تهیهکننده بازی اساسینز کرید: سایهها «Assassin’s Creed: Shadows» در صحبتهای اخیرش گفته که نسخه جدید قرار است با تغییرات مثبتی همراه باشد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.
یکی از مقامات ارشد یوبیسافت به این موضوع اشاره کرده که نسخههای بعدی مجموعه اساسینز کرید در مقایسه با استانداردهای کنونی احتمالا چرخه تولید طولانیتری را طی خواهند کرد. بسیاری از طرفداران این مجموعه احتمالا این تغییر را یک تحول مثبت در نظر میگیرند، چرا که عدهای از دوستداران فرنچایز مدتها است که از تیم تولید میخواهند زمان طولانیتری را صرف ساخت این بازیها کند.
- تیزر Assassin’s Creed Shadows حرکات پارکور را بهنمایش میگذارد
- استودیوی سازنده بازی Assassin’s Creed Mirage روی عناوین بیشتری از این مجموعه کار میکند
- بازی Assassin’s Creed Codename Red باعث کنسل شدن Immortals Fenyx Rising 2 شده است
ما از سال 2009 تا 2015 هر سال شاهد عرضه یک نسخه از مجموعه اساسینز کرید بودهایم. از سال 2015 به بعد شرکت یوبیسافت 4 نسخه دیگر را هم روانه بازار کرده و نسخه پنجم هم در نوامبر امسال عرضه خواهد شد. این یعنی در 9 سال اخیر این اتفاق یک سال در میان رخ داده است. در طی این مدتزمان فرآیند تولید این مجموعه طولانیتر شده و این موضوع در خصوص بازی Assassin’s Creed: Shadows هم صدق میکند؛ اثری که طولانیترین پروسه تولید را در کل فرنچایز داشته و حدودا ساختاش 4 سال زمان برده است.
تهیهکننده بازی Assassin’s Creed: Shadows میگوید طی شدن فرآیند 4 ساله برای ساخت اثر مناسب است
کارل اونی، تهیهکننده ارشد بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه اخیرش با GamesIndustry.biz پیرامون این اثر اظهار کرده که شاید طی شدن فرآیند 4 ساله برای تولید این مجموعه برای آثار آینده هم تکرار شود. در واقع او گفته که در خصوص پروژههای متعلق به اون باید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم. این شخص باسابقه در صنعت بازیهای ویدیویی گفت: «فک کنم چهار سال زمان مناسبی برای شکلگیری یک اثر از ایدهپردازی تا تولید و گرفتن بازخورد و اعمال تغییراته». همچنین اونی تکرار و تداوم را کلید اصلی بالا رفتن کیفیت و استاندارد تولید بازیها میداند. البته این امر چیزی است که اون میگوید حتی شرکتی به عظمت یوبیسافت که یکی از بزرگترین توسعهدهندگان بازی ویدیویی دنیا محسوب میشود، هم نباید در خصوصاش تعجیل کند.
در ادامهی این صحبتها، این مقام شرکت یوبیسافت توضیح داد که به کار گرفتن نفرات بیشتر در روند توسعه یک پروژه به تسریع فرآیند تولید کمک میکند، اما در این امر هم محدودیتهایی وجود دارد. به طور کلی تنها چیزی که در این پروسه بیشتر از همه اهمیت دارد، زمان است. اونی گفت: «هرچه زمان بیشتری داشته باشی، میتونی کارای بیشتری انجام بدی». به همین خاطر هم این تهیهکننده اظهار کرده که چرخه 4 ساله برای تولید بازی بسیار مناسب است.
به مرور زمان خواهیم فهمید که سایر استودیوهای یوبیسافت که روی مجموعه اساسینز کرید کار میکنند هم با نقطه نظر اونی موافق هستند یا نه. در سالهای اخیر روند توسعه بازیهای AAA به طور کلی طولانیتر از قبل شده و ظاهرا این اتفاق برای فرنچایز Assassin’s Creed هم رخ خواهد و احتمالا قرار است 4 سال روی بازیهای این مجموعه زمان گذاشته شود.
انتظار میرود که نسخهی بعد از بازی Assassin’s Creed Shadows از استودیو Ubisoft Quebec، بازی Assassin’s Creed Codename Hexe باشد که در حال حاضر استودیو Ubisoft Montreal روی آن کار میکند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی کار روی نسخه Hexe شروع شده، اما وجود این پروژه در کنار نسخه سایهها در سپتامبر 2022 بود که رسما تایید شد. نسخه Shadows در آن زمان با نام Assassin’s Creed Codename Red معرفی شده بود.
این بود خبرهای جدید درباره مجموعه اساسینز کرید. نظر شما درباره این فرنچایز چیست؟ دوست دارید در نسخههای بعدی شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: GameRant