چطور در ماینکرافت سنگ آسیاب (Grindstone) بسازیم؟

Grindstone یا سنگ آسیاب یک ابزار جالب در ماینکرافت است که می‌توانید از آن برای تعمیر اشیا، از بین بردن افسون‌ها و کسب امتیاز تجربه (EXP) استفاده کنید. اگر از علاقمندان ساخت و ساز افسون در ماینکرافت باشید، این بلوک برای شما یک بلوک اساسی است. چرا که به شما امکان می‌دهد تا ابزار، سلاح با زره ایده‌آل خود را بسازید! در ادامه این مطلب همراه مجله مایکت باشید تا مراحل ساخت سنگ آسیاب  و محلی که می‌توانید یک نمونه طبیعی از آن را پیدا کنید به شما معرفی کنیم. همچنین، نحوه استفاده از آن نیز در این مطلب بررسی خواهد شد.

مواد مورد نیاز

ساخت سنگ آسیاب فرآیندی با هزینه به نسبت پایین است و شما تنها به مواد زیر نیاز دارید:

– دو تخته چوب (wooden boards)

– دو شاخه چوب (sticks)

– یک تخته سنگ (slab of stone)

در روستاها، آسیاب‌ها به‌صورت طبیعی وجود دارند و نیازی به ساختنشان نیست. بنابراین، اگر در اوایل خود هستید، پیدا کردن یک روستا، راه دسترسی سریع و آسان به سنگ آسیاب خواهد بود. اما اگر قصد ساخت این بلوک را دارید، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

چند درخت را قطع کنید

آسیاب سنگی

اولین قدم برای ساخت سنگ آسیاب، قطع چند درخت است. اگر در نزدیکی پایگاه ابتدایی ماینکرافت خود یک میز ساخت دارید، لازم نیست یک میز ساخت جدید بسازید. برای ساخت سنگ آسیاب، تنها به یک تکه چوب نیاز دارید. در صورت نیاز، یک تکه چوب دیگر نیز برای فرآیند ساخت لازم است.

یک سنگ بردارید

آسیاب سنگی

مرحله بعدی در ساخت سنگ آسیاب در ماینکرافت، درست کردن یک تخته سنگ است. برای ساخت این تخته سنگ‌ها، به سه سنگ معمولی نیاز دارید؛ این سنگ‌ها را می‌توان در روستاها پیدا کرد، یا ذوب کردن سنگ‌ریزه در کوره به‌دست آورد  و یا با استفاده از افسون silk touch به‌دست آورد. از آنجایی که حداقل سه سنگ برای ساخت تخته سنگ نیاز است، تنها سه سنگ برای ساخت سنگ آسیاب کافی است.

آیکون بازی Minecraft

Minecraft

حجم:۶۸۰.۷ مگابایت

دانلود بازی ماینکرافت

یک سنگ آسیاب بسازید

آسیاب سنگی

حالا زمان ساخت سنگ آسیاب با استفاده از موادی که جمع‌آوری کرده‌اید، فرا رسیده است. اول از یک  الوار چوب، چهار بلوک چوب بسازید. بعد با استفاده از چهار تکه بلوک چوب، دو تخته چوب را تهیه کنید و تخته‌ها را در دو گوشه بالایی شبکه ساخت قرار دهید. تخته‌ها را زیر چوب‌ها و تخته سنگ را در وسط قرار دهید. در نتیجه، سنگ آسیاب باید در جایگاه خروجی ساخت ظاهر شود. 

نحوه استفاده از سنگ آسیاب

آسیاب سنگی

سنگ آسیاب و سندان‌ها از نظر اینکه هر دو ایستگاه‌های کاری هستند که قابلیت تعامل با اشیا جادویی و تعمیر اشیا عادی را دارند، شباهت دارند. با استفاده از سندان‌ها می‌توان افسون‌ها را به اشیا اضافه کرد و قوی‌ترین افسون‌های موجود در ماینکرافت را ترکیب کرد تا نسخه‌های قوی‌تری از آن‌ها ایجاد شود. از طرف دیگر، سنگ آسیاب اثری به طور کامل معکوس دارد.

فارم‌های سنگ آسیاب از این جهت کاربرد دارد که شما می‌توانید آیتم‌ها را در آن خرد کنید و تجربه به دست بیاورید. سنگ‌های آسیاب در ماینکرافت همچنین ایستگاه‌های کاری روستاییان آهنگر هستند. بنابراین، نصب یکی از آن‌ها باعث می‌شود تا روستایی آهنگر قادر به تبادل باشد. بسته به ترجیح بازیکن، این تبادلات می‌توانند شامل زنگ‌ها و شمشیرها و تبرهای الماس افسون‌شده باشند.

کجا می‌توان سنگ‌های آسیاب را پیدا کرد؟

آسیاب سنگی

علاوه بر تمام مواردی که تا الان به آن‌ها اشاره کردیم، سنگ‌های آسیاب نوعی ایستگاه کاری هستند که به‌طور طبیعی در روستاها پبدا می‌شوند. به همین دلیل، به طور معمول نیازی به ساخت آن‌ها نیست، چرا که بیشتر سیدهای ماینکرافت شما را نزدیک به یک روستا اسپاون می‌کنند. همچنین می‌توانید آن‌ها را در trail ruins هم پیدا کنید.

منبع: MSN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×