اندرو گارفیلد از فیلم مرد عنکبوتی 4 می‌گوید

اندرو گارفلید اخیرا با صراحت نسبت به شایعات پیرامون بازگشت‌اش به دنیای سینمایی مارول در فیلم مرد عنکبوتی 4 پاسخ داده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

شایعات مختلفی درباره حضور دوباره پیتر پارکر فیلم Amazing Spider-Man در فیلم مرد عنکبوتی 4 پخش شده و حالا اندرو گارفیلد در این خصوص صحبت کرده است؛ او پیش‌تر در فیلم Spider-Man: No Way Home که در سال 2021 روی پرده‌های سینما رفت، نقش مهمی در دنیای سینمایی مارول بازی کرد. علی‌رغم این که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست یکی از موفق‌ترین آثار مجموعه The Multiverse Saga بود، اما فرآیند تولید نسخه بعدی این فرنچایز با حضور تام هالند بیش‌تر از آن چه طرفداران انتظار داشتند به طول انجامیده است. با این که می‌دانیم فیلم Spider Man 4 از MCU چراغ سبز دریافت کرده، اما اطلاعات چندانی از داستان آن به بیرون درز نکرده و چیز زیادی درباره این اثر نمی‌دانیم. با این حال شایعات همچنان روی حضور مجدد گارفیلد و توبی مگوایر تاکید دارند.

اندرو گارفیلد اخیرا در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو با رسانه IndieWire در خصوص فیلم We Live in Time گفتگو کرده و در این میان از او سوال شد که آیا حضورش در جمع بازیگران فیلم مرد عنکبوتی 4 حقیقت دارد یا نه. علی‌رغم این که شایعات فراوانی پیرامون این موضوع مطرح شده‌اند، اما این بازیگر درباره احتمال حضور مجددش به عنوان اسپایدرمن در نسخه چهارم از مجموعه فیلم‌هایی که هنرپیشه اصلی‌اش تام هالند است، پاسخ امیدوارکننده‌ای نداد. او در این خصوص گفت: «حرفم اینه که اینترنت یه بستر خیلی وسیعه. به نظرم خیلیا میان فقط یه چیزی می‌گن که نظر ملت رو جلب کنن. پس متاسفانه شاید گول خورده باشین».

اندرو گارفیلد حضور در فیلم مرد عنکبوتی 4 را رد نکرد، اما این احتمال پررنگ هم نشد

اندرو گارفیلد از فیلم مرد عنکبونی 4 می‌گوید

با این که اندرو گارفیلد شایعات حضورش در فیلم Spider-Man 4 را تا حدی بی‌اعتبار کرد، اما این بدان معنا نیست که ستاره سری فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز علاقه‌ای به حضور مجدد در آن اثر ندارد. رسانه Screen Rant هم در همین جشنواره با این بازیگر پیرامون فیلم We Live in Time مصاحبه کرد و در این بین از او درباره احتمال حضور مجددش در نقش اسپایدرمن پرسید. پاسخ گارفیلد به این سوال درباره امکان بازگشت‌اش به دنیای سینمایی مارول خوش‌بینانه‌تر بود. او در این باره گفت: «به نظرم کارایی که میشه با این شخصیت کرد حد نداره. نه این که بگم باید کاری کنیم یا قراره اتفاقی بیوفته، اما فکر می‌کنم همیشه یه داستان تازه برای روایت وجود داره».

با این حال مشخص است که اندرو گارفیلد می‌خواهد از ارزشمند بودن داستان مطمئن شود تا در نهایت تصمیم بگیرد بار دیگر لباس مرد عنکبوتی را بر تن کند. حضور بی‌مورد این بازیگر در این نقش در اثر جدید می‌تواند از ارزش حضورش در فیلم Spider-Man: No Way Home بکاهد. در واقع اگر حضور او بی‌اهمیت باشد، استفاده از نام این بازیگر چیزی جز فریب تبلیغاتی نخواهد بود. به همین دلیل هم سازندگان باید به دنبال روایت یک داستان عالی باشند تا بتوانند این کاراکتر را در دل قصه به شکلی مناسب جای دهند.

آیکون فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز The Amazing Spider-Man
فیلم

مرد عنکبوتی شگفت انگیز

The Amazing Spider-Man

تماشای فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز

احتمال بازگشت اندرو گارفیلد به دنیای سینمایی مارول چقدر است؟

اندرو گارفیلد از فیلم مرد عنکبونی 4 می‌گوید

با توجه به موفقیت‌های بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، احتمال‌اش وجود دارد که Marvel Studios و Sony Pictures بخواهند به نحوی اندرو گارفیلد را به دنیای سینمایی مارول بازگردانند. از نظر خط زمانی MCU، بازگشت این بازیگر برای فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars کاملا با عقل جور درمی‌آید. علاوه بر این، با توجه به این موضوع می‌توان بازگشت توبی مگوایر را هم در نقش پیتر پارکر در آثاری که به انتهای حماسه مولتی‌ورس ختم می‌شوند، توجیه کرد.

در خصوص آثار تولید شده توسط سونی پیکچرز باید بگوییم که پیش‌تر ما شاهد حضور کوتاه اندرو گارفیلد در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بوده‌ایم (هرچند از طریق فوتیج‌های آرشیو شده‌ی مربوط به فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز). این موضوع درها را برای بازگشت حقیقی او در انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse باز می‌گذارد. حتی نظریه‌هایی مطرح شده که می‌گوید مرد عنکبوتی گارفیلد در فیلم Venom: The Last Dance حضور دارد و از آن جایی که مرد عنکبوتی او مربوط به دنیای اسپایدرمن سونی است، این تئوری منطقی به نظر می‌رسد. اما فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم در نهایت قرار است این بازیگر را در کدام یک از ساخته‌های آینده مارول ببینیم. در نتیجه مشخص نیست او پیش از Spider-Man 4 به این فرنچایز اضافه می‌شود یا پس از آن.

این بود صحبت‌های اندرو گارفیلد درباره بازگشت‌اش به دنیای سینمایی مارول در فیلم مرد عنکبوتی 4. نظر شما درباره احتمال حضور او در آینده MCU چیست؟ کدام بازیگر را در نقش پیتر پارکر بیش‌تر دوست دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ScreenRant

1 دیدگاه

  1. اگه اندرو گارفیلد بیاد خیلی عالی میشه، واقعا خیلی هم طرفدار داره چوت بازیش حرف نداره، کاش نقس مرد عنکبوتی 4رو بازی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×