فصل چهارم سریال مندلورین به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود؟

هنوز مشخص نیست چه بر سر دنباله سریال مندلورین (The Mandalorian) خواهد آمد. اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد احتمالا استودیو لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) می‌خواهد فصل چهارم را در قالب اثر سینمایی بلند ارائه دهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

گزارش MakingStarWars حاکی از شایعاتی در خصوص فصل چهارم سریال مندلورین است. به نظر می‌رسد فصل جدید در قالب یک اثر سینمایی بلند ما را با ماجراجویی‌های دین جارین همراه می‌کند و قرار نیست نسخه سریالی آن از شبکه Disney+ پخش شود. به نظر می‌رسد که لوکاس فیلم و دیزنی با هم تصمیم گرفته‌اند به خاطر اعتصاب اتحادیه نویسندگان و بازیگران، دست به ارائه فصل چهارم سریال The Mandalorian در قالب یک اثر سینمایی بزنند. دیو فیلونی و جان فاروو به خاطر اعتصابات برای تکمیل دو فصل دیگر این مجموعه تلویزیونی در دسترس نیستند و همین موضوع هم باعث شده استودیوهای سازنده به فکر نسخه سینمایی بیفتند. البته هنوز واکنشی از سوی لوکاس فیلم یا دیزنی نشان داده نشده است و در نتیجه نباید این شایعات را خیلی جدی گرفت.

با این که تاریخ پخش فصل چهارم سریال مندلورین اعلام نشده، فاروو در صحبت‌های خود اشاره کرده که داستان آن همین حالا هم کامل شده است. او در این باره گفت: «فصل چهارم؟ بله، قبلا آن را نوشته‌ام. ما باید تصمیم می‌گرفتیم به چه شکلی می‌خواهیم داستان را روایت کنیم، در نتیجه من و دیو روی طرح کلی آن کار کرده بودیم. من با حوصله به نوشتن قسمت‌های مختلف پرداختم. در واقع من در دوران پس از تولید (فصل سوم) مشغول به کار شدم، چون حس می‌کردم باید ادامه آن بدون وقفه نوشته شود.» با این که فیلم‌نامه کار کاملا نوشته شده است، اعتصاب نویسندگان و بازیگران به احتمال زیاد شروع فرآیند تولید را تا زمان نامشخصی به تعویق می‌اندازد.

آیکون سریال ماندالورین The Mandalorian
سریال

ماندالورین

The Mandalorian

تماشای سریال مندلورین

ثراون در برابر مندلورین

فصل چهارم سریال The Mandalorian در قالب یک اثر سینمایی ارائه می‌شود؟

جدای این مسائل از قبل هم اعلام شده بود که شخصیت مندلورین را روی پرده‌های سینما خواهیم دید. در واقع استودیو لوکاس فیلم پیش‌تر اعلام کرده بود که فیلونی در حال کار روی فیلمی است که با آثار Star Wars دیزنی ارتباط دارد. البته هنوز جزئیات این پروژه مشخص نیست؛ اما شایعات حاکی از این هستند که فیلم پیش رو با الهام از رمان کلاسیک Heir to the Empire، نوشته تیموتی زان، در دست ساخت است. در این داستان ما شاهد این هستیم که پس از مرگ دارث سیدیوس و دارث ویدر گرند آدمیرال ثراون در تلاش است تا کهکشان را تحت سلطه خود در آورد. البته این موضوع هنوز تایید نشده است، اما بسیاری از طرفداران حضور ثراون در سریال Ahsoka که به زودی پخش می‌شود را نشانی از این می‌دانند فیلونی اثر خود را قرار است با الهام از کتاب زان بسازد.

منبع: CBR

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×