اسکین لارا کرافت به کالاف دیوتی اضافه می‌شود

اکتیویژن (Activision) و کریستال داینامیکز (Crystal Dynamics) اضافه شدن اسکین لارا کرافت از سری بازی‌های مشهور Tomb Raider به بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 و وارزون را تایید کردند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اکتیویژن به تازگی تایید کرده که شخصیت اصلی مجموعه تومب ریدر، لارا کرافت، قرار است به بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone اضافه شود.کراس‌اوورها در سری بازی‌های کالاف دیوتی اخیرا بیش‌تر شده است. همین چند وقت پیش بود که نیکی میناژ هم پس از اسنوپ داگ به بازی وارزون اضافه شد.

طی یک سال اخیر شاهد کراس‌اوورهای بیش‌تری در بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 و وارزون بوده‌ایم. قابل ذکر است که در این مدت هوم‌لندر، بلک نوآر و استارلایت از سریال The Boys به سری Call of Duty اضافه شده‌اند. حتی شردر، شخصیت منفی فرنچایز Teenage Mutant Ninja Turtles، هم به عنوان یکی از اپراتورها به شوتر محبوب اکتیویژن اضافه شد. شایعات مربوط به اضافه شدن لارا کرافت هم چند وقتی بود که به گوش می‌رسید، اما حالا این خبر رسما تایید شده است.

به لطف پست جدید حساب کاربری رسمی کالاف دیوتی در پلتفرم X حالا طرفداران می‌دانند که شخصیت جدیدی که قرار است در میدان نبرد حضور داشته باشد، لارا کرافت خواهد بود. این پست همراه با پوستری از شخصیت اصلی سری بازی‌های Tomb Raider منتشر شد. در تصویر ما شاهد حضور لارا کرافت در ورودی یک غار هستیم؛ جایی که او با دو سلاح کمری در دست، به یک میدان جنگ نگاه می‌کند. در قسمت کپشن هم نوشته شده که «سلاح‌های کمری آماده‌اند. حاضر برای فرود.» هنوز مشخص نیست چه زمانی اسکین این کاراکتر در اختیار طرفداران کالاف دیوتی وارفر 2 و وارزون قرار می‌گیرد، اما با این وجود مشخصا اکثر افراد برای این اتفاق لحظه‌شماری می‌کنند.

لارا کرافت در کالاف دیوتی

آیکون سریال کال آف دیوتی: جهان در جنگ Call of Duty: World at War
سریال

کال آف دیوتی: جهان در جنگ

Call of Duty: World at War

تماشای سریال سریال کال آف دیوتی: جهان در جنگ

آخرین نسخه از بازی‌های تومب ریدر در سال 2018 راهی بازار شد و آخرین حضور لارا کرافت در یک اثر دیگر هم به سال 2021 و بازی Fortnite برمی‌گردد. فرنچایز Tomb Raider متاسفانه در نسخه‌های آخر نتوانست طرفداران خود را راضی کند و دچار افت محسوسی شد. شاید این موضوع را بتوان یکی از دلایل فروش کریستال داینامیکز به Embracer Group توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) دانست. با این وجود مدتی پیش در دست ساخت بودن نسخه جدیدی از مجموعه تومب ریدر تایید شده و سازندگان اعلام کرده‌اند که این اثر با Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

طرفداران Tomb Raider باید تا زمان انتشار نسخه جدید از این مجموعه خود را با اسکین لارا کرافت در کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 و وارزون سرگرم کنند. بد نیست در این جا به بازی جدید اکتیویژن هم اشاره کنیم. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نمایشی طولانی در شب افتتاحیه مراسم زنده گیمزکام داشت. حالا ما می‌دانیم که با عرضه این بازی در تاریخ 19 آبان ماه (10 نوامبر)، قرار است شاهد ویژگی‌های جدیدی باشیم. برای مثال ماموریت‌های Open Combat یکی از ویژگی‌های جدید است که به گیمر اجازه می‌دهد با رویکردی که دوست دارند به سراغ انجام ماموریت‌ها بروند. همچنین بخش زامبی به صورت جهان‌باز هم در این اثر وجود خواهد داشت.

طرفداران کالاف دیوتی طی ماه‌های آتی شاهد به‌روزرسانی‌های خوبی برای مدرن وارفر 2 و وارزون خواهند بود. جدای از اضافه شدن لارا کرافت، باید هم‌زمان با عرضه مدرن وارفر 3 انتظار اضافه شدن نقشه‌های جدیدی به بخش چند نفره را داشت. انتظار می‌رود استودیو Sledgehammer Games نقشه جدید بخش چند نفره وارزون را درست مثل دو نسخه اخیر مدرن وارفر در رویداد ماه اکتبر کالاف دیوتی معرفی کند.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×