توییتر اعلام کرد از این پس برای دیدن توییت‌ها باید وارد حساب کاربری شد

تغییرات تازه ایلان ماسک

توییتر در تغییری تازه کاربران را ملزم به داشتن حساب کاربری برای دیدن توییت‌ها کرد. ایلان ماسک روز جمعه از این تغییر به عنوان «اقدام ضروری موقت» یاد کرد.

از این پس همه کاربران باید برای دیدن توییت‌ها یا حساب کاربری فعال داشته باشند یا یک حساب کاربری بسازند و دیگر مثل گذشته نمی‌توانند بدون داشتن حساب کاربری توییت‌ها را مشاهده کنند. ماسک در توییتی نوشت «داده ها به اندازه‌ای استخراج می‌شدند که برای کاربران عادی خدمات بدی به همراه داشت». او افزود «صدها سازمان داده‌های توییتر را به شکل تهاجمی استخراج می‌کردند که بر تجربه کاربران تاثیر بدی گذاشت».

ماسک پیش‌تر از شرکت‌های هوش مصنوعی مثل OpenAI به عنوان مالک ChatGPT معروف برای استفاده از داده‌های توییتر به منظور گسترش دامنه زبانی‌اش انتقاد کرده و گفته بود: «قطعا علیه کسانی که داده‌های ما را دزدیدند اقدام قانونی انجام خواهیم داد و مشتاقانه منتظر حضور آن‌ها در دادگاه ظرف 2 تا 3 سال آینده هستیم».

پیش‌تر وکیل ایلان ماسک، الکس اسپیرو در نامه‌ای خطاب به ساتیا نادلا مدیرعامل MSFT.O از این غول فناوری خواست ممیزی استفاده از محتوای توییتر را رعایت کند و ادعا کرد توسعه دهنده ویندوز توافقنامه استفاده از داده‌های رسانه‌های اجتماعی را نقض کرده است.

در هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم این «اقدام ضروری موقت» در روزهای آینده بر بهبود تجربه کاربران تاثیر خواهد گذاشت یا نه.

منبع: reuters

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×