10 بازی اندرویدی پرطرفدار و رایگان خرداد 1402

از Subway Surfers تا Monopoly Go

یکی از مزایای داشتن یک گوشی هوشمند یا تبلت با سیستم عامل اندروید، وجود گزینه‌های بیشتر بازی‌های‌ موبایلی در مقایسه با آیفون است. د رواقع برنامه‌ها‌ و بازی‌های مختلفی برای این سیستم عامل طراحی شدند و می‌توانید طیف وسیعی از بازی‌های جذاب را تجربه کنید. در این مقاله به چند مورد از بازی‌های پرطرفدار و رایگان اندرویدی که می‌توانید در اوقات فراغتتان به سراغ آن‌ها بروید، می‌پردازیم.

Monopoly Go -10

بازی اندروید Monopoly Go

Monopoly Go که یک بازی کلاسیک محسوب می‌شود و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید است. آسان بودن بازی، یادگیری سریع و سرگرم‌کننده بودن آن، باعث شده تا روز به روز به طرفدارانش افزوده شود. در این نمونه از بازی‌های تخته‌ای که سرعت بالایی هم دارند، باید علاوه بر شکست حریفان، دارایی‌های آن‌ها را نیز به نفع خودتان مصادره کنید!

آیکون بازی MONOPOLY GO!

MONOPOLY GO!

حجم:۱۳۸ مگابایت

دانلود بازی Monopoly Go

Roblox -9

نمایی از بازی پرطرفدار Roblox

Roblox برنامه‌ای ترکیبی از بازی‌ و شبکه اجتماعی است. یعنی شما در فضای برنامه هم می‌توانید بازی جذابی را تجربه کنید و هم بازی‌های ساخته‌ شده توسط سایر بازیکنان را کشف کنید و تقریباً هر چیزی که تصور می‌کنید را خلق کنید. در ضمن این بازی یک فضای مجازی هم دارد که می‌توانید با دیگران ملاقات کنید و گپ بزنید.

آیکون بازی Roblox

Roblox

حجم:۹۳.۸ مگابایت

دانلود بازی Roblox

Twisted Triangle -8

بازی Twisted Triangle

برای کسانی که عاشق یک بازی پازلی خوب هستند، Twisted Triangle پیشنهاد می‌شود. در این بازی سرگرم‌کننده، لازم است برای باز کردن همه گره‌ها و مرتب کردن طناب‌ها، به ترتیب تمام مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی با چالش‌های جذاب و پرپیچ و خمی همراه است که همین موضوع آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

آیکون بازی Twisted Tangle

Twisted Tangle

حجم:۱۸۰.۶ مگابایت

دانلود بازی Twisted Triangle

Royal Match -7

بازی اندرویدی Royal Match

پادشاهی را نجات دهید! رویال مچ یک بازی پازل با سه مسابقه بزرگ است که در آن حال و هوای سلطنتی را با چالش‌های مختلف همراه می‌کند تا درنهایت بتوانید پادشاه رابرت را نجات دهید. پس از گذراندن یک سطح بازی، سکه‌هایی برای ارتقا و بازسازی پادشاهی به شما داده می‌شود. درست خرج کردن سکه‌ها به شما کمک می‌کند تا زودتر به هدفتان برسید.

آیکون بازی Royal Match

Royal Match

حجم:۱۵۵.۷ مگابایت

دانلود بازی Royal Match

Subway Surfers -6

بازی اندرویدی Subway Surfers

همان‌طور که از نام این بازی پیداست باید سکه‌هایی را در محیط قطار شهری جمع آوری کنید و به گشت‌وگذار ادامه ‌دهید تا بتوانید به آپشن‌های جذاب بازی دست پیدا کنید. درsubway surfers  شما به جای شخصیتی به نام جیک یا تریکی نقش‌آفرینی می‌کنید که سعی دارند از بازرس و سگش فرار کرده و سکه بیشتری جمع کنند!

آیکون بازی Subway Surfers

Subway Surfers

حجم:۱۱۹.۲ مگابایت

دانلود بازی Subway Surfers

5- 2248 – Number Puzzle Game

بازی پازلی 2248 - Number Puzzle Game

یادگیری بازی پازل اعداد بسیار آسان و تسلط بر آن دشوار است. این بازی نوعی مسابقه است که در آن شما اعداد یکسان را با یکدیگر مطابقت داده و ادغام می‌کنید. در پایان هر مرحله باید تمام اعداد مشابه را کنار هم بچینید. به عنوان مثال اگر چهار بلوک از شماره دو را مطابقت دهید، همه آن‌ها در یک بلوک با شماره هشت ادغام می‌شوند. حالا باید سعی ‌کنید آن را با بلوک‌های شماره هشت دیگر مطابقت دهید و به همین ترتیب تا پایان ادامه دهید تا مرحله تمام شود. هرچه بیشتر بلوک‌ها را ادغام کنید، با امتیاز بیشتری برنده بازی می‌شوید.

آیکون بازی 2248 - Number Link Puzzle Game

2248 – Number Link Puzzle Game

حجم:۸۴.۴ مگابایت

دانلود بازی 2248 – Number Link Puzzle Game

6- Duet Cat

بازی اندرویدی پرطرفدار Duet Cat

بازی Duet Cat بسیار سرگرم‌کننده است. تنها کاری که باید انجام دهید مراقبت از گربه‌ای بانمک است. در این گیم باید بتوانید با پایین آمدن غذاها، هماهنگ با موسیقی پس‌زمینه، به حیوان خانگی خود غذا ‌دهید. Duet Cat ویژگی‌های جذابی دارد و در آن می‌توانید خانه گربه‌ها را هرطور که دوست دارید بسازید و فضای بازی را شخصی‌سازی کنید.

آیکون بازی Duet Cats: Cute Cat Music

Duet Cats: Cute Cat Music

حجم:۱۱۶.۸ مگابایت

دانلود بازی Duet Cat

7- Block Blast Adventure Master

Block Blast Adventure Master

Block Blast Adventure Maste یک بازی پازلی است که ترکیبی از یک گیم بلاک سنتی و بازی شبکه‌ای می‌باشد. برای انجام آن باید بلوک‌ها را طوری قرار دهید تا در کنار هم یک خط مستقیم را ایجاد کنند. هنگامی که یک خط به وجود می‌آید، بلافاصله ناپدید می‌شود تا فضای بیشتری برای بلوک‌های جدید ایجاد شود.

آیکون بازی Block Blast!

Block Blast!

حجم:۶۲.۲ مگابایت

دانلود بازی Block Blast Adventure Master

8- Magic Tiles

بازی موزیکال Magic Tiles

اگر به بازی‌های موزیکال علاقه دارید، Magic Tiles 3 به شما اجازه می‌دهد تا روی انواع مختلف موسیقی، از پاپ تا جاز، بازی کنید و لذت ببرید. برای شروع، فقط باید روی کاشی‌های سیاه ضربه بزنید و از کاشی‌های سفید اجتناب کنید. در این گیم بیش از 1000 آهنگ وجود دارد. همچنین یک حالت آنلاین و مسابقات هفتگی و یک حالت گروهی که می‌توانید در آن سازهای مختلفی را بنوازید هم طراحی شده است.

آیکون بازی Magic Tiles 3

Magic Tiles 3

حجم:۱۰۱.۶ مگابایت

دانلود بازی Magic Tiles

9- Weapon Craft Run

بازی اندرویدی Weapon Craft Run

در Weapon Craft Run، شما باید به موانعی که سر راهتان ظاهر می‌شوند، شلیک کنید. همچنین در طول مسیر لازم است شارژرها را برای بارگیری جمع‌آوری ‌کنید و اسلحه خود را برای مرحله جدید ارتقا دهید.

شما می‌توانید گزینه‌های معرفی شده در این فهرست را به راحتی از مایکت دانلود کنید و اوقات جذابی را بگذرانید.

آیکون بازی Weapon Craft Run

Weapon Craft Run

حجم:۲۷۴.۵ مگابایت

دانلود بازی Weapon Craft Run

منبع: ign

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×