هکر بازی GTA 6 می‌گوید پس از آزاد شدن به هک کردن ادامه خواهد داد

سال قبل بود که یک هکر کم سن و سال دردسرهای زیادی برای راکستار به وجود آورد و اطلاعات زیادی را از بازی GTA 6 در فضای اینترنت به اشتراک گذاشت. حال او گفته پس از آزادی مجددا به هک کردن ادامه خواهد داد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

دیگر همه می‌دانند که ارتکاب جرم عواقب سنگینی به همراه دارد و اکثر افرادی که به این دام می‌افتند، از اشتباهات خود درس می‌گیرند و دیگر به سراغ چنین اعمالی نمی‌روند. اما متاسفانه به نظر می‌رسد آریون کورتاج، هکر 18 ساله‌ای که در سال 2022 مسئول درز اطلاعات زیادی از بازی GTA 6 بود، اصلا از آن چه بر سرش آمده عبرت نگرفته است.

کورتاج عضوی از یک گروه جرائم سایبری به نام Lapsus$ بود؛ گروهی که در هک انویدیا، اوبر و ریوالوت نقش داشت و دست به اخاذی 4 میلیون دلاری BT/EE زده بود. بد نیست اشاره کنیم که هک انویدیا، اوبر و راکستار گیمز موجب ضرر و زیان 9.3 میلیون دلاری شده بود.

اما کورتاج و تیم Lapsus$ بیش‌تر به خاطر افشای اطلاعات بازی GTA 6 شناخته می‌شوند. افشای اطلاعاتی که در سال 2022 رخ داد و موجب شد گیمرها مدت‌ها زودتر از جزئیات ساخته جدید راکستار مطلع شوند. مثلا در این بین اطلاعات مهمی مثل مکان بازی و وجود دو شخصیت قابل‌کنترل لو رفت. کورتاج تلاش کرد با تهدید راکستار دست به اخاذی از این شرکت بزند. در واقع او ادعا کرده بود که در صورت عدم موافقت این کمپانی، سورس کدهای بازی جی تی ای 6 را که به آن‌ها دسترسی پیدا کرده را منتشر خواهد کرد.

کورتاج از سپتامبر 2022 است که حبس می‌کشد و حالا به تازگی ویدیویی از صحبت‌های او در دادگاه منتشر شده است. در این جلسه دادگاه دکتر کلودیا کمدن-اسمیت، روان‌پزشک این جوان در طی دوران ارزیابی اظهار کرد که کورتاج گفته پس از آزادی قصد دارد مجددا به دنیای جرم و جنایت بازگردد.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵ آنلاین - آریانئو GTA V Stream by arianeo
سریال

استریم جی تی ای ۵ آنلاین – آریانئو

GTA V Stream by arianeo

تماشای سریال استریم جی تی ای ۵ آنلاین

هکر بازی GTA 6 می‌گوید پس از آزاد شدن به هک کردن ادامه خواهد داد

دادستان کوین بری در این جلسه با اشاره به افشای اطلاعات بازی GTA 6 گفت: «این اطلاعات فوق محرمانه بودن، چون بازی مربوط میشه به یک فرنچایز چند میلیارد دلاری و نسخه جدیدش هم شدیدا خواهان داره. اون یه سری از فوتیج‌های سرقت شده رو که با هک کردن به دست آورده بود، تو انجمن‌های آنلاین منتشر کرد و تلاش کرد با تهدید به انتشار سورس کدهای اساسی بازی، از راکستار گیمز اخاذی کنه. اون می‌خواست اونا باهاش ارتباط برقرار کنند و بهش پول بدن تا بی‌خیال این کار بشه.»

کورتاج حالا به خاطر رنج بردن از بیماری روانی باید 12 هفته در بیمارستان تحت نظارت باشد. در این میان هم راکستار بالاخره پس از مدت‌ها اولین تریلر بازی GTA 6 را در تاریخ 4 دسامبر منتشر کرد؛ تریلری که در حدود 4 روز بیش از 130 میلیون بار دیده شد و رکوردهای فراوانی را جابه‌جا کرد.

این بود خبرهای جدید درباره هکر بازی جی تی ای 6. نظر شما درباره این ادعا از سوی هکر بازی GTA 6 چیست؟ فکر می‌کنید لو رفتن اطلاعات این بازی موجب شده که گیمرها حس متفاوتی نسبت به این اثر پیدا کنند؟ نظارت خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: insider-gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×