10 بازی باحال که باید بشناسید – بازی های خوب و عالی اندروید

بازی های بزرگی هم هستند که علی رغم ویژگی های مثبتی که دارند کمتر شناخته شده و در بین بازیکنان محبوبیت کمتری دارند، لیست کامل این بازی های جذاب را میتوانید از مجله مایکت مطالعه کنید.

بازی های اندرویدی زیادی وجود دارند که در ردیف لیست برتر بازی های گوشی های موبایل قرار میگیرند و تقریبا همه ما با آنها آشنایی داریم، از گارنا فری فایر بگیر تا Shadow fight اما این بازی ها احتیاجی به معرفی شدن ندارند چون کاربران آنها به شکل دهان به دهان این بازی ها را به دوستانشان معرفی میکنند.

طبق مطالعات انجام شده ایران 32 میلیون گیمر دارد که بخش اعظم آن موبایل گیمر هستند، موبایل ها به علت سهولت در استفاده، بازی های رایگان و قیمت مناسب بازی ها مورد توجه کاربران قرارگرفته اند، مایکت سعی کرده در سالیان اخیر به 70 درصد از موبایل گیمرها خدمات ارائه کند.

این مارکت بزرگ اندرویدی همواره در تلاش است که خدماتش را برای بازیکنان بیشتری عرضه کند و برای موبایل گیمرها ویژگی های جذابی را هم در نظرگرفته است، اینترنت نیم بها و نصب خودکار دیتای بازی از جمله ویژگی های این مارکت هستند. منتشر کردن لیست های جذاب از بازی های مختلف همواره از سوی مایکت صورت میگیرد، این لیست ها باتوجه به سلیقه موبایل گیمرهای ایرانی، امتیازات مختلف بازی ها، پشتیبانی توسعه دهندگان و جذاب بودن آن ها گرد آوری میشوند.
 


چرا به بازی های باحال اندروید نیاز داریم؟

هر روز بازی های متفاوتی عرضه میشوند که ویژگی های هیجان انگیزی دارند، اما بیشتر آن ها کلون بازی های دیگر هستند و یا خلاقیت خاصی را از خود نشان نمیدهند، بازی هایی که در اینجا میبینیم هرکدامشان ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند.

این ویژگی ها به گیمپلی بازی کمک میکنند که سرگرم کننده باشد و بتواند برای ساعت های طولانی هیجان انگیز و لذت بخش باشد، تکرار پذیری بالای این بازی ها و استفاده از سبک هنری متفاوت و گیمپلی هیجان انگیز باعث شده که این بازی ها در این لیست حضور داشته باشند.

قهرمانان امگا (Omega Legends) با کیفیت ترین، زیر سایه فورتنایت جذابتر از همیشه 

وقتی از بازی های بتل رویال صحبت میکنیم ناخواسته ذهنمان به سمت فورتنایت (Fortnite) میرود، چه دلمان بخواهد یا نخواهد، فورتنایت (Fortnite) بزرگترین بازی بتل رویال و با حال ترین این روزهای کره زمین است.

با توجه به محتوای گسترده ای که اپیک گیمز برایش تدارک میبیند و به لطف کنسرت های خوانندگان مشهور مانند مارشمالو و تراویس اسکات بازیکنان گروه گروه به سمت فورتنایت هجوم می آورند، اما بازی های دیگری هم در سبک بتل رویال هستند که مکانیک های گیم پلی شان از فورتنایت (Fortnite) بهتر است اما نتوانسته اند موفق باشند.

omega legends یک بازی باحال است
عنوانی خوب برای تجربه روی گوشی های اندروید

قهرمانان امگا (omega legends) یکی از همان بازی جذاب اندروید است که گیمپلی زیبا و هیجان انگیزی دارد و نسبت به سایر بازی های رقیب سعی کرده مدرن تر باشد و از تم گرافیکی خاص تری استفاده کند، این بازی نسبت به سایر بازی های این سبک بسیار بهینه تر است و برای گوشی های میان رده بسیار روان اجرا میشود.

گیمپلی بازی آنقدر شیرین و لذت بخش است که برای ساعت های طولانی و خیال راحت می توانید پای این بازی بنشینید و از آن لذت ببرید، در این بازی خبری از اعصاب خوردی های همیشگی فورتنایت نیست پس با خیال راحت آن را از مایکت دانلود کنید.

جذاب ترین: الیت اسکواد (Tom Clancy’s Elite Squad)، قهرمان مورد علاقه ات رو پیدا کن

یوبیسافت بخش فعالی برای انتشار بازی های موبایل دارد اما بازی هایش آن طور که انتظارش را داریم مورد استقبال قرار نمیگیرند، درست است که یوبیسافت در سالهای اخیر به بازی های مورد علاقه مان Assassins creed و تعدادی بازی دیگر گند زده است اما همواره بخاطر خاطراتی که در گذشته برایمان خلق کرده در قلبمان جای دارد.

داستان این بازی در یک دنیای بحران زده روایت میشود که یک گروه تروریستی قدرتمند نقاط مهم دنیا را یکی پس از دیگری اشغال میکند و سعی دارد کره زمین را به تصرف خودش در بیاورد، اینجاست که قهرمانان محبوب یوبیسافت وارد بازی میشوند و شما در نقش فرمانده آن ها باید کنترلشان کنید.

بسیاری از کاربران با نگرش یک بازی اکشن الیت اسکواد (Tom Clancy’s Elite Squad) را دانلود میکنند اما توجه کنید که این بازی یک عنوان نقش آفرینی است و بیشتر مکانیک های گیمپلی حول محور انتخاب شخصیت ها و به کارگیری از آنهاست.

در میان ما (Among Us) – خائن در میان ما

شاید وقتی شروع به خواندن این مطلب کردید، توقع داشتید با یک سری بازی AAA (بازی های با کیفیت بسیار بالا) روبرو شوید، اما بازی های متفاوتی هم هستند که گیمپلی آن ها و سبک گرافیکی خاصشان باعث شده که بازیکنان به آنها علاقمند شوند.

در میان ما (Among Us) یکی از همان بازی هایی است که گیمپلی خاص و متفاوتش آن را ترند کرده، شما و دوستانتان در یک سفینه فضایی قرار دارید و ماموریت شما تعمیر این سفینه برای رسیدن به مقصد است، اما تعدادی خائن (یک تا سه خائن) در بین شما قرار دارند و سعی میکنند تمام سرنشینان سفینه را از بین ببرند و نگذارند ماموریت های سفینه به درستی انجام پذیرد.

پیدا کردن خائن هسته اصلی گیم پلی بازی است که ماموریت های فرعی و ویژگی های اجتماعی باعث شده این هسته اصلی تقویت شود و بازی به شدت جذاب و سرگرم کننده باشد.

براوهالا (Brawllhalla)، بازی های جذاب مبارزه ای

این عنوان یک بازی مبارزه ای دو بعدی است که توسط یوبیسافت منتشر شد، بر روی کامپیوتر های شخصی توانست موفق های زیادی کسب کند و به درخواست کاربران برای اندروید هم منتشر شد، سبک مبارزه ای متفاوت و مودهای مختلف در کنار قهرمانان متنوع بازی میتوانند برای مدت طولانی شما را سرگرم کنند.

پشتیبانی از بازی چند نفره هم باعث شده که بتوانید اتاق های شخصی خودتان را بسازید و بتوانید با دوستانتان رقابت کنید یا به مسابقات رنک در حالت 2v2 بروید.

موج سواری بر روی مکعب ها

چند وقتی است که بازی های زیادی در سبک کژوال تولید میشوند، از وقتی که کرونا یقه همه ما را گرفته بازی های زیادی در سبک کژوال نصب کرده ام اما هیچ کدامشان چنگی به دل نمیزدند، وقتی برای اولین بار cube surfer را نصب کردم فکرش را هم نمیکردم این بازی اینقدر بامزه و لذت بخش باشد.

این بازی یکی از همان عناوینی است که برای هر تایمی مناسب است و واقعا حالتان را خوب میکند، کنترل کردن شخصیت اصلی بازی بسیار ساده است و شما جز تغییر مسیر و جمع آوری مکعب ها کار دیگری ندارید، این مکانیک ساده به گونه ای در بازی قرار داده شده که هر قدر در مراحل پیش میروید بازی برایتان سخت تر و در عین حال لذت بخش تر میشود.

پسرخوانده، مافیای ایرانی

پسر خوانده را میتوانیم بهترین بازی ایرانی از نظر گیم پلی و طراحی هنری معرفی کنیم، این بازی توسط استودیو پاییزان ساخته و برای گوشی های اندروید به شکل رایگان عرضه شده است.

اگر نگاهی به صفحه بازی پسر خوانده در مایکت بیندازیم تعداد نصب قابل توجه و امتیاز بالای کاربران را میبینیم، اما در حقیقت پسرخوانده حقش چیزی خیلی بالاتر از اینهاست.

مکانیک های گیمپلی،صداگذاری،گرافیک بازی و تمام ویژگی های که یک بازی خوب باید داشته باشد، در پسرخوانده پیاده سازی شده اند و در بهترین حالت ممکن قرار دارند.

پسرخوانده یک بازی فوق العاده ایرانی است که باید توجه بیشتری به آن کنیم و سر سری از کنار آن نگذریم، شما میتوانید این بازی زیبای ایرانی را از مایکت دانلود و از آن حمایت کنید.

بزن بهادر، سندیکای لات های ایرانی

بزن بهادر توسط تترا پازل ساخته شده و یکی از آن بازی هایی است که توانسته مکانیک های مختلف را با یکدیگر پیوند بزند و به همراه گرافیک بومی که دارد به جذابیتش هایش بیفزاید.

اگر ساکر رویال را بازی کرده باشید قطعا بزن بهادر هم برایتان جذاب خواهد بود، بازی دارای مبارزات آنلاین و متفاوتی است که شما نقش هدایت سربازان تان را دارید.

سیستم ارتقای کارت ها در بازی بزن بهادر به کلش رویال شباهت زیادی دارد و بی نقص طراحی شده، شخصیت های بازی ایرانی هستند و حس حال متفاوتی را برایتان رقم میزنند، اگر به دنبال یک عنوان ایرانی سرگرم کننده و جذاب هستید، این بازی گزینه مناسبی برای شما است.

بازی Oddmar، وایکینگ مهربان بازی های عالی اندروید

بازی های پلتفرمر از گذشته ها مورد توجه بازیکنان بوده اند، بعد از اینکه گوشی های موبایل فراگیر شدند یکی از جذاب ترین سبک هایی که میشد آن را به طور کامل بر روی اندروید پیاده سازی کرد، سبک پلتفرمر بود.

این بازی یک خط داستانی شیرین را طی میکند و شما را به دنیای وایکینگ ها میبرد، شما نقش یک وایکینگ دوست داشتنی را بازی میکند و یک داستان فوق العاده در طول مسیر برایتان روایت میشود.

سازندگان این بازی سعی کرده اند که این بازی واقعا فوق العاده باشد و بجای تمرکز بر روی پولسازی هرچه بیشتر، بر روی یک داستان غنی و گیمپلی هیجان انگیز تمرکز کرده اند.

گیمپلی بازی به مرور زمان جذابتر میشود و عناصر مختلفی به آن اضافه میشود، گرافیک دو بعدی و چشم نواز بازی شما را با خط داستانی همراه میکند و صداگذاری بازی ضربه نهایی را به شما میزند.

بازی Sky: Children of the Light، متفاوت و زیبا

استودیوی Thatgamecompany بعد از ساخت بازی Journey نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و می توانید در آینده بازی های متفاوتی را خلق کند، Sky: Children of the Light حکم تاییدی بر این مسئله بود.

زیباترین بازی که در این لیست می توانید آن را پیدا کنید قطعا چیزی جز Sky: Children of the Light نیست، این بازی از همان ابتدا درگیر کننده و جذاب است.

در این بازی با یک عنوان ماجراجویی طرف هستیم که ویژگی های بازی های چندنفره داستان محور را در خودش دارد، گرافیک و صداگذاری بازی آنقدر زیبا و گوش نواز هستند که این بازی را می توانیم بیشتر یک اثر هنری چند منظوره بنامیم.

بازی Hay day pop، مزرعه داری به سبک سوپرسل

سوپرسل نشان داده که راه موفقیت در صنعت بازی های ویدیویی را فرا گرفته و به خوبی میداند که چه بازی ها و چه شخصیت هایی باید خلق کند، بعد از موفقیت بازی Hay Day سوپرسل تصمیم گرفته که جدید ترین اثرش را به دنیای Hay Day بازگرداند و یک ریبوت برای این عنوان بسازد.

این بازی سعی کرده دنیای بازی هی دی (Hay DAy) را با مکانیک بازی های جورکردنی پیوند بزند، به نظر میرسد سوپرسل بعد از تحلیل بازارهای مختلف و ذائقه کاربران دست به چنین کاری زده و چنین بازی خوش ساختی را خلق کرده است.

اگر از بازی های جورکردنی که تنوعی ندارند خسته شده اید، پیشنهاد میکنیم که بازی Hay day pop را از مایکت دانلود کنید و از ویژگی های متنوع آن لذت ببرید.

بازی Fancade، ماجراهای ربات ماجراجو

بازی Fancade یک مجموعه جذاب از بازی های آرکید است که توسط یک فرد خوش ذوق سوئدی توسعه داده شده، این بازی از 50 بازی تشکیل میشود و هر کدام از آنها قوانین خاصی دارند، این بازی تکرار پذیری فوق العاده ای دارد و به گونه ای طراحی شده که مراحل قابل توسعه هستند و شما میتوانید مکانیک های مختلف گیمپلی را در عین سادگی در این بازی مشاهده کنید، تجربه این بازی سریع، روان و لذت بخش است و برای گوشی های موبایل یک بازی جذاب محسوب میشود.

اگر به دنبال حل معماهای مختلف و دانلود یک بازی کم حجم اما سرگرم کننده هستید، این عنوان عملکرد قابل قبولی دارد و میتواند در لیست بازی های موبایلی که روزانه تجربه میکند جای بگیرد.

بازی های دیتا دار خوب را چگونه دانلود کنیم؟

مایکت ویژگی های متفاوتی دارد، اما ویژگی اصلی آن را دانلود و نصب بازی های دیتا دار را می توانیم بنامیم، هرکدام از بازی ها و برنامه هایی که از مایکت اقدام به نصب آن میکنید، ترافیکش به صورت نیم بها محاسبه خواهد.

بازی های جذاب این لیست ارزش بازی کردن دارند؟

سعی کرده ایم بازی هایی را برایتان معرفی کنیم که ویژگی های مثبت فراوانی داشته باشند، تمام بازی هایی که در این لیست حضور دارند بازی های بسیار خوبی هستند اما بازیکنان توجه زیادی به آن ها نکرده اند.

در لیست برترین ها، بازی های آفلاین هم قرار دارند؟

بازی های Cube surfer، Oddmar، Sky: Children of the Light سه بازی هستند که به شکل آفلاین در دسترس هستند و برای اجرای آنها به اینترنت نیاز ندارید، سایر بازی هایی که معرفی شده اند برای اجرا به اینترنت نیاز دارند و جز بازی های چندنفره محسوب میشوند.

 

نوبت به شما رسیده است

بازی جذابی میشناسید که در لیست نیست؟ در قسمت نظرات اعلام فرمایید 🙂

 

۴ دیدگاه

  1. سلام. مطالب خیلی خوبی رو اینجا خوندم. لطفا بازی Fancade رو هم حتما معرفی کنید. یک بازی آفلاین و شگفت انگیزه. یه بازی در سبک آرکید هست که بیش از 50 بازی مختلف و 1000 مرحله داره. حجمش هم فقط 17 مگابایت هست. متاسفانه این بازی هم مثل بازی های بالا مورد کم مهری بازیکنان قرار گرفته و دانلود خیلی زیادی نداشته. اما به نظر من جزء بهترین بازی های دنیا هست …

  2. بازی های نسبتاً خوبین ولی بهترین بازی ای که من بازی کردم(کال آف دیوتی) موبایل هستش

  3. سلام خسته نباشید. عزیزم عمده مخاطبین و استفاده کنندگان از بازی ها نوجوانان وجوانان هستند. خیلی پیچیده اش نکنید.بازبان سلیس وروان شرح میدم وهمین جور لطفا جواب بدید. عاشق ومعتاد بازی cover fire هستم ولی متاسفانه گوشی قبلی من سامسونگ A710 بود که خرد شد وبه سفارش یک نارفیق HONOR, مدلMOA_LX9Nخریدم وبه غلط کردن افتادم. برنامه های گوگل رو نداشت و… الان گیر گوگل پلی گیمز هستم نصب کردم ولی باز نمی شه چه کار کنم تورو خدا منو نپیچونید. بلد نیستید بگید. عذابم ندید مشکل من وامثال منو حل کنید تا اگه خدای ناکرده مشکلی برای شما پیش اومدخداهم کمکتون کنه. باامتنان:هادی حسین پور

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×