نتفلیکس سه گانه جی تی ای را به گوشی‌های موبایل می‌آورد

نتفلیکس تایید کرده که قرار است سه بازی کلاسیک مجموعه جی تی ای را در ماه جاری میلادی در دسترس مشترکین‌اش قرار دهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

نتفلیکس رسما اعلام کرد که قرار است در روز پنجشنبه 23 آذر ماه (14 دسامبر) سه گانه جی تی ای را در دسترس مشترکین سرویس‌اش قرار دهد. این شرکت طی سال‌های اخیر اقدامات زیادی در حوزه بازی‌های ویدیویی انجام داده و هزینه زیادی را صرف کرده تا کاربران‌اش بتوانند آثار مختلف را روی گوشی‌های موبایل‌شان تجربه کنند. اما این اتفاق قطعا بزرگ‌ترین اقدام این کمپانی پس از ورود به صنعت گیم به حساب می‌آید.

با این که قطعا اکثر افراد اشتراک نتفلیکس را برای تماشای فیلم و سریال تهیه می‌کنند، اما شاید برخی هم به خاطر تجربه بازی‌های ویدیویی به سراغ‌اش بروند. این شرکت در این سال‌ها سعی کرده با اقدامات کوچک خود را به دنیای بازی‌های ویدیویی نزدیک و نزدیک‌تر کند و حالا با این تصمیم قدم بزرگی را برداشته است.

از روز 23 آذر ماه طرفداران جی تی ای می‌توانند از طریق اشتراک نتفلیکس خود دست به تجربه بازی‌های GTA 3، GTA: Vice City و GTA San Andreas روی اندروید و iOS بزنند. ظاهرا این همان نسخه‌ای از این آثار کلاسیک خواهد بود که پیش‌تر تخت عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در دسترس قرار گرفته بود. ریمستر سه گانه GTA پس از عرضه بازخوردهای منفی زیادی به دلیل مشکلات فنی دریافت کرد و بسیاری از تغییرات گرافیکی آن ناراضی بودند. فقط زمان می‌تواند نشان دهد که این آثار روی اندروید و iOS می‌توانند موفق باشند یا نه. همچنین باید دید که آن‌ها روی نتفلیکس به صورت جداگانه قابل خرید هستند یا نه.

آیکون سریال جی تی ای ۵ Grand Theft Auto V
سریال

جی تی ای ۵

Grand Theft Auto V

تماشای سریال جی تی ای ۵

سه گانه جی تی ای به گوشی‌های موبایل می‌آید

با این که بازخوردهای Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition بد بودند، اما پس از عرضه این مجموعه بهبودهای مختلفی را به خود دید. راکستار گیمز سه گانه جی تی ای را به‌روزرسانی کرده تا مشکلات بزرگ آن را برطرف کند و دست به رفع مواردی بزند که کاربران در بازخوردهای‌شان اشاره کرده بودند. در نتیجه قائدتا حالا گیمرها نسبت به زمان عرضه می‌توانند انتظار تجربه به مراتب بهتری داشته باشند. در نهایت اگر طرفدار فرنچایز GTA هستید باید یک شانس هم به نسخه موبایلی بدهید تا ببینید تغییری نسبت به نسخه کنسولی اعمال شده یا نه.

دسامبر قائدتا برای طرفداران جی تی ای مهم‌ترین ماه در چند سال اخیر است. نه تنها سه گانه قدیمی این فرنچایز قرار است راهی نتفلیکس شود، بلکه راکستار اولین تریلر بازی GTA 6 را هم تا چند روز آینده منتشر خواهد کرد. با اعلام رسمی راکستار، این تریلر قرار است در روز سه‌شنبه 14 آذر ماه (5 دسامبر) ساعت 17:30 به وقت ایران منتشر شود.

این بود خبر اضافه شدن سه گانه جی تی ای به سرویس نتفلیکس. نظر شما درباره ورود این شرکت به دنیای بازی‌های ویدیویی چیست؟ فکر می‌کنید تجربه سه گانه GTA روی موبایل لذت‌بخش خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×