کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند آلتیمیت تیم را در بازی EA Sports FC 24 تجربه کنند

بازی EA Sports FC 24 قرار است اولین اثر از مجموعه شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز (Electronic Arts) باشد که بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌دهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

شرکت EA و نینتندو (Nintendo) اعلام کردند که بازی FC24 برای اولین‌بار قابلیت‌های بیش‌تری را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌دهد. در نتیجه به نظر می‌رسد تغییر نام این فرنچایز و جدایی از FIFA تا به این جای کار برای کاربران این کنسول دستی خوش‌یمن بوده است.

این بازی قرار است برای اولین‌بار با موتور بازی‌سازی فراست‌بایت (Frostbite Engine) برای سوییچ ساخته شود و علاوه بر آن، کلی ویژگی جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که در نسخه‌های پیشین فیفا روی این پلتفرم شاهدشان نبودیم. یکی از این موارد بخش جذاب آلتیمیت تیم است.

این حالت مدت‌ها است که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجموعه فیفا بوده، اما کاربران نینتندو سوییچ از این بخش در این فرنچایز محبوب محروم بوده‌اند. اما حالا الکترونیک آرتز سعی دارد با عرضه بازی EA Sports FC 24 ویژگی‌های جذاب مجموعه را در دسترس کاربران سوییچ نیز قرار دهد.

هفته قبل بود که این بازی با انتشار یک تریلر معرفی شد و پس از آن EA اعلام کرد که این نسخه در تاریخ 7 مهر ماه (29 سپتامبر) روی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که قیمت این اثر روی تمام دستگاه‌ها به جز نینتندو سوییچ 69.99 دلار است. کاربران سوییچ می‌توانند این بازی را با پرداخت 10 دلار کم‌تر، خریداری کنند.

منبع: GamingBolt

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×