حذف اکانت برنامه لایکی – دیلیت اکانت likee

اگر از کاربران اپلیکیشن محبوب لایکی هستید و به هر دلیلی تصمیم گرفتید دیگر از این اپلیکیشن استفاده نکنید، ما در این مطلب آموزش ساده حذف اکانت لایکی را برای شما آماده کردیم. با ما همراه باشید.


کمی درباره اپلیکیشن لایکی


قبل از آنکه مراحل حذف اکانت لایکی را برای شما توضیح دهیم، اجازه دهید کمی درباره این اپلیکیشن محبوب صحبت کنیم.


لایکی


لایکی (Likee) که پیش از این با نام لایک (Like) شناخته میشد، یک پلفترم یا در واقع یک شبکه اجتماعی است که کاربران در آن ویدیوهای کوتاه می‌سازند، با امکانات گسترده این برنامه آن را ادیت می‌کنند و در همین اپلیکیشن با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند.


لایکی در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و در همین مدت کوتاه توانسته رقیب سرسختی برای شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تیک تاک باشد. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۹ در لیست ده تایی بیشترین دانلود و نصب در گوگل پلی قرار گرفت. دلیل محبوبیت زیاد این اپلیکیشن ویژگی‌های متنوع است که برای ساخت یک ویدیو جذاب و خلاقانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استراتژی لایکی برای هر چه بیشتر درگیر کننده تر شدن، رتبه بندی کردن کاربران بر اساس میزان فعالیت آنها در اپلیکیشن است. هرچه قدر بیشتر در لایکی فعالیت کنید، به مراحل بالاتر می‌روید و لایکی امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به عنوان مثال به رتبه 35 که برسید، می‌توانید لایوهای تک نفره یا چند نفره با دوستان‌تان بگذارید.


آموزش آسان حذف اکانت لایکی


تا اینجا حتی اگر کاربر لایکی هم نباشید (که بعید است چون در آن صورت، در حال مطالعه این مطلب نبودید)، حتما متوجه شده‌اید که چرا می‌خواهیم حذف اکانت لایکی را به شما آموزش دهیم. این اپلیکیشن محبوب، با میلیون‌ها کاربر فعال در کنار ویژگی‌های خاص خودش می تواند آنقدر درگیر کننده و حتی اعتیاد آور باشد که در انجام کارهای روزانه تان اختلال ایجاد کند و برنامه ریزی‌های شما را به تعویق بی‌اندازد. بنابراین تعجبی ندارد به نقطه ای رسیده باشید که تصمیم بگیرید این شبکه اجتماعی را کنار بگذارید و اکانت‌تان را در آن حذف کنید.


برای حذف اکانت لایکی مراحلی که در ادامه می‌گوییم را به ترتیب انجام دهید:


۱) به پروفایل‌تان در اپلیکیشن لایکی بروید.



۲) بخش Setting را باز کنید.



۳) در منوی Setting، گزینه manage account را انتخاب کنید.


حذف اکانت لایکی


۴) در منوی باز شده، گزینه delete account را بزنید.


حذف اکانت لایکی


۵) حالا پنجره‌ای باز می‌شود که به شما مراحل حذف اکانت را نشان می‌دهد و این هشدار را می‌دهد که در صورت پاک کردن اکانت، دیگر امکان بازگردانی آن وجود ندارد. بعد از مطالعه این پنجره، next را بزنید.



۶) در پنجره بعدی از شما خواسته می‌شود علت اینکه می‌خواهید حذف اکانت لایکی را انجام دهید بنویسید و ایمیل یا شماره تماسی که با آن اکانت ساخته‌اید را وارد کنید. با زدن دکمه submit در همین پنجره، اکانت شما حذف می‌شود.



آیا بعد از دیلیت اکانت لایکی امکان بازگردانی آن وجود دارد؟


متاسفانه خیر. بعد از پاک کردن اکانت دیگر هرگز نمی‌توانید آن را دوباره فعال کنید.

بعد از پست کردن یک کلیپ در برنامه حساب را حذف و از آن خارج شدم چه کار کنم؟

خبر خوب آن است که بعد از دیلیت اکانت تمام ویدئوهای شما حذف خواهند شد. بنابراین اصلا جای نگرانی نیست، تمام مطالب و اطلاعات شخصی شما به صورت خودکار بعد از خروج از حساب لایکی حذف خواهند گردید.

مراحل را انتها دنبال کردم ولی با ارور عملیات ناموفق بود مواجه شدم چه کار کنم؟

همانطور که میدانید برنامه در ایران مسدود شده است به همین خاطر از فیلتر شکن استفاده کنید و یا دی ان اس خود را تغییر دهید.

چند روز زمان نیاز است که اکانت به صورت کامل حذف گردد؟

بعد از اینکه تمام مراحل فوق را انجام دادید اکانت شما به صورت اوتوماتیک بعد از 7 روز حذف خواهد گردید. اگر در این مدت به برنامه بازگردید و یا به هر دلیلی پشیمان شدید و خواستید دوباره از حساب خود استفاده نمایید، حذف اکانت غیر فعال خواهد شد و میتوانید دوباره با نام کاربری خود وارد برنامه شوید. 

چگونه برنامه لایکی را حذف کنم؟

برای حذف برنامه لایکی از گوشی اندرویدی‌تان کافیست به منو بروید، انگشت‌تان را برای چند ثانیه روی آیکون برنامه لایکی قرار دهید و از گزینه‌هایی که برای شما به نمایش درمی‌آید، گزینه uninstall را انتخاب کرده و سوالی که در مورد اطمینان شما از حذف اپلیکیشن پرسیده می‌شود را تایید کنید. (توجه داشته باشید که این روش برای اندروید ۹ قابل انجام است.)


شما چه تجربه‌ای از اپلیکیشن لایکی دارید؟ از آن استفاده می‌کنید یا شبکه اجتماعی محبوب دیگری دارید؟ همچنین به شما توصیه میکنیم از مقاله اموزش استفاده از برنامه likee بازدید نمایید.

۹ دیدگاه

  1. سلام من به اشتباه چیزی در لایکی ورژن قدیمی پست کردم و بعد دیلیت اکانت کردم و با همون شماره حساب ساختم اما الان اعلان هایی از لایک و مشاهده اون ویدیو اشتباه میاد مگه پاک نمیشه؟

  2. لطفا بگین من لایکیو پاک کردم الان دوباره نصبش کردم ولی کد تا یید نمیاد

  3. سلام چرا وقتی دیلیت اکانت در لایکی میکنیم امکان بازگردانی وجود ندارد؟
    من تا الان دو تا شماره دادم و دیلیت اکانت کردم و دیگر نتوانستم آن را بازگردانم

  4. من ی حساب توی لایکی دارم ک من گرفتم لایکیم رو حذف کردم و دوباره نصب کردمش و دیگه هیچ دسترسی به اون پیجم ندارم . لطفاً بگین چجوری باید بهش دسترسی پیدا کنم تورو خدا بگین 🙏🙏🙏🙏🙏

  5. سلام منم مث بقیه لایکیم پاک شده و دوباره دانلودش کردم و متاسفانه رمزشو یادم نیست….. نمیدونم چجوری وارد اکانت قبلیم شم لطفا جواب منو بقیه رو بدین

  6. عزیزم میشه ب منم کمک کنی این اتفاق ب منم افتاده🙏🙏🙏🙏
    لطفااااا🙏

  7. سلام من ۶ ماه پیش یه اکانت تو لایکی ایجاد کردم و با ایمیل و شماره م زدم الان رمزشو یادم رفته و فقط میخوام پست هایی که گذاشتم پاک بشن
    باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید🥺❤

  8. سلام
    گوشیم عوض شده لایکیم توی اون مونده..گذره واژه مو فراموش کردم ..میخوام واردش بشم راهنمایی کنید ممنون

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×