بازی GTA VI به شکل رسمی در ماه دسامبر معرفی خواهد شد

بالاخره بعد از مدت‌ها راکستار درباره GTA بعدی واکنش نشان داد و اعلام کرد که طرفداران در اوایل ماه دسامبر باید منتظر معرفی و تریلر جدیدی از بازی GTA VI باشند، به این ترتیب شایعات درباره نسخه بعدی این بازی محبوب به پایان خواهد رسید و بعد از چند سال ما با یک بازی جدید از طرف راکستار روبرو خواهیم بود که احتمالا استانداردهای دنیای ویدیو گیم را عوض خواهد کرد. با مجله مایکت همراه باشید.

تریلر جدیدی از بازی GTA V در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد

گفته می‌شود راک‌استار گیمز قصد دارد GTA VI، نسخه بعدی این فرانچایز محبوب را تا پایان این هفته معرفی کند و در ماه آینده هم یک تریلر رسمی از این بازی منتشر خواهد شد. به گزارش بلومبرگ، اعلام این خبر ممکن است تا پایان این هفته انجام شود و تریلر GTA VI در ماه دسامبر به مناسبت ۲۵ سالگی راک‌استار گیمز منتشر خواهد شد. این خبر توسط آقای سم هوزر و اکانت توییتر رسمی راکستار تایید شد و در حال حاضر 20 میلیون بازدید داشته و لحظه به لحظه تعداد بازدیدهای آن بیشتر می‌شود.

راک‌استار گیمز در فوریه ۲۰۲۲ تأیید کرده بود که در حال کار روی بازی بعدی GTA است و توسعه آن به شکلی کاملا فعال در جریان است. از آن زمان، گزارشی از بلومبرگ ادعا کرده بود که این بازی دارای یک شخصیت زن به عنوان کاراکتر اصلی خواهد بود و با الهام از بونی و کلاید شما دو کاراکتر قابل بازی خواهید داشت که می‌توانید در بین آن‌ها جابجا شوید. همچنین گفته می‌شود GTA VI در میامی خیالی جریان خواهد داشت، مشابه مکانی که در بازی GTA vice city که در سال 2002 آن را دیده بودیم.

هک بازی GTA V و درز اطلاعات از فرایند توسعه بازی

چند ماه پیش بود که اطلاعات جدیدی از بازی GTA VI لیک شد و بیش از 90 ویدیو در اینترنت منتشر شد که مراحل توسعه بازی و خیلی از مکانیک‌های گیم‌پلی را نشان می‌داد، در ویدیوهای منتشر شده به وضوح نشان داده شد که یک شخصیت زن قابل بازی در این عنوان وجود دارد و مکانیک‌های همیشگی بازی GTA VI از جمله رانندگی و تیراندازی هم به شکل پر رنگی و با بهبود‌هایی همراه بود و قرار است که با یک بازی روبرو باشیم که از هر نظر یک جهش بزرگ رو به جلو خواهد بود.

حملات سایبری که توسط هکری با نام مستعار Lapsus$ صورت گرفته بود فشار زیادی روی راکستار ایجاد کرد اما هکر نوجوان به سرعت دستگیر شد و توسط دادگاهی در لندن محاکمه شد، این هکر پیش از این به شرکت‌هایی از جمله اوبر و انویدیا هم حمله کرده بود و اطلاعات آن ها را به سرقت برده بود!

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط راکستار و آقای سم هوزر تایید شد که ماه دسامبر یک ماه رویایی برای گیمرها خواهد بود، شما می‌توانید این بیانیه را در اینجا مطالعه کنید:
ماه بعد سالگرد ۲۵ سالگی راکستار گیمز خواهد بود، به لطف پشتیبانی شما هواداران شگفت‌انگیز در سراسر دنیا، ما فرصت این را داشتیم که بازی‌هایی را بسازیم که واقعا رویای ساخت آن‌ها را در سر داشته‌ایم. بدون شما هیچ‌کدام از این بازی‌ها ساخته نمی‌شد و از حمایت شما ممنونیم.

وقتی در سال 1998 تصمیم گرفتیم راکستار را بسازیم دوست داشتیم که بازی‌های ویدیویی به عنوان سبک جدیدی در فرهنگ و هنر پذیرفته شود و سالانه افراد بیشتری این عناوین را تجربه کنند، شما به ما اجازه رویا پردازی دادید و ما کاری کردیم که شما هواداران و خودمان آن را دوست داشتیم.

ما خیلی هیجان‌زده هستیم تا به شما اطلاع دهیم که در اوایل ماه دسامبر اولین تریلر از بازی GTA V را منتشر خواهیم کرد. مشتاقانه منتظریم تا در سالهای آینده تجربیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

ارادتمند شما، سم هوزر

 

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×