زک اسنایدر دوست دارد فیلمی بر اساس سری بازی‌های Gears of War بسازد

زک اسنایدر در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده که فرنچایز Gears of War در دنیای بازی‌های ویدیویی می‌تواند منبع الهامی برای ساخت یک فیلم سینمایی باشد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

زک اسنایدر که فیلم جدیدش به نام Rebel Moon قرار است با کمک نتفلیکس (Netflix) در اواخر سال جاری میلادی راهی سالن‌های سینما شود، اخیرا در کنار همسرش، دبورا اسنایدر، با رسانه IGN مصاحبه کرده است. در این گفتگو از خانواده اسنایدر پرسیده شد که چه اثری در دنیای بازی‌های ویدیویی وجود دارد که می‌تواند منبع فوق‌العاده‌ای برای ساخت یک اثر سینمایی باشد. در پاسخ به این سوال زک اسنایدر از فرنچایزهای Gears of War و Halo نام برد و گفت که به این آثار علاقه دارد. او حتی گفت که درباره سری بازی‌های Gears of War پیش‌تر هم با برخی از افراد صحبت کرده است.

او درباره بازی‌هایی که می‌توانند به فیلم‌های خوبی تبدیل شوند گفت: «خب تعداد زیادی از این آثار وجود داره. ما قبلا درباره بعضیاشون صحبت کردیم. یکی‌شون که مدام اسم‌اش میان فرنچایز Gears هستش. من یکی از طرفدارای این مجموعه‌ام و به همین خاطر هم همین اسم سریع به ذهن‌ام می‌رسه. من همیشه فرنچایز هیلو رو هم دوست داشتم. البته یه جورایی اقتباس اونو دیدیم. اما اون چیزی بود که همیشه خیال می‌کردم یه اثر فوق‌العاده از توش درمیاد.»

اسنایدر در این صحبت‌های به سریال Halo از Paramount+ اشاره کرد که در آن پابلو شریبر در نقش مستر چیف ظاهر شد. این مجموعه تلویزیونی سال قبل بود که پخش شد و در ادامه پارامونت آن را برای فصل دوم تمدید کرد و در حال حاضر قسمت‌های جدید در دست تولید هستند. شاید بتوان گفت اسنایدر کمی در اظهار علاقه به ساخت اقتباسی از Gears of War تعلل کرده است؛ چرا که همین سال گذشته بود که نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد اقتباس‌هایی از این فرنچایز در قالب لایو اکشن و سریال انیمیشنی بسازد. با توجه به روابط نزدیک اسنایدر با نتفلیکس بعید نیست که در آینده او در این پروژه‌ها هم نقشی داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست بازیگران و اعضای تیم تولید فیلم Gears of War چه کسانی هستند.

آیکون سریال چرخ‌دنده‌های جنگ ۱ Gears of war 1
سریال

چرخ‌دنده‌های جنگ ۱

Gears of war 1

تماشای فیلم Gears of war 1

دیو باتیستا هم می‌خواهد در اقتباسی از Gears of War حضور داشته باشد

زک اسنایدر آماده است تا فیلمی بر اساس مجموعه بازی‌های Gears of War بسازد

دیو باتیستا که در فیلم Army of the Dead با اسنایدر همکاری کرده هم یکی از طرفداران فرنچایز Gears of War است. سال‌ها است که دیو باتیستا اظهار می‌کند دوست دارد در اقتباسی از سری بازی‌های Gears of War نقش مارکوس فنیکس، شخصیت اصلی این مجموعه، را بازی کند. اوایل امسال بود که پس از اعلام خبر ساخت چنین اقتباسی از سوی نتفلیکس، او بار دیگر برای بازی در این اثر اظهار علاقه کرد. او بارها ثابت کرده که اگر از او خواسته شود در اقتباس Gears of War بازی کند، قطعا این پیشنهاد را می‌پذیرد.

باتیستا در گفتگو با رسانه Variety گفت: «واقعا امیدوارم باهام تماس بگیرن. این نقشی است که سال‌هاس دنبال‌اش‌ام و حس می‌کنم می‌تونم به خوبی نقش مارکوس فنیکس رو بازی کنم. واقعا می‌تونم. فکر می‌کنم می‌تونم به درستی این کار رو انجام بدم. نسبت به این کار اعتماد به نفس دارم، پس اگه شانس بیارم و این مسیر جلوم قرار بگیره احتمالا گفتگوی بعدی رو به شکل متفاوتی انجام می‌دیم.»

هنوز تاریخ اکران فیلم Gears of War اعلام نشده است. اما بد نیست اشاره کنیم که فیلم Rebel Moon، جدیدترین ساخته‌ی زک اسنایدر، در تاریخ 1 دی ماه (22 دسامبر) اکران خواهد شد.

منبع: CBR

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×