چیزی تا کراس‌اوور برکینگ بد و فورتنایت نمانده است

احتمالا به زودی قرار است شاهد کراس‌اوور برکینگ بد و فورتنایت باشیم. البته هیچ منبعی به صورت رسمی این موضوع را هنوز تایید نکرده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بر اساس ادعای Shiina که یکی از اینسایدرهای فورتنایت به حساب می‌آید، اخیرا آیتم‌های جنگ ستارگان جدیدی به فروشگاه این بازی افزوده شده است. در میان این آیتم‌ها اسکین Moff Gideon هم به چشم می‌خورد. احتمالا در حال حاضر پیش خود فکر می‌کنید که Moff Gideon چه ربطی به برکینگ بد دارد.

در واقع پاسخ به این سوال راحت است. بازیگر نقش گایدئون کسی نیست جز جانکارلو اسپوزیتو. اگر این هنرپیشه را می‌شناسید، احتمالا دلیل‌اش حضور او در نقش گاس فرینگ است که یکی از شخصیت‌های معروف در سریال برکینگ بد بود. به عبارت دیگر حالا ما در فورتنایت یک اسکین شبه گاس فرینگ داریم. در نتیجه در حاضر حاضر فقط به والتر وایت و جسی پینکمن برای تکمیل کاراکترهای مهم این مجموعه تلویزیونی نیاز است.

آیکون بازی Fortnite

Fortnite

حجم:۱۳۷.۹ مگابایت

دانلود بازی فورتنایت

طرفداران امیدوار هستند که این شروع کار باشد

چیزی تا کراس‌اوور برکینگ بد و فورتنایت نمانده است

ما تنها کسانی نیستیم که درباره ارتباط جنگ ستارگان و برکینگ بد خبر داریم و بسیاری از طرفداران امیدوار هستند در نهایت شاهد یک کراس‌اوور واقعی بین این بازی و سریال Breaking Bad باشند. قابل ذکر است که در لیست کاراکترهای این بازی که در ماه می لیک شد، نام جسی پینکمن به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل به چشم می‌خورد. این موضوع کراس‌اوور این آثار در آینده را تضمین نمی‌کند، اما چیزی است که بحث‌های داغی را بین گیمرها به راه می‌اندازد.

با این حال همین خبرها است که می‌تواند طرفداران را به کراس‌اوور احتمالی فورتنایت و برکینگ بد خوش‌بین کند. در Reddit برخی از علاقمندان نقل قول‌های موردعلاقه‌شان از گاس فرینگ را به مناسبت افزوده شدن اسکین گایدئون به اشتراک گذاشتند. برای مثال یکی از گیمرهای ذوق‌زده نوشت: «جونزی، این آخرین فرصتته که بهم نگاه کنی».

طرفداران امیدوار هستند که به زودی شاهد اضافه شدن باقی کاراکترها به بازی Fortnite باشند؛ حتی اگر آن‌ها لزوما از دنیای برکینگ بد نباشند. مثلا فزودن شخصیت هل از سیت‌کام Malcom in the Middle به جای والتر وایت می‌تواند کار را راه بیندازد. همین‌طور اضافه شدن اسکین توبی از فیلم Need for Speed به جای جسی هم می‌تواند نظر گیمرها را جلب کند.

این بود شایعات جدید درباره کراس‌اوور احتمالی فورتنایت و برکینگ بد. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ دوست دارید در آینده شاهد کراس‌اوور این بازی با کدام آثار باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

۳ دیدگاه

  1. توی این بازی یه کاراکتر خیلی جای خالیش احساس میشه این کاراکتر نیگان اسمیث هست
    با طرف هم یه پیک اکس میتونن از لوسیل درست کنند ایموت ش هم می‌توانست اون سوت شاهکارش باشه
    واقعا در عجبم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×