هر چیزی که باید از فصل ۷ کالاف دیوتی موبایل بدانید

کالاف دیوتی موبایل، طی چند سال اخیر شاید مهم‌ترین قطب صنعت بازی‌های موبایلی بوده که تا همین امروز، سازندگان آن در حال بروزرسانی و پشتیبانی مناسب از آن هستند تا بتوانند جذابیت بیشتری را به پلیرهای این سری بدهند و باید اعتراف کنیم که در انجام این کار بسیار موفق بوده‌اند.

با انتشار فصول‌های جدید در این بازی، محتویات و مودهای قابل بازی جدیدی هم به این بازی اضافه می‌شوند که البته بعضی از آن‌ها شاید چندان جذاب نباشد اما نزدیک به ۹۰ درصد تمام اتفاقاتی که در این فصول مختلف می‌افتد،‌ همگی جذاب هستند و می‌توانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

اخیرا انتشار فصل هفتم کالاف دیوتی فصل با نام Eternal Ghost مهم‌ترین اتفاقی است که در دنیای بازی‌های موبایلی در جریان است و سازندگان این بازی تمام تلاش خود را کرده‌اند که بهترین خود را در این میان به نمایش بگذارند. با توجه به تمام جزییاتی که در این تغییرات وجود دارد، می‌توانیم مطمئن باشیم که این فصل، قرار است بسیار سرگرم‌کننده باشد.

از تغییرات در مکانیزم‌های مختلف گیمپلی گرفته تا اضافه شدن کاراکترها و آیتم‌های جدید، همه‌چیز در این بازی باعث می‌شود که بتوانیم وقت خود را به راحتی وقف این بازی کنیم و از تجربه آن لذت ببریم. در این مقاله، قرار است به صورت کامل و مفصل به تمام تغییرات فصل ۷ کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

جزییات بتل پس

کالاف دیوتی موبایل

طبق معمول باید انتظار داشته باشیم که با انتشار هر فصل جدیدی در بازی کالاف دیوتی موبایل، یک بتل پس جدید هم برای این بازی منتشر شود. معمولا محتویات داخل بتل پس، شامل محتوای رایگان و پریمیوم خواهند بود که با خریدن بتل پس، می‌توانید به این محتوای پریمیوم دسترسی داشته باشید.

دو ویژگی بسیار مهم در بتل پس جدید حضور خواهند داشت که تجربه گیمپلی شما را بسیار بهتر از قبل خواهند کرد. یکی از آن‌ها، سلاح جدید یعنی ISO SMG است و همانطور که می‌توانید از اسم آن هم برداشت کنید، یک سلاح در دسته‌بندی سلاح‌های SMG است. جلوتر، کمی بیشتر راجع به این سلاح صحبت خواهیم کرد.

مورد بعدی که در این بتل پس قرار گرفته،‌ سیستم جدیدی به نام Strafe Run Scorestreak است. این سیستم جدید به پلیرها اجازه می‌دهد که بعد از به دست آوردن چند کیل پشت سر هم، بتوانند به کمک جت‌های جنگنده، دو نطقه مکانی به خصوص را به صورت نقطه‌زن، مورد هدف قرار بدهند.

این آیتم‌های مهمی بود که در این بتل پس به بازی اضافه شده بود؛ اما به جز این موارد، می‌توانید انتظار اسکین‌های متفاوت برای اپراتورها و سلاح‌های خود هم در نظر داشته باشید. همانطور که در حال حاضر فصل تابستان است، لباس‌های ورزشی و تابستانی جالبی هم در بین اسکین‌های اپراتورها دیده می‌شود.

هم‌چنین یک موضوع مهم را هم باید در نظر داشته باشید. با توجه به این که فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل آغاز شده است،‌ اگر آیتم‌های فصل ششم را به صورت کامل به دست نیاورده‌اید، دیگر امکان به دست آوردن آن‌ها را نخواهید داشت. پس هر آیتمی که در این مدت به دست نیاورده‌اید را فراموش کنید.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

مود مولتی‌پلیر جدید: Uplink

مود مولتی‌پلیر جدید: Uplink

برای فصل هفتم کالاف دیوتی، اکتیویژن یک مود کاملا جدید به این بازی اضافه کرده است که این مود، Uplink نام دارد. اما نکته جالب این است که این مود اولین باری نیست که در سری کالاف دیوتی حضور دارد و پیشتر، این مود را در دیگر بازی‌های ویدیویی این سری محبوب دیده‌ایم.

این مود، در گذشته داخل بازی Call of Duty: Advance Warfare هم حضور داشت؛ اما این مود در آن زمان چندان مورد توجه مخاطب‌ها قرار نگرفت. اما با توجه به گذشت چند سال از این مود، امکان دارد که سازندگان بازی آن را دستخوش تغییراتی کرده باشند و هم‌چنین شاید ذائقه پلیرهای موبایلی با پلیرهای پی سی و کنسولی یکسان نباشد.

در این مود، پلیرها باید یک درون که حامل یک ماهواره ارتباطی است را با خود حمل کنند و آن را به مقر دشمن خود برسانند. درون به صورت خودکار حرکت نخواهد کرد و پلیرها باید به صورت دستی آن را حمل کنند؛ اما در نظر داشته باشید که استفاده از سلاح حین حمل کردن درون توسط هر پلیر ممکن نیست و وقتی درون را در دست دارید، فقط باید به فکر حمل کردن آن باشید.

این مود قطعا می‌تواند جنبه استراتژیک بازی را به خوبی به نمایش بگذارد؛ اگر به صورت تیمی با دوستان خود این بازی را تجربه می‌کنید، قطعا می‌توانید قبل از شروع هر بازی، با یکدیگر تغیین کنید که چه کسی وظیفه اصلی حمل درون را به دوش خواهد کشید و چه کسان دیگری هم از پلیر حامل درون، پشتیبانی خواهند کرد.

قطعا تجربه این مود برای پلیرهای موبایلی، حس بسیار بهتری در مقایسه با میزبان قبلی این مود یعنی عنوان Call of Duty: Advance Warfare خواهد داشت و حتی در حال حاضر هم، پلیرها بازخورد بسیار خوبی را به این مود داده‌اند و باید دید که آیا می‌توان انتظار دنباله‌دار بودن این مود را داشت یا خیر.

نقشه جدید: Collateral

کاملا عجیب و غیرقابل انتظار است که اگر یک فصل جدید برای کالاف دیوتی موبایل منتشر شود و خبری از یک نقشه جدید برای این سری نباشد. خوشبختانه در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل هم شاهد اضافه شدن یک نقشه جدید هستیم. البته این نقشه، تنها برای مود Ground War اضافه شده است.

این نقشه یک صحرای بسیار بزرگ است که می‌توانید به این موضوع پی ببرید که پیشتر، این منطقه یک مرکز ماهوا‌ره‌ای بوده است که در آن انفجارهای بزرگی رخ داده و آن را به ویرانی بدل کرده است. تم و ساختار کلی نقشه بسیار جالب و متفاوت است و می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای پلیرها داشته باشد.

شن و ماسه به همراه خودروهای متفاوتی که در نقشه قرار گرفته است، یکی دیگر از مواردی است که نظر شما را بسیار به خود جبل می‌کند. خودروها در این نقشه تاثیر بسیار مهمی دارند و باعث می‌شوند که بتوانید سناریوهای جنگی پویایی را حین تجربه Ground War داشته باشید. 

به عنوان مثال، در این نقشه می‌توانید این گزینه را در اختیار داشته باشید که از همان ابتدای شروع بازی، بتوانید به خودروها دسترسی داشته باشید. یعنی از همان ابتدا، شما به راحتی می‌توانید با خودرو، بازی را شروع کنید و از همان ابتدا تجربه متفاوت‌تری را در مقایسه با گذشته داشته باشید.

رویداد تم‌محور: Full Throttle

کالاف دیوتی موبایل

رویدادهای بوکس‌محور، از جمله مواردی است که طی چند وقت اخیر، در بازی کالاف دیوتی موبایل به وفور دیده‌ایم که البته تا به امروز هم به شکل غیرقابل باوری، این موضوع مورد توجه پلیرها قرار گرفته است و بازخوردهای بسیار مثبتی را در این تم‌ها مشاهده کرده‌ایم که نباید به راحتی از ان‌ها گذشت.

در این رویدادها، پلیرها یک هدف اصلی دارند و هدف اصلی این است که بتوانند تا جایی که می‌توانند، دستگاه‌های بوکس متفاوت جمع‌آوری کنند. زمانی که دستکش‌های بوکس متفاوت جمع‌آوری کنید، می‌توانید در مسابقات شرکت کنید و با پورز شدن در این مسابقات، امتیاز بیشتر و البته جوایز متنوع به دست آورید.

رویداد Full Thrtottle جوایز بسیار زیاد و جذابی را با خود به همراه دارد، پس توصیه می‌کنیم که به هیچ‌وجه  آن را دست کم نگیرید و سعی کنید که حتما به تجربه آن در طول بازی بپردازید.

آیکون بازی Call of Duty®: Warzone™ Mobile

Call of Duty®: Warzone™ Mobile

حجم:۴۴.۸ مگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون

تغییرات چلنج پس

چلنج پس در فصل هفتم کالاف دیوتی به قدرت سابق خود ادامه می‌دهد و این بار، جوایز و ماموریت‌های جدیدی را با خود به همراه دارد. اما یکی از مهم‌ترین جوایزی که می‌توانید در چنلج پس به دست آورید، یک پرک کاملا جدید به اسم Serpentine است که در تجربه گیمپلی می‌توانید تاثیر بسزایی بگذارد.

پرک Serpentine این قابلیت را به پلیر می‌دهد که حین دویدن، بتواند صدمات تیرهای دریافتی را به خود کمتر کند. این پرک برای نبردهای سنگین بسیار مناسب است؛ خصوصا زمان‌هایی که توسط دشمن محاصره شده‌اید و می‌خواهید سریعا به پشت دیوار یا ساختمانی بروید که بتوانید اعضای دیگر تیم خود را پیدا کنید.

این پرک به شما کمک می‌کند که بتوانید برای مدت زمان بیشتری در گیمپلی بازی زنده بمانید. برای به دست آوردن این پرک هم، باید از بخش چلنج پس اقدام کنید که مشخصا با انجام دادن ماموریت‌های مختلف می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. البته جوایز آن تنها این پرک به خصوص نیست.

قابلیت‌های UAV جدیدی هم به بازی اضافه شده است که از طریق چلنج پس به دست می‌آید و هم‌چنین در نظر داشته باشید که یک سری از اسکین‌ها و پوسته‌های مختلف و جدیدی که به بازی اضافه شده، تنها از طریق چلنج پس قابل دسترسی هستند. پس از این بخش به سادگی عبور نکنید.

آیتم فروشگاهی ویژه

با انتشار هر فصل جدید در کالاف دیوتی موبایل، یک آیتم فروشگاهی بسیار ویژه هم اضافه می‌شود که معمولا یک کاراکتر یا همان پوسته به خصوص، ویژه و جدید است که در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل هم شاهد چنین موضوعی هستیم. به خصوص که این بار، پوسته‌ای از کاراکتر گوست اضافه شده است.

این واریانس جدید از پوسته کاراکتر گوست، Mythic Ghost نام دارد؛ البته اگر این پوسته را خریداری کنید، به همراه این پوسته و کاراکتر، سگ شخصیت گوست یعنی رایلی را هم به همراه خود خواهید داشت. این سگ تنها یک پوسته تزیینی و خالی نیست و می‌تواند به شما در مبارزات به شما کمک کند.

هم‌چنین این سگ بانمک را می‌توانید در نزدیکی بخش Safe House بازی پیدا کنید و با آن تعامل داشته باشید. همیشه در مواقعی که کالاف دیوتی موبایل در فصل‌های جدید خود یک پوسته مخصوص اضافه می‌کند، یک ویژگی به خصوص هم با خود به همراه دارد که در این فصل، سگ گوست آن ویژگی به خصوص است.

هم‌چنین در فروشگاه، یک سری پوسته‌های کاملا جدید هم به بازی اضافه شده‌اند. به جز پوسته سلاح‌ها، مثل فصل‌های قبلی شاهد حضور بلوپرینت‌ها هم هستیم که با توجه به آن می‌توانید به سلاح‌های قفل شده دسترسی داشته باشید. 

محتویات تم‌محور هم در فروشگاه بازی یافت می‌شوند؛ البته در نظر داشته باشید که بعضی از آیتم‌های فروشگاهی فصول قبلی در حال حاضر دیگر در دسترس نیستند. اما یک سری از آیتم‌های ثابت مثل همیشه در فروشگاه حضور دارند و نیازی نیست که نگران خریدن آن‌ها باشید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×