آموزش بخش فوتبال فانتزی در اپلیکیشن فوتبال 360

فوتبال فقط یک ورزش نیست، یک مکتب دوست داشتنی و جنجالی، برای عاشقان مستطیل سبز است، جایی که میلیون‌ها انسان گرد هم می‌آیند تا از این ورزش مهیج لذت ببرند و قلب هایشان را به یکدیگر نزدیک کنند؛ شاید عجیب باشد که بگوییم چیزی شبیه به فوتبال در گوشی‌های موبایل وجود دارد که به آن فوتبال فانتزی می‌گویند! یک نوع شبیه ساز فوتبال در دل گوشی‌های موبایل که شما به عنوان مربی تیم در آن فعالیت می‌کنید و باید یک باشگاه از بازیکنان بزرگ بسازید و با بازیکنان واقعی دیگر از سراسر ایران و حتی دنیا رقابت کنید. با مجله مایکت همراه باشید.

بخش فوتبال فانتزی در فوتبال 360

فوتبال فانتزی یک رقابت جذاب و آنلاین فوتبالی است که هر ساله و با شروع لیگ‌های مختلف در سراسر دنیا آغاز و تا انتهای فصل هم ادامه پیدا می‌کند. در ایران طرفداران فوتبال فانتزی کم نیستند اما خب هیچ اپلیکیشن مطرحی از لیگ ایران پشتیبانی نمی‌کرد اما امسال به لطف اپلیکیشن اندرویدی فوتبال 360 این اتفاق افتاده و شما می‌توانید با استفاده از بازیکنان فعال در لیگ ایران برای خودتان یک تیم بسازید و دست به رقابت با بازیکنان دیگر بزنید و در جدول رده بندی بالاتر بروید.

دانلود اپلیکیشن فوتبال 360

اپلیکیشن فوتبال 360 را از مایکت به شکل رایگان دانلود و در آن ثبت نام کنید، این اپلیکیشن بخش‌های زیادی از جمله اخبار روز دنیا، آیتم‌های اختصاصی با حضور عادل فردوسی پور و موارد دیگری دارد اما این بار کاری با این موارد نداریم و مستقیم به بخش مسابقه می‌رویم.

آیکون برنامه فوتبال ۳۶۰ - پیش‌بینی و نتایج زنده

فوتبال ۳۶۰ – پیش‌بینی و نتایج زنده

حجم:۹.۳ مگابایت

دانلود فوتبال 360

ساخت تیم رویایی بدون محدودیت

وقتی که به بخش مسابقه رفتید، فوتبال فانتزی را انتخاب کنید و روی ورود ضربه بزنید، دقیقا مطابق تصویری که در ادامه قرار دارد، در اینجا یک تیم متشکل از 15 بازیکن به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با فشردن گزینه “+” یک بازیکن را از تیم‌های لیگ برتری بخرید و به تیم خود اضافه کنید.
وقتی که هر 15 خرید خود را با بودجه‌ای که برایتان مشخص شده به ترکیب خود اضافه کردید، روی گزینه ساخت تیم بزنید و منتظر باشید که اولین بازی لیگ برتر شروع شود.

امتیازات فوتبال فانتزی به این شکل محاسبه می‌شود که بازیکنانی که شما در تیم خود انتخاب کرده‌اید، اگر در مسابقات واقعی نمایش درخشانی داشته باشند، به ازای آن نمایش امتیازاتی به شما در دنیای مجازی تعلق خواهد گرفت و به این شکل این روند تا انتهای مسابقات لیگ برتر ایران ادامه خواهد داشت و اگر دوست دارید که فوتبال فانتزی لیگ برتر ایران را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید، باید هر هفته بازیکنان و روند آن‌ها را زیر نظر بگیرید، بعضی از بازیکنان را بخرید و تعدادی دیگر را بفروشید.

به هر حال اگر از علاقه‌مندان به فوتبال فانتزی هستید و این بار دوست دارید که فانتزی لیگ برتر ایران را تجربه کنید، دست بجنبانید و اپلیکیشن فوتبال 360 را دانلود کنید و به جمع کاربران این برنامه دوست داشتنی اضافه شوید، همان طور که گفتیم فوتبال 360 بخش‌های مختلفی دارد که همگی کیفیت خوبی دارند و اگر بخواهید از اخبار و حواشی لیگ برتر ایران هم اطلاع داشته باشید یا ترکیب هر تیم را پیش از آغاز بازی‌ها بدانید این برنامه به شما کمک خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×