آپدیت جدید امانگ آس، ویژگی های جذابی را به بازی اضافه میکند

بازی امانگ آس یکی از اولین عناوینی بود که روی گوشی های اندروید با سرعت خیلی زیادی به محبوبیت رسید، مردم به طرفداران این بازی تبدیل شدند و با اینکه پیش از این چنین عنوانی را ندیده بودند اما سناریوی بازی آنقدر جذاب و خنده دار بود که ترجیح می دادند خودشان وارد آن شوند و به دنبال ایمپاستر ها و بقیه موجودات فضایی از این سر کشتی به آن سر بروند و سعی کنند آخرین نفری باشند که زنده میمانند. با مایکت همراه باشید.

در حال حاضر بازیکنان امانگ اس میتوانند کد منحصر به فرد دوستان خود را داشته باشند و برای آن ها دعوت هایی اختصاصی برای پیوستن به لابی ارسال کنند، علاوه بر این ها شما میتوانید یک لیست از دوستان خود بسازید و حتی آن ها را بلاک یا مخفی کنید.

اضافه شدن اسکین های جدید بازی که با همکاری Scream، Halo و بعضی از معروف ترین شرکت های بازی های ویدیویی و فیلم های سینمایی بوده بعد از دریافت به روز رسانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت و تا روز 30 آوریل قابل خریدن و اضافه کردن به مجموعه شما خواهد بود.

 

به عنوان بخشی از همکاری شرکت سازنده بازی با Halo Infinite، اسکین های جدیدی مانند زره اسپارتان، کلاه و حیوان خانگی Guilty Spark به طور انحصاری برای بازیکنان Xbox و فروشگاه مایکروسافت اضافه خواهند شد. و مشخص نیست که این برای مدت زمان محدودی انحصاری خواهد بود و یا بازیکنان دیگر هم میتوانند آن را در آینده خریداری کنند.

برای کاربران پلی استیشن هم از طریق یک کراس اور دیگر، محتوای بازی Ratchet and Clank در دسترس قرار میگیرد و آن ها به شکل انحصاری میتوانند از پت و گزینه های شخصی سازی دیگر مربوط به این بازی استفاده کنند.

این به روز رسانی روی محتوای ظاهری بیشتر تمرکز داشته و تیم توسعه دهنده بازی سعی کرده اند که برخی از مشکلات گزارش شده را رفع کنند و بازی را به یک تعادل برسانند، با اینکه برای کاربران اندروید شخصیت های زیادی برای اضافه کردن وجود ندارد اما شخصیت ماسک هم برای تجربه در امانگ آس خیلی بد نیست. اگر از علاقمندان به بازی های موبایل هستید و میخواهید اخبار مربوط به برترین عناوین را دنبال کنید، با مجله مایکت همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×