حالت Safeguard در کالاف دیوتی موبایل چیست و چگونه کار می‌کند؟

کالاف دیوتی موبایل قطعا یکی از مهم‌ترین بازی‌های آنلاینی است که در حال حاضر می‌توانید به تجربه آن بپردازید. اما بهترین بودن یک عنوان تصادفی نیست و قطعا نیاز به راه زیادی برای طی کردن دارد تا بتوانید بازی خود را در این دسته از بازی‌های موبایلی قرار دهید. آن هم در صنعتی که روزانه کلی بازی آنلاین جذاب منتشر می‌شود.

یکی از راه‌هایی که سازندگان بازی کالاف دیوتی موبایل طی کرده‌اند تا بتوانند عنوان خود را جز بهترین بازی‌های آنلاین و رایگان موجود کنند، این است که آن‌ها تا به امروز به خوبی از این بازی پشتیبانی کرده‌اند و محتویات زیادی را برای این بازی در اختیار کاربرها و پلیرهای آن قرار داده‌اند.

آخرین به‌روزرسانی این بازی اخیرا با نام Heat Wave منتشر شده است که در حقیقت فصل هفتم از سری محتویات فصلی کالاف دیوتی موبایل منتشر می‌شود و به عقیده خیلی از پلیرها یکی از بهترین‌ها در بین سلسله محتویات کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود.

 اما در این مقاله قرار است سراغ یکی از بخش‌های فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل یعنی Safeguard Mode برویم و توضیح بدهیم که دقیقا چطور می‌توانید در این مود بازی کنید. پس با بلاگ مایکت همراه باشید.

شروع فصل هفتم

کالاف دیوتی موبایل

در تاریخ ۲ آگوست که مدت زمان زیادی هم از آن نمی‌گذرد، اکتیویژن به‌روزرسانی جدیدی برای کالاف دیوتی موبایل با نام Heat Wave منتشر کرد که طبق گفته سازندگان، این به‌روزرسانی قرار است آپدیت تابستانه این بازی باشد که به صورت سالانه در اختیار کاربرها و پلیرهای این بازی قرار می‌گیرد.

در این به‌روزرسانی کلی محتوای جدید و نوآورانه قرار گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نقشه جدید، سلاح‌های جدید، مودهای جدید و بعضی ویژگی‌های جذاب اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

هم‌چنین پلیرها می‌توانند بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل را خریداری کنند که با خریداری کردن بتل پس جدید می‌توانید سطح تجربه خود را ارتقا دهید و جوایز مختلفی مثل اپراتورهای جدید، لباس‌ها، پرک‌ها و کلی آیتم‌های دیگر به دست آورید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل به این بازی اضافه شده، مود جدیدی به نام Safeguard است که توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده و به عنوان برگ برنده فصل هفتم کالاف دیوتی موبایل قلمداد می‌شود.

اما خیلی از پلیرها درگیر این هستند که چگونه باید حالت سیفگارد را تجربه کنند. در ادامه سعی می‌کنیم که یک توضیح کلی و قابل فهم راجع به آن بدهیم. 

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود کالاف دیوتی موبایل

حالت Safeguard

مود سیفگارد جدیدترین مودی است که به بازی کالاف دیوتی موبایل و طی انتشار فصل هفتم از محتوای فصلی کالاف دیوتی موبایل در دسترس کاربرها قرار گرفته است. البته اگر در گذشته به تجربه بازی‌های آنلاین مشغول بوده باشید، احتمالا نمونه آن را مشاهده کرده باشید اما در ادامه توضیح بیشتری راجع به آن خواهیم داد.

مود سیفگارد، مودی است که در آن پلیرها به صورت نوبتی باید سعی کنند که جلوی یک ربات غول‌پیکر را بگیرند تا به مقصد موردنظرش نرسد. البته این مود به همین سادگی هم نیست و یک سری شرط و شروط برای به پایان رساندن دراد.

مثلا ربات را می‌توانید با شلیک گلوله متوقف و نابود کنید اما درجه سلامت این ربات بسیار زیاد است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بتوانید آن را منفجر کنید. از طرف دیگر، برای حرکت دادن این ربات، پلیرهای مهاجم باید ربات را اسکورت کنند و حواسشان باشد که تیم حریف نتواند به ربات صدمه بزند.

پس به جز آن که شما باید حواستان به نابود کردن رابت باشد، باید حواستان به تیم مهاجم هم باشد که آن‌ها را هم بکشید و نگذارید که مسیر شما خالی شود. بعد از پایان راند، چه جلوی ربات را گرفته باشید یا چه ربات به مقصد خود رسیده باشد، حالا نوبت شما است که ربات را اسکورت کنید و به مقصد مدنظر برسانید و مسیر را از وجود دشمن‌هایتان خالی کنید.

اولین تیمی که موفق شود دو راند از بازی را برنده شود، برنده این مود خواهد بود. پس اگر شما یک راند را برنده شوید و حریفتان هم یک راند برنده شود، در نهایت باید یک راند نهایی را تجربه کنید تا برنده بازی بین شما مشخص شود که هر سه راند هم به همین شکل یا باید ربات را اسکورت کنید یا باید جلوی آن را بگیرید.

Safeguard Mode کالاف دیوتی

چگونه ربات را اسکورت کنیم؟

هر بار که این مود را تجربه می‌کنید، ربات یک مسیر مشخصی را خواهد داشت و این مسیر تغییر نخواهد کرد. پس به خوبی می‌توانید عادت کنید که ربات از چه مسیری حرکت می‌کند و به مرور زمان می‌توانید به بخش‌های مختلف مسیر آشنایی پیدا کنید تا بتوانید در مقابل شبیخون‌های دشمن ایستادگی کنید یا خودتان یک شبیخون علیه دشمنتان ترتیب ببینید.

ربات در حالت عادی حرکتی نمی‌کند تا وقتی که حداقل یکی از بازیکن‌های مهاجم در مسیر و کنار ربات قرار بگیرد. در آن حالت است که ربات به حرکت خودش ادامه می‌دهد. پس اگر می‌خواهید که رباتتان به راه خود ادامه دهد، باید حتما به خاطر داشته باشید که حداقل یک پلیر باید همیشه کنار ربات باشد و اگر توسط دشمن کشته شوید، ربات حرکت خود را متوقف می‌کند.

هر بار که ربات را رها کنید، ربات شما خاموش یا به اصطلاح آفلاین می‌شود و بعد از نزدیک شدن به ربات، مدت زمانی طول می‌کشد تا ربات شما ریستارت شود. به خاطر همین بهتر است که این تاخیر هر چند کوتاه را به جان نخرید که می‌تواند در سرنوشت نتیجه بازی تاثیرگذیر باشد.

چگونه جلوی ربات را بگیریم؟

ربات رقیب تنها در حالتی از دسترس خارج می‌شود که به اندازه کافی توسط آتش و تیر دشمن صدمه دیده باشد. تیم مدافع باید علاوه بر کشتن پلیرهای رقیب و جلوگیری از حرکت کردن ربات، باید حواسشان هم به درجه سلامت ربات باشد و تا جایی که می‌توانند به آن آسیب بزنند تا برنده راند شوند.

اگر تیم مدافع بتواند از حرکت کردن ربات جلوگیری کند، در آن صورت به راحتی یک امتیاز را کسب می‌کنند. پس مجددا تاکید می‌کنیم که مهم‌ترین هدف شما این است که جلوی ربات را از رسیدن به مقصد بگیرید؛ این موضوع بستگی به خلاقیت و توانایی خودتان دارد که چطور می‌توانید این کار را انجام دهید.

همکاری تیمی

این موضوع بسیار مهم است که به همراه تیم خود یک استراتژی مناسب داشته باشید. اگر هر کسی به سمت و سوی دیگری برود، احتمال زیادی وجود دارد که تیم شما چه در حالت تهاجم و چه در حالت دفاعی، شکست بخورد.

هر کسی باید بخشی از کار را به درستی در دست بگیرد و به خوبی آن را انجام دهد. مثلا بهتر است یک پلیر که توانایی بازی کردن با اسنایپ را دارد، از راه دور تیم را پشتیبانی کند و یک پلیر که توانایی فرار کردن را دارد، جلوتر از بقیه حرکت کند و تمرکز تیم مقابل را به هم بزند و بقیه پلیرها به همراه اسکورت کردن یا متوقف کردن ربات، پلیرهای دیگر را به قتل برسانند.

بازی call of duty mobile

یک مود جذاب و احتمالا دنباله‌دار

این مود را احتمالا در گذشته و در بازی‌های بزرگ دیگری مثل Overwatch هم دیده‌اید. مود اسکورت که البته در کالاف دیوتی موبایل با نام سیفگارد منتشر شده، تا به حال پلیرهای زیادی را مجذوب خود کرده و احتمالا می‌رود که تا مدت زمان زیادی، پلیرها را مجذوب خود نگه‌دارد و محتویات زیادی برای آن منتشر شود.

با چند دست بازی کردن این مود، احتمالا به خوبی متوجه می‌شوید که باید چطور آن را تجربه کنید و قلق‌های مربوط به آن را متوجه می‌شوید. قوانین این مود کاملا ساده است و از اینجا به بعد، تنها توانایی شما در بازی کردن آن است که می‌تواند تعیین کند آیا در تجربه آن موفق خواهید بود یا نه.

منبع: ginx

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×