما را سرگرم کند.

2- بازی Batman – The Telltale Series

  • سبک: ماجراجویی، اشاره و کلیک
  • سال عرضه: 2016
  • توسعه دهنده: Telltale Game
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 100 هزار (4.1)

بدون شک شخصیت بتمن محبوب‌ترین ابرقهرمان DC است. بتمن در بازی های ویدئویی با سری آرکهام شناخته می‌شود. سال 2016 استودیو تل تیلز یک بازی به نام Batman – The Telltales Series ساخت که با دیگر عناوینی که از بتمن ساخته شده بود، کمی متفاوت بود. این بازی بر خلاف بازی‌های سری آرکام که اکثرا اکشن بودند، در سبک اشاره و کلیک بود و تمرکز گیم پلی روی دیالوگ‌ها و تصمیمات بازیکن و تاثیرشان روی روند بازی بود.

این بازی در پنج اپیزود یک داستان تاریک و پیچیده را روایت می‌کند و شما باید با بروس وین همراه می‌شدید و با شخصیت‌های مختلف صحبت کنید تا سرنخ‌هایی را پیدا کنید و پرونده جناباتی که در شهر گاتهام رخ می‌دهد را حل کنید. اگر به دنبال یک بازی ابرقهرمانی موبایلی حول شخصیت بتمن می‌گردید، بازی Batman – The Telltale Series احتمالا بهترین انتخاب خواهد بود. این بازی جذاب را می‌توانید از مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Batman - The Telltale Series

Batman – The Telltale Series

حجم:۱.۲ گیگابایت (شامل ۱.۲ گیگابایت دیتا)

دانلود بازی Batman – The Telltale Series

3- بازی Power Rangers: Legacy Wars

بازی ابرقهرمانی موبایلی

  • سبک: اکشن،مبارزاتی
  • سال عرضه: 2017
  • توسعه دهنده: nWay Inc.
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 80 هزار (4.1)

گروه پاور رنجرز یکی از گروه‌های ابر قهرمانی محبوب سال‌های نه چندان دور است. Power Rangers: Legacy Wars یک بازی ابرقهرمانی فایتینگ موبایلی است که رنجرهای قهرمان را این بار به موبایل کشانده است. ریتا رپولسا جاذوگر فضایی شبکه مورفین را آلوده کرده و هیولاهای مجازی را به کره زمین کشانده است. حال شما وظیفه دارید تیمی از رنجر‌های قدرتمند را تشکیل دهید تا مقابل ریتا و دیگر شروران بازی قرار بگیرید.

در این بازی شما در مقابل بازیکنان واقعی مبارزات Real Time را انجام می‌دهید. در بازی بیش از 80 شخصیت متفاوت متشکل از رنجر‌ها جدید و قدیمی و همچنین ویلین‌ها وجود دارند که با پیشرفت در بازی می‌توانید آنها را باز کنید و به تیم‌تان اضافه کنید. همچنین می‌توانید برای تقویت تیم‌تان رنجر‌های تان را ارتقا دهید تا قابلیت‌های جدیدی را بدست آورند. بازی Power Rangers: Legacy Wars را می‌توانید از مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Power Rangers: Legacy Wars

Power Rangers: Legacy Wars

حجم:۶۸.۱ مگابایت

دانلود بازی Power Rangers: Legacy Wars

4- بازی Marvel Contest of Champions

بازی ابرقهرمانی موبایلی

  • سبک: مبارزه‌ای
  • سال عرضه: 2014
  • توسعه دهنده: Shengqu Games
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 300 هزار (4.2)

مارول یکی از قدرت‌های کمیک، فیلم وسریال و بازی‌های ابرقهرمانی به حساب می‌آید. در بازی Marvel Contest of Champions محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول بار دیگر گرد هم آمدند تا نبرد‌های حماسی را رقم بزنند. در این بازی بیش از 190 شخصیت ابرقهرمان مارول همچون مرد عنکبوتی، مرد آهنی، ولورین و ویلن‌های مارول همچون تانوس، کانگ حضور دارند و شما می‌توانید از میان آنها تیم مورد علاقه خود را تشکیل دهید.

در این بازی مبارزه‌ای؛ قهرمان منتخب شما در یک نبرد 1v1 در مقابل حریف قرار می‌گیرد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و تنها با درگ کردن و تپ کردن روی صفحه نمایش می‌توانید حرکات ابرقهرمان‌تان را کنترل کنید. گرافیک سه بعدی بازی و طراحی دقیق شخصیت‌ها موجب شده تا این بازی از نظر بصری کم نقص باشد. در بازی ایونت‌های جذاب و چالش برانگیزی وجود دارند که اغلب با پاداش‌های خوبی همراه هستند. همچنین امکان رقابت با دوستان‌تان در این بازی وحود دارد. بازی Marvel Contest of Champions یکی از قدیمی‌ترین بازی های ابرقهرمانی موبایلی است که همچنان بازیکنان زیادی دارد. این بازی جذاب را می‌توانید از فروشگاه مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Marvel Contest of Champions

Marvel Contest of Champions

حجم:۱.۵ گیگابایت

دانلود بازی Marvel Contest of Champions

5- بازی Injustice 2

بازی ابرقهرمانی موبایلی

  • سبک: اکشن، مبارزه‌ای
  • سال عرضه: 2017
  • توسعه دهنده: Warner Bros. Games

شرکت DC دیگر قطب تولیدات ابرقهرمانی است. رقابت ماورل و DC پس از کمیک بوک ها و تولیدات سینمایی اکنون به بازی‌های موبایلی هم رسیده و پس از معرفی بازی ابرقهرمانی مارول حال نوبت به بازی Injustice 2 رسیده است. در این بازی شما می‌توانید با ابرقهرمانان و شرور‌های DC نبرد‌های بزرگ و حماسی را رقم بزنید. شخصیت‌هایی همچون بتمن، سوپر من، فلش، واندر وومن، جوکر، هارلی کویین و بسیاری از شخصیت‌ها معروف سری کامیک‌های DC در این بازی حضور دارند.

این بازی داستان Injustice: Gods Amung Us را ادامه می‌دهد. اگر چه که جوکر توسط سوپر من کشته شد، اما کار‌های که در گذشته انجام داد همچنان بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. او با نابود کردن مترو پلیس باعث شروع اتفاقاتی شد که در نهایت به دشمنی سوپر من و بتمن ختم شد. گرافیک کنسولی بازی و ترکیب آن با کات سین‌های سینماتیک فوق‌العاده، موحب شده تا داستان بازی به زیبایی روایت شود. البته که امکان بازی به صورت PvP با بازیکنانی از سراسر جهان وجود دارد. بازی Justice 2 احتمالا بهترین بازی ابرقهرمانی موبایلی با محوریت ابر قهرمانان DC خواهد بود.

6- بازی Lego Marvel Super Heroes

  • سبک: اکشن، پلتفرمر
  • سال عرضه: 2015
  • توسعه دهنده: Warner Bros. Interactive Entertainment

ترکیب اسباب بازی‌های لگو با با ابرقهرمانان شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما این کاریست که مارول و DC بارها در باز‌های ویدئویی و انیمیشن‌های خود انجام داده‌اند و موفق هم بوده‌اند. بازی Lego Marvel Super Heroes دقیقا به همان اندازه که انتظار دارید بامزه و خنده دار است. بی احتیاطی و لودگی بیش از حد اسپایدرمن موحب می‌شود تا بک نبرد ساده با ونوم، به آزاد شدن یک انرژی عظیم ختم شود . انرژی که لوکی و چندین شرور دیگر قصد دارند از آن برای ساخت یک سلاح قدرتمند استفاده کنند. ماجرا به قدری خطرناک می‌شود که پای گروه اونجرز و بسیاری از قهرمانان مارول همچون ولورین به ماجرا باز می‌شود. بازی در کل شامل 45 مرحله می‌شود. بیش از 90 شخصیت را با پیشرفت در بازی می‌توان باز کرد و از شیوه مبارزاتی خاص آنها و قدرت‌های خارق‌العاده شان استفاده کرد. تجربه بازی Lego Marvel Super Heroes شاید نتواند حس یک بازی ابرقهرمانی تمام و کمال را روی موبایل منتقل کند، اما طی ساعاتی می‌تواند با محیط رنگارنگ و گیم پلی بامزه، شما را بخنداند.

7- بازی Marvel Snap

بازی ابرقهرمانی موبایلی

  • سبک: کارتی، استراتژی
  • سال عرضه: 2022
  • توسعه دهنده: Nuverse
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 21 هزار (4.5)

اگر به دنبال یک بازی موبایلی کارتی با تم ابرقهرمانی هستید، بازی Marvel Snap احتمالا بهترین گزینه خواهد بود. در این بازی کارتی هر کارت مربوط به یکی از شخصیت‌های مارول است که قدرت‌ها و تاثیرات خاصی روی روند بازی می‌گذارند. برای بازی شما یک دسته کارت دوازده‌تایی را آماده می‌کنید و در مقابل یک بازیکن واقعی قرار می‌گیرید. استراتژی شما در چینش کارت‌ها و همچنین استقاده به موقع از آنها، کلید پیروزی شماست. با پیشرفت در بازی می‌توانید کارت‌های بیشتری را بدست بیاورید و همچنین کارت‌های قبلی را ارتقا دهید و خود را در بازی قدرتمند‌تر کنید‌. هر دست از بازی تنها سه دقیقه طول می‌کشد اما این بازی به شدت اعتیاد آور است و ممکن است حین تجربه آن زمان از دست‌تان در برود. این بازی جذاب در مایکت قرار گرفته و هم‌اکنون می‌توانید آن‌را دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

آیکون بازی MARVEL SNAP

MARVEL SNAP

حجم:۱۴۵.۲ مگابایت

دانلود بازی Marvel Snap

8- بازی Marvel Puzzle Quest

  • سبک: پازلی
  • سال عرضه: 2013
  • توسعه دهنده: 505 Go Inc
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 39 هزار (4.1)

بازی Marvel Puzzle Quest یک بازی پازلی از نوع Match-3 است. Match-3 یک سبک کلاسیک از بازی‌های پازلی است که در آن شما باید با جابجا کردن مهره‌های رنگی چندین مهره یک رنگ را در یک ردیف کنار هم قرار دهید تا همگی از صفحه پاک شوند. بازی Marvel Puzzle Quest به شما این امکان را می‌دهد تا یک بازی تفننی را این بار در تم ابرقهرمانی تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از فروشگاه مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی MARVEL Puzzle Quest: Match RPG

MARVEL Puzzle Quest: Match RPG

حجم:۱۱۰.۵ مگابایت

دانلود بازی Marvel Puzzle Quest

9- بازی Ninja Turtles: Legends

  • سبک: نقش‌ افرینی، نوبتی
  • سال عرضه: 2016
  • توسعه دهنده: JamCity, Inc
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 400 هزار (3.9)

بازی Ninja Turtels: Legends دومین بازی لاک پشت‌های نینجا در این لیست است. کرانگ با ویلن‌هایی همچون شریدر متحدشده و با ارتشی عظیم قصد دارد تا زمین را به بعد X تبدیل کند و لاک پشت‌های نینجا تلاش دارند تا جلوی او را بگیرند. در این بازی شما در هر مرحله تیمی پنج نفره متشکل‌ از میان 30 شخصیت‌های اصلی و فرعی سری TMNT تشکیل می‌دهید که هر کدام به نوبت به دشمنان حمله می‌کنند و به آنها آسیب می‌رسانند. داستان این بازی در هفت فصل و هفتاد مرحله روایت می‌شود. بازی Ninja Turtels: Legends یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی موبایلی است و شما می‌توانید آن را از مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Ninja Turtles: Legends

Ninja Turtles: Legends

حجم:۱۰۰.۵ مگابایت

دانلود بازی Ninja Turtles: Legends

10- بازی Marvel Spider-Man Unlimited

بازی ابرقهرمانی موبایلی

  • سبک: دوندگی
  • سال عرضه: 2014
  • توسعه دهنده: Gameloft
  • تعداد دانلود از مایکت (امتیاز): 1 میلیون (3.7)

بازی Marvel Spider-Man Unlimited را می‌توان یکی از معدود بازی‌های مستقل مرد عنکبوتی روی پلتفرم موبایل دانست. در این بازی شما کنترل اسپایدرمن را در یک مسیر طولانی بر عهده دارید و وظیفه دارید تا او را از خطرات و موانع سر راه به سلامت عبور دهید. این بازی 5 چپتر دارد که هر کدام در محیط متفاوتی جریان دارد و در پایان هر کدام، یک باس فایت قرار دارد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و همچون دیگر بازی‌ های دوندگی موبایل تنها با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش شخصیت اصلی را کنترل کرد. گرافیک خاص بازی و طراحی اسکین‌ها حال و هوای کمیکی به بازی می‌دهد. بازی Marvel Spider-Man Unlimited از پلی استور حذف شده است اما می‌توانید این بازی ابرقهرمانی موبایلی فوق‌العاده را از فروشگاه مایکت به صورت رایگان دانلود کنید.

نظر شما درباره این مقاله چه بود؟ آیا بازی ابرقهرمانی موبایلی را می‌شناسید که در این لیست جا داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیکون بازی MARVEL Spider-Man Unlimited

MARVEL Spider-Man Unlimited

حجم:۵۰ مگابایت

دانلود بازی Marvel Spider-Man Unlimited

منبع: PocketGamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×