تهیه‌کننده سریال ویچر: گرالت هم‌سطح بتمن، سوپرمن و جیمز باند است

تهیه‌کننده اجرایی سریال ویچر می‌گوید که انتخاب یک بازیگر جدید برای ایفای نقش گرالت اجتناب‌ناپذیر بوده، چرا که این شخصیت به سطح کاراکترهایی نظیر بتمن، سوپرمن و جیمز باند رسیده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

توماش باگینسکی مدعی است که گرالت از نظر تاثیرگذاری در فرهنگ عامه به سطح شخصیت‌هایی مثل بتمن، سوپرمن و جیمز باند رسیده است و به همین دلیل هم تیم تولید مجبور شده‌اند تصمیمات دشواری بگیرند.

رسانه لهستانی Wyborcza در گفتگو با باگینسکی پرسید که آیا او یا دیگر اعضای تیم تولید وقتی از هنری کویل از ایفای مجدد نقش گرالت از ریویا سر باز زد، احساس خاصی داشته‌اند یا نه. او در پاسخ گفت: «پس از فیلم‌برداری فصل سوم، من پس از چهار سال به تعطیلات رفتم و خواستم از همه‌چیز فاصله بگیرم. من تنها چند روز پیش از اعلام رسمی این خبر از این موضوع مطلع شدم. نمی‌خواهم درباره دلایلی که موجب این تصمیم شده چیزی بگویم، چون پس از این اتفاق بود که به مسائل زیادی پی بردم.»

او در ادامه اظهار کرد: «هنری یک گرالت فوق‌العاده بود، اما ما در فرهنگ عامه بازیگران زیادی را داریم که نقش یک شخصیت را بازی کرده‌اند و خود کاراکتر هم تغییر کرده است. من از این که سریال ساخته شده و به این سطح از محبوبیت رسیده بسیار خوشحالم. سریال ویچر حالا به سطح بتمن، سوپرمن و جیمز باند رسیده است. شاید ما امیدوار بودیم چند سال دیگر شاهد تغییر در گرالت باشیم، اما این اتفاق همین حالا رخ داده است. این موضوع برای قهرمان‌های برجسته فرهنگ عامه چیز جدیدی نیست.»

باگینسکی پیش‌تر هم چنین اظهار نظری کرده بود. او در این باره گفته بود که هر بار تغییر در بازیگر باند و بتمن موجب شده مخاطب‌ها چیزهای جدید و جالبی را به این در این شخصیت‌ها ببینند. او گفت: «ما زمان‌اش را داریم. گرالت هم در همان سطح است.» باگینسکی که رک‌گویی معروف است، اغلب در این باره صحبت کرده که شخصیت گرالت از بازیگری که نقش‌اش را بازی می‌کند مهم‌تر است. این موضوع باعث شده که خیلی از طرفداران او را به عدم داشتن توانایی قضاوت منصفانه متهم کنند؛ چرا که اکثر افراد معتقدند هیچ کس نتوانسته به اندازه هنری کویل به شخصیت گرالت وفادار باشد.

تهیه‌کننده سریال ویچر، گرالت را هم‌سطح بتمن، سوپرمن و جیمز باند می‌داند

با این که مدت تقریبا زیادی از زمان اعلام عدم ادامه همکاری کویل با سریال ویچر می‌گذرد، اما هنوز مشخص نیست چه شرایطی باعث این تصمیم‌گیری شده است. هیچ یک از دو طرف تا به حال درباره دلیل این قطع همکاری صحبت نکرده‌اند، هرچند کویل پیش‌تر به برخی از مسائل که برای‌اش چالش‌برانگیز بوده‌اند اشاره کرده است. او گفته: «دشوارترین بخش برای من این بود که باید بین آن چه تهیه‌کنندگان می‌خوستند و عشق‌ام به کتاب‌ها حالتی متوازن را برقرار می‌کردم و آن گرالت کتاب را باید به نحوی به سبک مورد نظر سازندگان به نمایش می‌گذاشتم. تمام خواسته‌ی من وفادار ماندن به منبع اصلی بود.»

گفته‌های باگینسکی نشان می‌دهد سازندگان در پس از محبوبیت گرالت برنامه‌ای طولانی مدت برای مجموعه The Witcher داشته‌اند، اما قرار نبوده به این زودی‌ها با کویل قطع همکاری کنند. شایعات زیادی مطرح شده درباره این که وضعیت در خصوص فیلم‌نامه‌نویسی این سریال چندان خوب نبوده و یکی از سازندگان این سریال به نام لارن اس. هیسریچ هم پیش‌تر اظهار کرده بود که کویل مدام در کار فیلم‌نامه‌نویسان دخالت می‌کرده و دوست داشته تغییراتی را در شخصیت گرالت به وجود آورد. در نتیجه بدهی به نظر می‌رسد که کویل با تیم تولید سریال ویچر دیدگاه متفاوتی داشته است. باگینسکی از پرداختن به دلایل جدایی کویل اجتناب کرده که نشان می‌دهد احتمالا چیزی بیش از تفاوت ذهنیت در این قطع ارتباط تاثیر داشته است.

سریال The Witcher از سال 2019 است که پخش می‌شود و تاکنون 3 فصل از آن به نمایش درآمده است. در بین پخش هر فصل هم ما شاهد وقفه‌ای دو ساله بوده‌ایم. باگینسکی در صحبت‌های‌اش اشاره کرده بود که تیم تولید تصمیم داشته‌اند تا چند سال آینده تغییراتی در شخصیت گرالت با بازی کویل ایجاد کنند. این موضوع نشان می‌دهد در احتمالا قرار بوده این سریال بیش از 5 فصل داشته باشد. با این حال شایعاتی هم مطرح شده مبنی بر این که سریال ویچر زودتر از این‌ها به انتهای راه خود می‌رسد. حالا فقط باید صبر کنیم تا خبرهای رسمی توسط سازندگان منتشر شود.

منبع: CBR

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×