جو روگن در بازی GTA 6 حضور خواهد داشت؟

اخیرا شایعاتی منتشر شده که به حضور احتمالی جو روگن، کارشناس سابق مسابقات UFC و یکی از مشهورترین چهره‌های اینترنتی، در بازی GTA 6 اشاره دارند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

در اوایل سال 2022 بود که پس از سال‌ها گمانه‌زنی، راکستار بالاخره تایید کرد که بازی GTA 6 در دست ساخت است. جدای از چند اشاره جزئی از سوی Take-Two Interactive، شرکت مادر راکستار، هیچ چیز به صورت رسمی درباره این بازی به اشتراک گذاشته نشده است.

با این حال در این مدت شایعات زیادی درباره این اثر مطرح شده است. جدیدترین اخبار هم حاکی از این هستند که جو روگن احتمالا در بازی جی تی ای 6 حضور خواهد داشت. منبع این شایعات Audioviser است. Audioviser در واقع اعلام کرده یکی از منابع نزدیک‌اش به راکستار که نامی از آن نبرده، گفته که در بین محتوای رادیویی این بازی قرار است شاهد اضافه شدن قسمت‌هایی از پادکست Joe Rogan Experience باشیم. البته در این گزارش اشاره نشده که چرا سازندگان تصمیم گرفته‌اند به جای ارائه مجموعه‌ای از موسیقی‌های دلپذیر به سراغ پادکستی کمدی بروند که مدت‌زمان هر قسمت از حدود یک ساعت است.

البته راکستار بیش از این که سابقه همکاری با چهره‌های سرشناس را در کارنامه داشته باشد، معمولا بیش‌تری حالتی پارودی از برنامه‌های آن‌ها را ارائه می‌دهد. به همین دلیل هم شاید باور این شایعات برای اکثر گیمرها کار ساده‌ای نباشد. علاوه بر این، اظهار نظرهای جو روگن در نقد بازی‌های ویدیویی هم باعث می‌شود که خبرهای اخیر چندان منطقی به نظر نرسند. در واقع این پادکستر بارها گفته که بازی‌های ویدیویی چیزی جز اتلاف وقت نیستند و معمولا از آن‌ها به عنوان یکی از مشکلات اساسی در جامعه مدرن یاد می‌کند. به نظر می‌رسد دیدگاه او ناشی از تجارب شخصی‌اش است. روگن پیش‌تر اعلام کرده بود که تصمیم گرفته دیگر به سراغ بازی‌های ویدیویی نرود، چرا که بیش از حد برای‌اش اعتیادآور هستند. در حدی که او رفتار خود را با یک فرد معتاد به الکل مقایسه کرده بود.

جو روگن در بازی GTA 6 حضور خواهد داشت؟

روگن با حضور در دنیای بازی‌های ویدیویی غریبه نیست و پیش از این در سه نسخه از مجموعه EA Sports UFC حضور داشته است. البته همکاری او با الکترونیک آرتز با سابقه‌اش مرتبط بود و به برندسازی‌اش هم کمک کرد. اما حضور این شخص در بازی GTA 6 چندان محتمل به نظر نمی‌رسد. بد نیست اشاره کنیم که همکاری روگن با EA هم خیلی طول نکشید و بازی UFC 4 بدون حضور او منتشر شد. در واقع او به شکلی کاملا بدون پرده از ضبط صدا برای بازی‌های ویدیویی ابراز تنفر کرده بود و همین موضوع هم به قطع همکاری با الکترونیک آرتز منجر شد.

البته قرار گرفتن قسمت‌هایی از پادکست The Joe Rogan Experience در بازی GTA 6 نیازی به حضور شخص روگن برای ضبط صدا ندارد و در نتیجه به حضور او در استودیو برای پروژه‌ای مربوط به بازی‌های ویدیویی نیازی نیست. چرا که راکستار می‌تواند صرفا لایسنس پادکست او را خریداری کند. اما به طور کلی با توجه به سابقه راکستار و دیدگاه منفی روگن نسبت به بازی‌های ویدیویی، اضافه شدن پادکست او به بازی جی تی ای 6 محتمل به نظر نمی‌رسد. به هر حال باید صبر کنیم تا در آینده پاسخ نهایی این پرسش را پیدا کنیم.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×