کد &64444# اندروید 

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که برایتان سوال شده است کد &64444# چیست و چه کاربردی دارد، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید و با مایکت همراه باشید. 

زیبانویسی همانطور که روی کاغذ مهم است و بیننده را به خود جذب می کند، در مجازی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اما از آنجایی که در مجازی قلم شما به جای خودکار کیبورد است، نمی توانید با دستخط خود، خط نستعلیق یا خط های دیگر را بنویسید ولی می توانید از فونت استفاده کنید. در واقع فونت همان دست خط شما به حساب می آید. شاید از خود بپرسید که گوشی به صورت خودکار به یک شکل می نویسد و چطور میتوان خاص و متفاوت نوشت؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما با استفاده از یک کد سحرآمیز می توانید فونت نستعلیق را به گوشی خود اضافه کنید. 

علاوه بر زیبایی ذکر شده، استفاده از انواع فونت فارسی از جمله خط شکسته یا فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام و غیره  باعث می شود که استوری های شما بیشتر دیده شوند و فالوور هایتان افزایش یافته و کسب و کارتان بیشتر دیده شود. در واقع استوری اینستا برخلاف عمر کم‌۲۴ ساعته خود نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارد. زیرا افراد شاید پست ها را به دلیل طولانی بودن تماشا نکنند اما اکثرا از استوری ها نمی گذرند. پس داشتن یک فونت مناسب، فقط جنبه ی زیبایی ندارد و به کسب و کار شما نیز کمک می کنند. 

کد جادویی گفته شده همان &64444# است که شاید فکر کنید فقط چند عدد و نماد کنار هم است اما به شما کمک می کند که به عوض کردن فونت گوشی خود بپردازید و فونت های خاص داشته باشید و بتوانید در هرکجا که خواستید، از جمله روی تصاویر، فیلم ها، ورد، استوری، پست و غیره نستعلیق تایپ کنید. برای استفاده از این کد مراحل زیر را طی کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از برنامه اینشات نیز می توانید عکس یا فیلم های خود را با هر فونتی که تمایل دارید بسازید و سپس آن را به عنوان استوری منتشر کنید.

 

فهرست این مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

چگونه فونت گوشی را تعویض کنیم؟

تغییر فونت با این کد بسیار راحت است و حتی نیازی به نرم افزار ندارد. کافی است از تنظیمات گوشی موبایل خود کمک بگیرید به همراه یک سرچ ساده ، تا فونت گوشی شما تغییر کند. پس همانطور که گفتیم این روش نیازی به نرم افزارهای کمکی و مکمل ندارد. برای انجام این روش، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید. 

  • ابتدا وارد گوگل شوید و عبارت &64444# را به انگلیسی در قسمت جستجو بنویسید. دقت کنید که در هنگام تایپ این عبارت پس و پیش می شود، پس به صورتی تایپ کنید که دقیقا به همین شکل در کادر قرار بگیرد.
  • اکنون روی سایت اول که ظاهر شده است ضربه بزنید و نماد ( ﮼ ) که ظاهر شده است را کپی کنید. 
  • اکنون از مرورگر خارج شده و به تنظیمات موبایل خود بروید. زبان گوشی را با رفتن به  گزینه ی زبان ها، انگلیسی نمایید.
  • اکنون مجددا به صفحه ی اولیه تنظیمات وارد شوید. General و سپس Keyboard را انتخاب نمایید. 
  • حال باید گزینه ی Text را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون می توانید Replacement را مشاهده کنید. 
  • روی بعلاوه ضربه بزنید و نماد کپی شده ی قبلی را اینجا بچسبانید. 
  • اکنون یک نام به قسمت Shortcut اضافه نمایید. این اسم هر چیزی می تواند باشد و فقط برای یافتن سریعتر فونت کاربرد دارد. 
  • در پایان نیز Save را بزنید تا ذخیره ی فونت انجام شود

حال شما این فونت را در گوشی خود ذخیره دارید و هر کجا بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید. اما دقت کنید که اگر می خواهید از آن در استوری های اینستاگرام استفاده نمایید، ابتدا (﮼) علامت را روی استوری زده، مطلب را تایپ کنید. دقت داشته باشید که باید از زدن فاصله بپرهیزید و تنها از نیم فاصله استفاده کنید. زیرا فاصله فونت را به حالت عادی و ساده باز میگرداند. همچنین می توانید در انتها برای زیبایی بیشتر از علامت ” مجددا استفاده نمایید، این کار اختلالی در فونت شما ایجاد نمی نماید. اگر هم می خواهید در جای دیگری از این نوع خط استفاده کنید، باز با نوشتن ﮼ خط شما تغییر می کند و به فونت نستعلیق تبدیل می شود. 

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم ضمن آشنا کردن شما با کد سحرآمیز &64444# راه تغییر فونت با کد معرفی شده  را به شما عزیزان آموزش دهیم، امیدواریم که این مطلب مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان این نوشته دارید، پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر

 

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×