چگونه در روبیکا فالوور جمع کنیم؟ 20 راهکار

آیا شما هم یکی از کاربرانی هستید که دوست دارد فالوورهای زیادی در روبیکا داشته باشد؟ این کار اصلا سخت نیست، کافی است این مقاله را تا آخر بخوانید تا راه آن را متوجه شوید. با مایکت همراه باشید.

روبیکا به عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی معروف شده است، ولی می توان آن را فراتر از یک برنامه دانست. این اپ دقیقا همچون دستیاری کنار شما می ماند و تمام کارهای پرداختی و بانکی، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پیغام رسانی و غیره را برای شما انجام می دهد. در ضمن برای شما موسیقی های گوش نواز و فیلم های دیدنی نیز به ارمغان می آورد. جالب اینجاست که در ازای تمام این کارها نه تنها حقوقی دریافت نمی کند بلکه به شما پول هم می دهد!

Robika از بخش های مختلفی تشکیل شده است و کاملا دسته بندی شده است. به طوری که هر گروه سنی، پیر یا جوان، کودک یا نوجوان قادر هستند از آن استفاده نمایند. یکی از بخش های این اپ که برای همه سنین جذاب است، امکان کسب درآمد از آن است.

داشتن شهرت و دنبال کننده همیشه جذاب بوده، مخصوصا وقتی مثل rubika باعث درآمد شود. بنابراین کاربران این اپ نیز مانند کاربران اینستاگرام یا حتی بسیار فراتر از آن، به دنبال جذب فالوئر هستند. در ادامه به شما عزیزان راه هایی را معرفی می کنیم که خیلی راحت بتوانید دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

فهرست این مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

20 راهکار برای افزایش فالوور

خب همانطور که قبلا توضیح دادیم، این نرم افزار راهی برای درآمدزایی کاربران خود فراهم کرده است. اگر بخواهیم فقط قسمت های اجتماعی این اپلیکیشن را در نظر بگیریم، قسمت روبینو و پیام رسان می مانند. که هر دو پتانسیل درآوردن پول را دارند. در بخش پیام رسان با زدن گروه و کانال و در روبینو با اشتراک گذاری پست می توانید پول در بیاورید.

احتمالا عده ی زیادی از کاربرانی که به جستجوی عبارت “چگونه در روبیکا فالوور جمع کنیم ” پرداخته اند، می خواهند با دنبال کننده های بیشتر، درآمد بیشتری داشته باشند. خب این موضوع تا حدودی درست است و نمیتوان گفت کاملا تصور اشتباهی است، اما همانطور که در مقاله چگونه در روبیکا کسب درآمد کنیم؟ به این موضوع اشاره کردیم، شما برای تعداد فالوور هایتان پول نمی گیرید، بلکه به ازای بازدید از پست هایتان پول می گیرید.

اما دقت کنید که هر چقدر دنبال کننده بیشتر باشد، بازدید هم بیشتر است. ولی در صورتی یک دنبال شدن تبدیل به بازدید های پی در پی و در آخر تبدیل به پول می شود که آن دنبال کننده فیک نباشد و واقعا بتواند پست های شما را تجزیه و تحلیل کند و از آن لذت ببرد.

پس به هیچ عنوان تنها به فکر افزایش فالوئر نباشید، بلکه از راه هایی استفاده کنید که بازدید های شما را هم افزایش دهد. همچنین سعی کنید فیلم های پرحجم به اشتراک بگذارید، زیرا این کار هم درآمد شما را بسیار افزایش می دهد. پیشنهادات زیر به شما کمک می کند علاوه بر دنبال کننده، بازدید های شما هم افزایش یابد.

نکته: دقت کنید صفحه ی شما خصوصی نباشد چون در این صورت، به هیچ وجه صفحه یا کانال شما توسط افراد دیده نمی شود که بخواهند آن را دنبال کنند.

بهترین روش جذب دنبال کننده چیست؟

بهترین روش، راهی است که بازدیدها و دانلود از صفحه ی شما را افزایش دهد. زیرا همانطور که گفتیم شما به خاطر تعداد فالوور هایتان درآمدی به دست نمی آورید بلکه به خاطر تعداد بازدید و دانلود پول به دست می آورید. یعنی اگر 1000 دنبال کننده داشته باشید ولی فقط 100 بازدید داشته باشید، شما پول آن 100 بازدید را می گیرید. پس به هیچ عنوان به فکر فالوئر فیک نباشید و پیج یا کانال خود را قوی کنید.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته سعی کردیم شما را با بهترین روش های فالوور گیری در روبیکا آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کرده و انتقادات تان را با ما درمیان بگذارید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان این نوشته دارید، پاسخ آن را از ما جویا شوید. باتشکر از همراهی شما دوستان همیشگی.

 

خروج از نسخه موبایل