9 بازی‌ کارتی جذاب برای اندروید – از کلش رویال تا مارول اسنپ

 بازی‌های کارتی از دوران بچگی تا به امروز جایگاه ویژه‌ای در قلب ما داشته‌اند و در دوران مختلف زندگی‌مان، بازی‌های کارتی مختلفی بوده‌اند که همیشه با دوستان و آشنایان به تجربه آن‌ها می‌نشستیم. از زمانی که بازی‌های موبایلی رونق پیدا کردند و استودیوهای بازی‌سازی سراغ سبک‌های مختلفی از بازی‌های موبایلی رفتند، بازی‌های کارتی هم از همان ابتدا طرفداران خود را داشتند و سازندگان هم از پتانسیلی که این سبک داشت، مطلع بودند. به همین خاطر از همان ابتدا بازی‌های بسیار مهمی در این سبک منتشر شده‌اند.

اما کدام بازی‌ها را می‌توان به عنوان بهترین بازی‌های کارتی موبایلی در نظر گرفت؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین بازی‌های کارتی اندرویدی بپردازیم. پس با بلاگ مایکت همراه باشید.

1- Hearthstone

بازی کارتی Hearthstone

بدون شک کمپانی اکتیویژن بلیزارد یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده‌ها و ناشرهای بازی‌ها چه در صنعت بازی‌های ویدیویی و حتی در صنعت بازی‌های موبایلی است و با نگاهی به عنوان‌هایی که تا به حال توسط این ناشر منتشر شده، می‌توانیم به حقیقت بودن این ادعا پی ببریم.

بازی Hearthstone یکی از بازی‌های کمپانی بلیزارد است که در ابتدا با نام Heroes of Warcraft منتشر شده بود اما بعد از مدتی و با شهرت زیادی که این بازی کارتی پیدا کرد، بلیزارد نام آن را به Hearthstone تغییر داد تا بتواند پلیرهایی که طرفدار بازی وارکرافت نیستند هم بتوانند با این بازی ارتباط برقرار کنند.

گیمپلی این بازی در مرحله اول بسیار ساده است؛‌ شما باید سعی کنید که در طی بازی کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید، در مقابل پلیرهای دیگر قرار بگیرید و از این کارت‌ها برای شکست دادن رقیب‌هایتان استفاده کنید.

هر کدام از این کارت‌ها در بازی قدرت منحصر به فرد خودشان را دارند و به مرور زمان متوجه می‌شوید که باید از این کارت‌ها چگونه استفاده کنید. مشخصا هر چقدر در بازی به سمت جلو پیش می‌روید، کارت‌‌های قدرتمند‌تر و نایاب‌تری را پیدا می‌کنید که قدرت بیشتری دارند و در بازی می‌توانند کمک بسزایی به شما کنند.

این کارت‌ها در حقیقت قهرمانان دنیای وارکرافت هستند که هر کدام قابلیت‌های مخصوصشان در بازی وارکرافت را به بازی کارتی هارت‌استون آورده‌اند. این که بدانید در هر دست باید از کدام کارت استفاده کنید و کدام کارت را برای موقعیت ضروری حفظ کنید، اکثر استراتژی بازی را شکل می‌دهد و باید همیشه حواستان به این موضوع باشد.

به طور کلی بازی هارت استون یکی از بهترین بازی‌های کارتی اندرویدی است که تجربه آن را به همه شما علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی توصیه می‌کنم. هم‌چنین این بازی به صورت دنباله‌دار توسط کمپانی بلیزارد پشتیبانی می‌شود و همیشه محتوای جدیدی در آن قرار دارد که برای طولانی مدت این بازی را ارزشمندتر می‌کند.

آیکون بازی Hearthstone

Hearthstone

حجم:۲۸.۶ مگابایت

دانلود بازی Hearthstone

2- Marvel Snap

بازی مارول اسنپ

در مقاله دیگری به صورت مفصل‌تر راجع به بازی Marvel Snap صحبت کرده بودیم و گفته بودیم که یکی از بهترین بازی‌های کارتی اندرویدی است که البته مدت زمان زیادی از انتشار آن نگذشته و آینده درخشانی را پیش روی خود دارد.

این بازی در زیرمجموعه بازی‌های مارول قرار می‌گیرد؛ مدت زمانی است که مارول قصد دارد تا دنیای بازی‌های ویدیویی و موبایلی خودش را گسترش دهد و حالا بازی مارول اسنپ آخرین اثر موبایلی است که در دنیای بازی‌های مارول منتشر شده است.

این بازی هم مثل خیلی از بازی‌های کارتی دیگر، پلیر را مجبور می‌کند تا کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کند و با بالا رفتن سطح پلیر در طول گیمپلی بازی، آن‌ها می‌توانند کارت‌های بیشتری را برای خود جمع‌آوری کنند. این کارت‌ها هم دسته‌بندی‌های مختلف دارند که شامل کارت‌های معمولی، قدرتمند و کمیاب هستند.

در بازی مارول اسنپ، شما به صورت نوبتی گیمپلی را در مقابل حریف پیش می‌برید و این موضوع بسیار مهم است که از کارت‌هایتان به چه شکلی استفاده کنید و کارت‌های خوبتان را در همان ابتدا حروم نکنید. 

چون بازی تا سه راند ادامه دارد و هر کس که بتواند بیشترین راند را از ۳ راند برنده باشد، برنده کل مسابقه خواهد شد. پس نحوه چینش و بازی کردن کارت‌هایتان در هر راند اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد که احتمالا خیلی از تازه‌واردهای بازی‌های کارتی به آن توجهی نمی‌کنند. اما حرفه‌ای‌های این سبک به خوبی با ماهیت منتظر ماندن برای موقعیت مناسب آشنا هستند و همیشه سعی می‌کنند که دو راند آخر را ببرند.

درست مثل رویکردی که اکتیویژن بلیزارد با بازی هارت استون در پیش گرفته، مارول هم برای بازی مارول اسنپ از ابرقهرمان‌های دنیای خودش استفاده کرده و اگر بازی را تجربه کنید، می‌توانید لیست کاملی از ابرقهرمان‌های محبوب این کمپانی مثل مردعنکبوتی، ولورین یا حتی هالک شگفت‌انگیز را در اختیار داشته باشید.

آیکون بازی MARVEL SNAP

MARVEL SNAP

حجم:۱۳۴.۱ مگابایت

دانلود بازی مارول اسنپ

3- Clash Royale

کلش رویال

شاید بتوان عنوان کلش رویال را محبوب‌ترین بازی کارتی اندرویدی نام‌گذاری کرد که حتی در ایران هم طرفدارهای بسیار زیادی دارد و باید اعتراف کرد که استودیوی سوپرسل، رویکرد بسیار متفاوتی را در مقابل رقیب‌های دیگرش در این بازی کارتی اعمال کرده است.

در این بازی هم شما باید مشغول جمع‌آوری کارت‌های مختلف شوید. با بالا رفتن سطح بازی شما و به دست آوردن امتیاز تجربه، می‌توانید کارت‌های بیشتری را به لیست کارت‌هایتان اضافه کنید اما جذابیت این بازی در جای دیگری مخفی شده است.

زمانی که شما از کارت‌های در دسترس استفاده می‌کنید، قهرمان‌های این کارت‌ها در صفحه ظاهر می‌شوند و با یکدیگر به شکل واقعی و با جلوه‌های بصری جذاب و انیمیشن‌های آشنای دنیای کلش آو کلنز به مبارزه می‌پردازند. 

این موضوع باعث می‌شود که پلیرها بتوانند تعامل بیشتری را با این بازی برقرار کنند و هم‌چنین درگیر شدن با گیمپلی بازی یک امر طبیعی در این بازی باشد. عجیب نیست که این بازی تا به امروز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی اندرویدی است که می‌توانید تجربه کنید.

تمام کاراکترها و کارت‌هایی که در این بازی مشاهده می‌کنید را در گذشته و در بازی کلش آو کلنز دیده‌اید و درست مثل ترتیب اهمیت و قدرتی که این کاراکترها در کلش آو کلنز داشتند، در بازی کلش رویال هم باید حواستان را جمع کنید که از کدام کارت و در چه موقعی استفاده می‌کنید؛ چون همه کارت‌ها مقدار مانا و منابع مخصوص به خودشان را دارند که باید در مصرف آن‌ها همیشه حواس خود را جمع کنید.

اگر تا به حال بازی کلش رویال را تجربه نکرده‌اید و به بازی‌های کارتی علاقه دارید، باید این نکته را گوش‌زد کنم که کلش رویال کلاس درس ساخت بازی‌های کارتی موبایلی است که سازندگان همواره در حال پشتیبانی مناسب از آن و انتشار بسته‌های الحاقی مختلف هستند تا بتوانند همیشه دلیلی برای تجربه این بازی به شما بدهند. پس در تجربه این بازی شک نکنید.

آیکون بازی Clash Royale

Clash Royale

حجم:۶۱۸.۸ مگابایت

دانلود بازی کلش رویال

4- UNO

بازی اونو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی است که این محبوبیت تنها به بازی موبایلی محدود نمی‌شود و به صورت فیزیکی هم این بازی طرفدارهای بسیار زیادی دارد. بازی که این روزها در هر کافه‌ای که وارد می‌شوید، حداقل یک میز را می‌بینید که مشغول تجربه این بازی هستند و هیجان زیادی را با خود به همراه می‌آورید.

بازی UNO یک دسته کارت است که این کارت‌ها شامل تعداد چشم‌گیری از عدد‌ها و برخی از کارت‌های با توانایی هستند. برنده بازی اونو کسی است که قبل از همه پلیرهای دیگر بتواند کارت‌های خود را به پایان برساند و پلیرهای دیگر هم باید سعی کنند که کارت‌های بیشتری به یکدیگر اضافه کنند تا برنده بازی باشند.

با این که المان‌های بازی UNO بسیار ساده است، اما جذابیت آن حین تجربه انقدر بالا است که وقتی شروع به تجربه این بازی می‌کنید، دوست دارید که چندین دست به آن بپردازید و از تجربه کردن آن خسته نخواهید شد.

برخلاف همه بازی‌هایی که تا به اینجای لیست معرفی کرده‌ایم، بازی UNO لازم نیست که به صورت یک به یک تجربه شود. شما می‌توانید با چند پلیر دیگر به تجربه این بازی بپردازید و اتفاقا جذابیت بازی UNO به بیشتر بودن تعداد پلیرها است. چون بعضی از کارت‌های موجود در بازی زمانی قابلیتشان کاربرد دارد که شما به صورت چندنفره این بازی را تجربه کنید.

در ابتدای بازی ممکن است قوانین بعضی از کارت‌های موجود در بازی شما را گیج کند اما به مرور زمان قطعا می‌توانید آن‌ها را به یاد بسپارید و به شکل حرفه‌ای‌تری به بازی خود مشغول باشید. زمانی که بیشتر به قوانین بازی و کارت‌ها واقف باشید، می‌توانید برای بازی خود استراتژی هم بچینید تا برد را برای خود تضمین کنید.

اگر تا به حال بازی UNO را تجربه نکرده‌اید و با آن آشنایی ندارید، احتمالا شروع کردن با بازی موبایلی‌اش می‌توانید ایده کلی از این بازی به دست آورید و خود را برای بازی‌های گروهی اونو با دوستانتان آماده کنید.

آیکون بازی UNO!™

UNO!™

حجم:۳۰۷.۶ مگابایت

دانلود بازی اونو

5- Exploding Kittens

درست مثل بازی UNO، بازی گربه‌های انفجاری هم در دسته‌بندی بازی‌های کارتی موبایلی قرار می‌گیرد که پیش از آن نسخه فیزیکی‌اش به صورت یک بردگیم در دسترس عموم قرار گرفته بود و این بازی به خاطر سریع بودن جریان هر دست و البته ساده بودن مکانیزم‌های آن، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

اما در حال حاضر،‌ می‌توانید بازی گربه‌های انفجاری را به راحتی روی گوشی‌های موبایل اندرویدی خود نصب کرده و به تجربه آن بپردازید. بازی که اگر بتوانید به همراه چند پلیر دیگر به تجربه آن بپردازید، بسیار جذاب و درگیر کننده است.

در این بازی شما یک دسته کارت دارید و پلیرها از ابتدا چند کارت را در اختیار دارند. روی هر کارت عکس یک گربه خاصی قرار گرفته است که بعضی از این گربه‌ها کاملا عادی هستند و بعضی‌های دیگر قابلیت مخصوص به خودشان دارند.

وظیفه شما این است که کارت‌های موجود در دست دیگر پلیرها را حذف کنید و در داخل بازی چند کارت گربه انفجاری وجود دارد و باید حواستان باشد که گربه انفجاری در دست شما قرار نگیرد. 

در نهایت پلیری بازی را می‌برد که کارت‌هایش به پایان برسد و کارت آخر او گربه انفجاری نباشد. زمانی که مشغول تجربه این بازی هستید، حواستان باشد که از شر گربه انفجاری خلاص شوید که در آخر بازی، بازنده نباشید.

سختی که در طول این بازی تجربه خواهید کرد، کنترل کارت‌های در دستتان است و باید حواستان هم به دست پلیرهای دیگر باشد. اگر بخواهید خیلی زرنگ باشید و افراد دیگر در بازی را شکست دهید، احتمالا دشمن‌هایی در بازی پیدا می‌کنید که تمام کارت‌های قدرتمندشان را روی شما مصرف می‌کنند و شما را شکست می‌دهند.

این بازی جذابیت بسیار زیادی در حالت گروهی دارد؛ شما می‌توانید به همراه دوستان خود این بازی را نصب کنید و به تجربه این بازی سرگرم‌کننده بپردازید که احتمالا خنده زیادی را برای شما به همراه دارد.

6- GWENT

GWENT

ایده بازی گوئنت برای اولین بار در بازی The Witcher 3: Wild Hint پیاده‌سازی شد که در آن کاراکتر اصلی یعنی گرالت می‌توانست به مکان‌های مختلفی برود و با افراد مختلف گوئنت بازی کند. در ابتدا شاید این بازی کمی عجیب به نظر می‌رسید اما به مرور زمان طرفداران این بازی به اندازه‌ای زیاد شد که سازندگان تصمیم گرفتند یک بازی مجزا برای گوئنت بسازند.

زمانی که بازی گوئنت توسط سی دی پراجکت رد منتشر شد، استقبال از این بازی بی‌نظیر بود. تا جایی که خود سازندگان هم باور نمی‌کردند که تا این اندازه از این بازی استقبال شود اما خوشبختانه گوئنت به سرعت یکی از بهترین بازی‌های کارتی موبایلی شد.

این بازی مثل بازی‌های کارتی دیگر شامل کارت‌های شخصی‌سازی شده با موجودات دنیای The Witcher است که باید در طول بازی، کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. مثل خیلی از بازی‌های دیگر، کارت‌هایی که در این بازی وجود دارند قدرت مخصوص به خودشان را دارند و به نسبت قدرتی که هر کارت ارائه می‌دهند، این کارت‌ها ممکن است معمولی یا کمیاب هستند.

این بازی به شکل یک به یک بازی می‌شود و پلیرها به صورت نوبتی کارت‌هایشان را بازی می‌کنند. در طول تجربه بازی گوئنت و با به دست آوردن عمل کافی از بازی، به این نتیجه می‌رسید که چگونه باید هر کارت را بازی کنید و استراتژی بازی کردن هر کارت در دسته‌بندی که قرار می‌گیرند، به چه شکل است.

پس سعی کنید حتما در ابتدا روش‌های مختلف بازی را تجربه کنید تا متوجه شوید که استراتژی شما به چه شکل خواهد بود. هم‌چنین شما باید چند استراتژی را در نظر داشته باشید که در مقابل پلیرهای مختلف،‌ بتوانید دوام بیاورید.

به طور کلی اگر قصد دارید یک بازی کارتی جذاب و پیچیده بازی کنید و از بازی‌های کارتی ساده مثل UNO یا Exploding Cats خسته شده‌اید، شک نکنید که بازی Gwent می‌تواند دقیقا همان عنوانی باشد که منتظرش هستید و می‌تواند تا ده‌ها ساعت شما را سرگرم کند.

آیکون بازی GWENT: The Witcher Card Game

GWENT: The Witcher Card Game

حجم:۳۴ مگابایت

دانلود بازی GWENT

7- The Elder Scrolls: Legends

بازی The Elder Scrolls: Legends

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی و به خصوص سبک نقش‌آفرینی بخواهید که برای شما چندی از قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین فرنچایزهای این سبک را نام ببرند، شک نکنید که نام The Elder Scrolls یکی از نام‌هایی است که به سرعت در ذهنشان نقش می‌بندد.

فرنچایزی که تا همین امروز طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است و آخرین قسمت آن که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، توانست جوایز بهترین بازی سال را در فستیوال‌های مختلف یکی پس از دیگری درو کند و نام The Elder Scrolls V: Skyrim از نام‌های به یادماندنی و درخشان دنیای بازی‌های ویدیویی است.

استودیوی بتسدا، بعد از این که به محبوبیت این فرنچیاز پی برد، شروع به ساخت نسخه‌های مختلف از این فرنچایز کرد که این نسخه‌های مختلف شامل بازی ویدیویی آنلاین، بازی موبایلی بزرگ و یک بازی موبایلی کارتی است.

بازی کارتی الدر اسکرولز لجندز یک بازی کارتی بر اساس دنیای این فرنچایز است که پلیرها باید در آن کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنند و با کارت‌هایی که در اختیار دارند، به مبارزه با دیگر پلیرهای موجود در بازی بپردازند. 

همانطور که می‌توانید حدس بزنید، کارت‌های موجود در بازی همگی بر اساس شخصیت‌های دنیای الدر اسکرولز است و هر چقدر کارت‌هایی که در اختیار دارید قدرتمندتر باشد، درصد کمیاب بودن آن هم بیشتر از قبل می‌شود.

رویکردی که می‌توانید حین تجربه بازی پیش بگیرید بسیار زیاد و متغیر است و همین موضوع باعث می‌شود تا جذابیت این بازی هم دو چندان باشد. یعنی اگر چند ساعت به تجربه این بازی مشغول باشید، به هیچ‌وجه احساس نمی‌کنید که دنیای بازی برای شما تکراری شده و گیمپلی همیشه تازگی و طراوت خودش را دارد.

پس شک نکنید که اگر دنبال تجربه یک بازی کارتی جذاب هستید، عنوان The Elder Scrolls: Legends می‌تواند عنوانی باشد که تا ساعت‌ها مشغول آن باشید و از تجربه آن نهایت لذت را ببرید.

آیکون بازی The Elder Scrolls: Legends

The Elder Scrolls: Legends

حجم:۱.۷ گیگابایت (شامل ۱.۷ گیگابایت دیتا)

دانلود بازی The Elder Scrolls: Legends

8- Magic: The Gathering Arena

بازی Magic: The Gathering Arena

فرنچایز Magic یکی از بزرگ‌ترین برندهای دنیا در زمینه بازی‌های کارتی است. این برند در گذشته به صورت بازی‌های فیزیکی همراه با محتویات الحاقی مختلف در دنیا عرضه شده بود و از دهه ۹۰ میلادی تا کنون، طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

زمانی که این بازی در سال ۲۰۱۸ برای موبایل‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، طرفداران بازی دست از پا نمی‌شناختند و بسیار خوشحالی بودند که حالا می‌توانند این عنوان را در هر جایی و به راحتی با هر کسی از هر جای دنیا تجربه کنند.

موضوع اولی که در این بازی نظر شما را به خود جلب می‌کند، این است که کارت‌های بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که ممکن است کمی شما را گیج کند. تعداد موجود‌های موجود در این بازی به اندازه‌ای زیاد هستند که نمی‌توانید خیلی زود به همه آن‌ها عادت کنید و ممکن است بعد از گذشت حتی چند ماه از تجربه این بازی، باز هم یک کارت جدیدی باشد که شما را سورپرایز کند.

به خاطر زیاد بودن تعداد کارت‌های بازی، چیدن دک یا همان دسته‌کارت‌ها هم در بازی جذابیت خاص خودش را دارد و بعضی اوقات ممکن ساعت‌ها در این بازی وقت بگذارید تا دسته کارت‌های مورد نظر  خود را بچینید و در بازی‌های مختلف با افراد مختلفی که تجربه می‌کنید، از دسته کارت‌های مختلفی استفاده کنید.

بازی به صورت نوبتی پیش می‌رود و شما باید در نوبتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را کنید و کارتی را بازی کنید که مطمئن هستید رقیبتان جوابی برای آن ندارد و می‌توانید با آن کارت، ضربه کاری به دشمن خود وارد کنید.

اگر یک پلیر حرفه‌ای سبک بازی کارتی باشید، قطعا تا به حال نام Magic: The Gathering Arena را شنیده‌اید که از طرفدارهای بسیار زیادی برخوردار است. پس لازم به ذکر نیست که تجربه این بازی می‌تواند چقدر برایتان سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

آیکون بازی Magic: The Gathering Arena

Magic: The Gathering Arena

حجم:۱۰۰۸.۶ مگابایت (شامل ۸۸۷.۴ مگابایت دیتا)

دانلود بازی Magic: The Gathering Arena

9- Slay The Spire

بازی کارتی Slay The Spire

بازی Slay The Spire شاید یکی از عجیب‌ترین بازی‌های کارتی باشد که در آن را تجربه خواهید کرد. بازی که چندین المان مختلف در آن ترکیب شده است تا با همه بازی‌های کارتی متفاوت باشد و باید اعتراف کرد که سازندگان این بازی در این امر بسیار موفق بوده‌اند.

ابتدا راجع به المان‌های عمومی این بازی صحبت می‌کنیم که مثل اکثر بازی‌های کارتی که تا به امروز تجربه کرده‌اید، این بازی هم از المان مبارزه نوبتی بهره می‌برد و شما باید در نوبت خودتان از کارت‌هایی که در اختیارتان قراتر گرفته است،‌ استفاده کنید.

کارت‌هایی که در این بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد، در حقیقت موجودات مختلف یک دنیا نیستند. این کارت‌ها قابلیت‌هایی هستند که کاراکتر اصلی شما در اختیار دارد و با استفاده مناسب از این کارت‌ها در مقابل موجودت عجیب و ترسناک این دنیا، می‌توانید این دشمنان را شکست بدهید.

المان‌های روگلایک غنی در این بازی وجود دارد که چالشی بودن این بازی را دوچندان می‌کند. مثلا زمانی که شما در بازی شکست می‌خورید و به اصطلاح کشته می‌شوید، بازی برای شما بارها سخت‌تر می‌شود. 

شما تمام منابع خود را از دست می‌دهید و باید مجددا ماموریت و ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید. این بار با دشمن‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و همه چیز در بازی تغییر چشمگیری پیدا می‌کند که بازی را برای شما سخت‌تر می‌کند.

پس اگر دوست دارید یکی از سخت‌ترین، متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های کارتی روی اندروید را تجربه کنید، شک نکنید که بازی Slay The Spire می‌تواند دقیقا همان بازی باشد که منتظر آن هستید و قطعا یکی از اعتیادآورترین بازی‌های اندرویدی را تجربه کرده‌اید.

سخن آخر

در نهایت سعی کرده‌ایم که در این لیست، بازی‌های محبوب، متفاوت و اعتیادآور کارتی اندرویدی را معرفی کنیم که قطعا از تجربه آن‌ها پشیمان نخواهید شد و اگر علاقه‌مند به بازی‌های کارتی اندرویدی هستید، این عناوین همان چیزی هستند که به دنبال آن هستید.

البته ممکن است بعضی از این بازی‌ها را در گذشته تجربه کرده باشید، اما اگر تا به حال سراغ آن‌ها نرفته‌اید، شک نکنید که مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اید و باید به این بازی‌ها یک فرصت برای تجربه بدهید که قطعا تا صدها ساعت شما را درگیر خود خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×