Baldur’s Gate 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ استیم لقب گرفت

بازی Baldur’s Gate 3 از Larian Studios پس از عرضه توانسته موفقیت زیادی به دست آورد و حالا به یکی از محبوب‌ترین آثار تاریخ استیم (Steam) تبدیل شده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بازی Baldur’s Gate 3 به سرعت توانسته برای Larian Studios به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود و در لیست محبوب‌ترین بازی‌های استیم قرار بگیرد. در چند ماه پیش از عرضه هیجان گیمرها به بالاترین سطح خود رسیده بود و حالا بالاخره علاقمندان می‌توانند به سراغ این اثر بروند. کاربران پی سی می‌توانند به صورت رایگان جدیدترین ساخته‌ی استودیو لاریان را تجربه کنند و بالاخره ببینند که این بازی بزرگ فرای محتوای مربوط به زمان دسترسی اولیه (Early Access) چه چیزی برای ارائه دارد.

این اثر از اکتبر 2020 در حالت دسترسی اولیه قرار داشت و گیمرها به لطف این موضوع می‌توانستند طعم این بازی را بچشند و در نتیجه می‌دانستند چه انتظاراتی از آن داشته باشند. بازی Baldur’s Gate 3 در حالت دسترسی اولیه هم محبوبیت زیادی داشت، اما حالا که این اثر جاه‌طلبانه نقش‌آفرینی (RPG) به صورت کامل عرضه شده، سروصدای زیادی به راه انداخته است.

تا این لحظه رکورد تعداد بازیکنان این بازی به بیش از 400 هزار نفر می‌رسد و این آمار در حال افزایش است. کافی است صفحه را به‌روزرسانی کنید تا ببینید این تعداد به چه سرعتی بیش‌تر می‌شود. مشخصا خیلی از گیمرها فعلا نتوانسته‌اند بازی را تجربه کنند و شاید هنوز دانلودشان کامل نشده، وگرنه آمار از این هم می‌تواند خیره‌کننده‌تر شود. بازی Baldur’s Gate 3 به قدری روی استیم محبوب شده که برخی از کاربران این پلتفرم برای دانلود آن با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در حال حاضر در لیست رکوردهای تعداد بازیکن هم‌زمان در یک بازی ویدیویی، این اثر رتبه هجدهم را به خود اختصاص داده است.

بازی Baldur's Gate 3 به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ استیم تبدیل شد

بازی Baldur’s Gate 3 یکی از حجیم‌ترین بازی‌های پی سی به حساب می‌آید و شما برای نصب آن به بیش از 122 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. در نتیجه شاید برخی از کاربران هنوز موفق به دانلود کردن آن نشده باشند؛ علاوه بر این، عدم وجود Pre-load هم می‌تواند دیگر دلیلی باشد برای این که برخی کاربران نتوانسته‌اند این اثر را تجربه کنند. با توجه به این موارد به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد افزایش بیش‌تر تعداد بازیکنان هم‌زمان بازی باشیم. البته بعید می‌رسد که آمار بازی Baldur’s Gate 3 به آثاری نظیر CSGO یا PUBG برسد، اما افزایش آمار نسبت به حالا دور از انتظار نیست.

به هر حال چیزی که آمار بازیکنان هم‌زمان این اثر نشان می‌دهد این است که جدیدترین ساخته استودیو لاویان همین حالا هم یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تیم سازنده است؛ مخصوصا وقتی به این نکته توجه کنیم که این بازی روی پلتفرم‌های دیگر مثل GOG هم در دسترس قرار دارد و صرفا به استیم محدود نیست. همچنین باید اشاره کنیم که در ماه‌های آینده این اثر قرار است برای تعداد بیش‌تری از گیمرها هم در دسترس قرار گیرد. نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 15 شهریور ماه (6 سپتامبر) عرضه می‌شود تا کاربران کنسول نسل نهمی سونی (Sony) هم شانس تجربه این اثر RPG را داشته باشند.

متاسفانه هنوز چیزی درباره تاریخ عرضه نسخه ایکس باکس این بازی گفته نشده و در نتیجه مشخص نیست کاربران این کنسول‌ها چه زمانی بالاخره موفق به تجربه این اثر خواهند شد. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی برای ایکس باکس در دست ساخت قرار دارد. با این وجود اگر کاربر پی سی هستید پیشنهاد می‌کنیم به سرعت به سراغ بازی Baldur’s Gate 3 بروید و حسابی خود را سرگرم کنید. اگر هم PS5 دارید، حدود یک ماه دیگر می‌توانید دست به تجربه این بازی بزنید.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×