تاریخ احتمالی عرضه بازی GTA 6 مشخص شد

به نظر می‌رسد گزارشات مالی اخیر شرکت Take-Two Interactive می‌تواند به ما سرنخی درخصوص تاریخ عرضه بازی GTA 6 بدهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

شرکت Take-Two Interactive سرنخ دیگری داده که نشان می‌دهد احتمالا قرار است طی 20 ماه آینده بازی جی تی ای 6 را روانه بازار کند. در جلسه اخیر مربوط به درآمد این شرکت اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شد که به این موضوع اشاره دارد. در همین نشست شرکت تیک تو از قیمت‌گذاری خود برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Red Dead Redemption هم دفاع کرد.

انتظار می‌رسد نسخه جدید از مجموعه فوق‌العاده محبوب GTA طی سال مالی 2025 شرکت تیک تو عرضه شود؛ سال مالی این شرکت در ماه مارس 2025 (فروردین ماه 1404) به پایان می‌رسد. گزارشات اخیر از برخی اینسایدرها و همچنین پیش‌بینی‌های تیک تو از درآمد شرکت باعث شده که عرضه بازی در این بازه زمانی محتمل‌تر به نظر برسد. در واقع این شرکت پیش‌بینی کرده که در سال مالی آینده درآمدش جهش قابل توجهی خواهد داشت.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵: رول پلی - ملینا بلیک GTA V Role Play Stream by Melina Beleyk
سریال

استریم جی تی ای ۵: رول پلی – ملینا بلیک

GTA V Role Play Stream by Melina Beleyk

تماشای فیلم استریم جی تی ای ۵: رول پلی

تیک تو در تاریخ 8 آگوست جلسه‌ای برگزار کرد که مربوط به سه ماهه اول سال مالی 2024 شرکت بود. اشتراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت، در صحبت‌های خود ادعا کرد که در سال مالی 2025 قرار است درآمد آن‌ها رشد قابل توجهی داشته باشد. او در این خصوص گفت که احتمالا شرکت طی ای بازه زمانی 12 ماهه که در مارس 2025 پایان می‌یابد، رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد. این گفته‌ها باعث شده که بسیاری مدعی شوند راکستار قرار است بازی GTA 6 را طی همین بازه زمانی راهی بازار کند.

تاریخ احتمالی عرضه بازی GTA 6 مشخص شد

البته نباید انتظار داشت که این گمانه‌زنی‌ها خیلی درست از آب درآید، چرا که پیش‌تر هم شاهد پیش‌بینی‌های اشتباهی در خصوص تاریخ عرضه بازی جی تی ای 6 بوده‌ایم. در واقع اوایل سال 2022 با توجه به سرنخ‌های مشابه پیش‌بینی شده بود که این اثر تا مارس 2024 عرضه شود. با توجه به این که این بازی هنوز معرفی نشده و راکستار هم معمولا مدت‌زمانی طولانی را برای تبلیغ بازی‌های خود در نظر می‌گیرد، عرضه بازی GTA 6 در این بازه زمانی بسیار نامحتمل به نظر می‌رسد.

با این وجود اگر قرار باشد این بازی طی سال مالی 2025 شرکت تیک تو عرضه شود، منطقی‌ترین زمان برای انتشار آن اواخر سال 2024 است. تمامی نسخه‌های سه بعدی از مجموعه جی تی ای در ماه اکتبر عرضه شده‌اند. در این حالت این بازه زمانی با آن چه پیش‌تر اینسایدر راکستار اعلام کرده بود هم مطابقت خواهد داشت؛ این اینسایدر در گزارش خود گفته بود که بازی GTA 6 در تعطیلات سال 2024 روانه بازار می‌شود. البته او اشاره کرده بود که درگیری‌های راکستار به خاطر مشکلات ناشی از اجبار کارمندان برای کار کردن بیش از حد و مسائل مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا (در آن زمان) می‌توان موجب عقب افتادن زمان عرضه شود.

به هر حال چه این گمانه‌زنی‌ها تایید شوند چه نه، همین که تیک تو به سرمایه‌گذاران‌اش گفته که می‌توانند انتظار یک رشد درآمد چشم‌گیر را در سال مالی 2025 داشته باشند، نشان می‌دهد در آینده نزدیک شاهد عرضه بازی جی تی ای 6 خواهیم بود. در واقع این شرکت فقط یک IP دارد که می‌تواند چنین انتظاراتی را برآورده کند. بد نیست اشاره کنیم که درآمد سالانه تیک تو همین حالا هم بیش از 5.35 میلیارد دلار است.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×