۲۵ شخصیت نفرت‌انگیز در بازی‌های ویدیویی

دنیای بازی‌های ویدیویی، پر از کاراکترهای مختلف است که بعضی اوقات از وجود آن‌ها بسیار خرسند هستیم اما بعضی اوقات دیگر، کاراکترهای زیادی وجود دارند که هر چقدر هم که دلمان بخواهد، نمی‌توانیم آن‌طور که باید با این کاراکترها ارتباط برقرار کنیم. متاسفانه، تعداد کاراکترهای نفرت‌انگیز صنعت بازی‌های ویدیویی چندان هم کم نیستند و اگر کمی دقت زیادی به کاراکترهای بازی‌های مختلف داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که آن‌چنان که باید، این کاراکترها نتوانسته‌اند دل ما را به دست بیاورند. 

البته خیلی از این کاراکترها شخصیت‌های منفی هستند اما بعضی اوقات شخصیت‌های منفی هم با منطق ساختارشکنانه، سعی می‌کنند که دل ما را به دست آورند و در انجام این کار هم تا حد زیادی موفق هستند. اما در این لیست، خبری از این جور شخصیت‌های منفی نیست. در این مقاله، قصد داریم که سراغ معرفی ۲۵ تا از دوست‌نداشتنی‌ترین کاراکترهای دنیای بازی‌های ویدیویی برویم. با ما همراه باشید.

1. شخصیت تد فارو در بازی Horizon: Zero Dawn

شخصیت تد فارو در بازی Horizon: Zero Dawn

تد فارو، آنتاگونیست اصلی بازی Horizon: Zero Dawn است که با وجود شخصیت‌پردازی جالبی که از خود ارائه می‌دهد، به هیچ‌وجه نمی‌توانیم با او همذات‌پنداری کنیم و تمام اعمال او به شکل خبیثانه‌ای انجام شده است.

تد فارو در حقیقت موسس یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های جهان است که تمام ربات‌های داخل بازی را خلق کرده است و وجود این ربات‌ها باعث شده است که نسل انسان‌ها به مرور زمان رو به زوال و انقراض برود.

حالا شخصیت اصلی بازی یعنی Aloy تنها امید بشریت است تا این وضعیت را بهبود بخشیده و کمپانی تد فارو را شکست دهد.

2. شخصیت اریک اسپارو در بازی Tony Hawk’s Underground

اریک در ابتدای این بازی دوست شماست و کاملا با رفتارهای دوستانه‌اش شما را فریب می‌دهد. اما به مرور زمان، متوجه می‌شوید که او به شما خیانت کرده است و از ابتدا هم دوست شما نبوده است.

در اواسط بازی است که اریک تبدیل به شخصیت منفی اصلی این بازی می‌شود و باعث می‌شود که شخصیت شما در روسیه دستگیر شود. زمانی که شما آزاد می‌شوید و به خانه خود یعنی نیوجرسی باز می‌گردید، می‌فهمید که اریک تبدیل به یک اسکیت‌باز مشهور شده.

اریک حالا پول زیادی را به دست می‌آورد و در تمام مدت سعی کرده بود تا شما را از صحنه حذف کند تا خودش پیشرفت کند. حالا وقت انتقام گرفتن شما رسیده است.

3. شخصیت مایکا بل در بازی Red Dead Redemption 2

شخصیت مایکا بل در بازی Red Dead Redemption 2

مایکا بل، قطعا یکی از بدترین و خبیث‌ترین شخصیت‌هایی است که در دنیای بازی‌های ویدیویی با آن مواجه می‌شوید. این شخصیت کمی قبل از اواسط بازی به شما محلق می‌شود و همیشه نقشه‌های شومی را در سر دارد تا شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان را به قهقرا برساند.

در انتهای بازی هم، مایکا یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌های ممکن را به گروه داچ می‌کند که باعث به هم خوردن دوستی داچ و آرتور می‌شود. این شخصیت از همان ابتدا به شما حس بدی می‌دهد و درست زمانی که فکرش را نمی‌کنید، یک ضربه کاری به شما می‌دهد.

قطعا از لحاظ نفرت‌انگیز بودن، مایکا بل صاحب سبک است و می‌تواند جایزه بگیرد!

آیکون سریال استریم رد دد ریدمپشن ۲ - امیر رادون Red Dead Redemption 2 Stream by Amir Radon
سریال

استریم رد دد ریدمپشن ۲ – امیر رادون

Red Dead Redemption 2 Stream by Amir Radon

تماشای استریم رد دد ریدمپشن ۲

4. شخصیت اسکروبال در بازی Marvel’s Spider-Man

با این که بازی مرد عنکبوتی تنوع گیمپلی‌اش واقعا ستودنی است و سرگرم‌کنندگی زیادی را با خود به همراه دارد، اما یکی از بخش‌های گیمپلی که به هیچ‌وجه تجربه آن خوشحال کننده نیست، زمان‌هایی است که باید با شخصیت اسکروبال سر و کله بزنیم.

شخصیت اسکروبال در طی بازی چالش‌های مختلفی را به همراه می‌آورد و مشکل اصلی اینجاست که زمان مشخصی برای پدیدار شدن این شخصیت وجود ندارد و ممکن است جریان گیمپلی را با این چالش‌ها مختل کند. مشکل اصلی دیگر این است که او به شدت حرف می‌زند و سخنرانی‌های طولانی‌اش، بسیار اعصاب‌خردکن است.

5. شخصیت سوییت در بازی Grand Theft Auto: San Andreas

شخصیت سوییت در بازی Grand Theft Auto: San Andreas

سوییت در بازی جی تی ای سن آندریاس، برادر شخصیت اصلی یعنی کارل جانسون است. با این که او شخصیت منفی نیست و کار خیلی بدی انجام نمی‌دهد، اما نمی‌توانیم به هیچ‌وجه آنطور که باید او را دوست داشته باشیم.

بدین خاطر که سوییت همیشه به دنبال کسی است که کارهایش را انجام بدهد و خودش دوست ندارد دست‌هایش را آلوده به کاری بکند. او همیشه سی جی را داخل دردسر می‌اندازد و زمان‌هایی که باید، به سی جی کمکی نمی‌کند. در تمامی مراحل بازی هم می‌توانید ببینید که سوییت از سی جی می‌خواهد که کاری سخت برای او انجام دهد.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵ آنلاین - آریانئو GTA V Stream by arianeo
سریال

استریم جی تی ای ۵ آنلاین – آریانئو

GTA V Stream by arianeo

تماشای استریم جی تی ای ۵ آنلاین

6. شخصیت Ava در بازی Borderlands 3

با این که دنیای بوردرلندز همیشه پر از شخصیت‌های جذاب و جالب است، اما شاید شخصیت Ava را بتوان یکی از بی‌هویت‌ترین شخصیت‌های دنیای ویدیوگیم در نظر گرفت. سازندگان بازی سعی کرده‌اند که شخصیت Ava را یک هویت کودک‌گونه بدهند اما در انجام این کار به شدت ضعیف عمل کرده‌اند.

از طرفی دیگر،‌ شخصیت Ava در طول بازی برای مایا کلی دردسر به وجود می‌آورد و همیشه بازی را برای ما سخت‌تر می‌کند. البته سخت‌تر شدن بازی مشکل بزرگی نیست اما این که با چالش‌های مزخرفی که Ava درست می‌کند بخواهیم مورد چالش قرار بگیریم، چندان موضوع جالبی نیست.

7. شخصیت بیبی ماریو در بازی Yoshi’s Island

شخصیت بیبی ماریو در بازی Yoshi's Island

بیبی ماریو!‌ هنوز باورش سخت است که شخصیتی مثل ماریو که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است، کودکی به این اندازه رو اعصاب داشته باشد. این شخصیت در حقیقت کودکی‌های ماریو است و در بازی Yoshi’s Island، او همیشه در آغوش یوشی قرار گرفته است.

اما اگر حتی برای یک لحظه او را از یوشی جدا کنید، او گریه کرده و شروع به پرواز کردن می‌کند. حالا باید با یوشی سریعا ماریو را پیدا کنید تا قبل از آن که مینیون‌های بوزر او را پیدا کنند. به همین خاطر گیمپلی بازی به خاطر بیبی ماریو همیشه در معرض خطر قرار دارد.

آیکون فیلم برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie
فیلم

برادران سوپر ماریو

The Super Mario Bros. Movie

تماشای فیلم برادران سوپر ماریو

8. شهردار رابرت مک‌ردی در بازی Fallout 3

شهردار رابرت مک‌ردی از آن دسته شخصیت‌هایی است که دوست دارید از همان ابتدای بازی یک تیر به مغز او بزنید و از دست او راحت شوید. او در ابتدای بازی که شما را می‌بیند، شما را تهدید می‌کند که اگر مکان را ترک نکنید، به شما تیراندازی می‌کند. 

حتی اگر بخواهید با او بیش از حد هم صحبت کنید، او به مدت ۲۴ ساعت سکوت خواهد کرد و با شما هیچ صحبتی نخواهد کرد. برای این که بتوانید با او صحبت کنید و وارد شهر او بشوید هم باید در ابتدا ماموریت‌هایی را برای او انجام دهید که این ماموریت‌ها هم بسیار سخت هستند.

9. شخصیت گری اسمیت در بازی Bully

شخصیت گری اسمیت در بازی Bully

راکستار، استاد ساختن شخصیت‌هایی است که بسیار رفتار‌های اعصاب خردکنی دارند. گری اسمیت هم یکی از همین شخصیت‌هایی است که در بازی Bully ظاهر می‌شود. این شخصیت در حقیقت رقیب اصلی شما در دبیرستان است و هر کاری انجام می‌دهد تا شما را اذیت کند و برای شما محیط چالش‌برانگیزی بسازد.

گری اسمیت شخصیتی دارد که ابراز می‌کند اگر دوستی داشته باشد یک آدم ضعیف است. او به شدت قلدر و جاهل است و هر کاری انجام می‌دهد تا دیگران را فریب می‌کند. تقریبا هیچکس در این دبیرستان از گری خوشش نمی‌آید و خود گری هم متوجه این موضوع است.

10. شخصیت اسکیتزو در بازی Days Gone

اسکیتزو از نمونه کاراکترهایی است که نشان می‌دهد اگر در یک بازی پر از هیولاهای جهش‌یافته مختلف باشد، باز هم ممکن است یک انسان به مراتب خطرناک‌تر از این هیولاها باشد و به هر شکلی بخواهد که به نفع خودش، زندگی هر کسی را به خطر بیندازد.

اسکیتزو به راحتی از دیگران سواستفاده می‌کند و کارهای بسیار خبیثانه‌ای را انجام می‌دهد. او به عنوان مدیر امنیت کمپ، از قدرت خود بارها سو استفاده می‌کند و حتی زمانی که دیکان به عنوان شخصیت اصلی به کمپ بازمی‌گردد، به هیچ‌وجه خوشحال نشده و با شما مشکل جدی دارد.

آیکون سریال استریم دیز گان - حجت استراتژی Days Gone Stream by Hojjat Strategy
سریال

استریم دیز گان – حجت استراتژی

Days Gone Stream by Hojjat Strategy

تماشای سریال استریم دیز گان

11. شخصیت هندلر در بازی Monster Hunter World

شخصیت هندلر در بازی Monster Hunter World

هندلر یکی از شخصیت‌های رو مخ و البته عجیب بازی مانستر هانتر ورد است؛ او در بعضی اوقات می‌تواند بسیار انرژی‌بخش و شادی‌آور باشد اما خیلی اوقات او سر راه شما قرار می‌گیرد که باعث می‌شود روند بازی برای شما بسیار سخت باشد.

مشکل اصلی اینجاست که شما نمی‌توانید به راحتی از شر هندلر خلاص شوید و او تقریبا در تمام مدت بازی همراه شماست. مشکل بزرگ‌تر این است که اکثر اوقات شما احساس می‌کنید که حضور شخصیت هندلر در آن مراحل هیچ منطق و لزومی ندارد!

آیکون فیلم هیولا کش Monster Hunter
فیلم

هیولا کش

Monster Hunter

تماشای فیلم هیولا کش

12. سوگورو کاموشیدا در بازی Persona 5

یکی از دیوانه‌ترین شخصیت‌هایی که ژاپنی‌ها تا به حال ساخته‌اند؛ شخصیتی که به راحتی دیگران را گول می‌زند و برای این که هدف خود را پیش ببرد، دست به هر کار خبیث و کثیفی می‌زند. شخصیتی که به راحتی بار آنتاگونیست بازی پرسونا ۵ را به دوش می‌کشد.

یکی از ویژگی‌های شخصیتی او این است که او هر کار خبیثی را انجام می‌دهد و برای گول زدن اطرافیانش، همیشه یک بهانه‌ای دارد که آن‌ها را آرام کند. سوگورو به شدت آدم قلدری است که به خصوص روی دخترهای اطرافش، بسیار آزار و اذیت می‌رساند.

13. ناوی در بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time

ناوی در بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time

بگذارید در ابتدا یک موضوع را مشخص کنیم؛ بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time، یکی از مهم‌ترین عنوان‌های تاریخ است. بازی که به راحتی آن‌قدر المان جذاب دارد که خیلی‌ها آن را جریان‌سازترین بازی ویدیویی می‌دانند. اما شاید شخصیت ناوی یک از نقاط ضعف بازی باشد.

البته کلیت شخصیت ناوی ضعیف نیست؛ دیالوگ‌های زیادی که او در طول بازی برقرار می‌کند که معمولا هم با Hey Listen شروع می‌شود، گاهی اوقات انقدر طولانی می‌شود که در گیمپلی بازی وقفه اعصاب‌خردکنی ایجاد می‌شود که آرزو داشتیم کاش ناوی انقدر صحبت نمی‌کرد.

14. دیوید در بازی The Last of Us

شخصیت دیوید سمبل این است که در زمان‌های بحرانی نباید به هر کسی اعتماد کنید. شخصیت دیوید در بخش زمستان بازی لست او آس ظاهر می‌شود که در ابتدا فکر می‌کنید که فرد قابل اعتمادی است و مشکلی در شخصیت او وجود ندارد؛ اما این موضوع خیلی زود تغییر می‌کند.

البته دیوید هم برای اعمال خبیثانه خود دلایل خودش را دارد؛ جول و الی کمی پیش چندی از دوستان دیوید را کشته‌اند و حالا که دیوید متوجه می‌شود که الی و جول در حقیقت همان افرادی هستند که دیوید و گروهش به دنبال آن‌ها میگشتند، او دست به هر کاری می‌زند تا از الی و جول مریض انتقام بگیرند.

آیکون سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us
سریال

آخرین بازمانده از ما

The Last of Us

تماشای سریال آخرین بازمانده از ما

15. ترور فیلیپس در بازی GTA 5

ترور فیلیپس در بازی GTA 5

برعکس خیلی از افراد که شخصیت ترور فیلیپس در بازی جی تی ای ۵ را دوست دارند، جالب است بدانید که ترور برای این در بازی قرار داده شده است که او را دوست نداشته باشید و حتی بعضا از او متنفر هم باشید که اگر نگاهی به داستان و شخصیت‌پردازی او بیندازید، متوجه این موضوع خواهید شد.

ترور به شدت آدم بی‌احساس و خطرناکی است؛ او در گذشته سارق بانک و مغازه جواهرات‌فروشی بوده و حالا در کار معامله و قاچاق کردن سلاح و مواد مخدر است. اما زمانی که او به زندگی مایکل و فرانکلین می‌آید، همه‌چیز را برای آن‌ها سخت‌تر می‌کند. او به راحتی از هر کسی سواستفاده می‌کند تا به چیزی که می‌خواهد، برسد.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵: رول پلی - ملینا بلیک GTA V Role Play Stream by Melina Beleyk
سریال

استریم جی تی ای ۵: رول پلی – ملینا بلیک

GTA V Role Play Stream by Melina Beleyk

تماشای استریم جی تی ای ۵: رول پلی

16. ابی در بازی The Last of Us Part 2 (خطر اسپویل)

ابی از شخصیت‌هایی است که از همان ابتدا به اندازه‌ای از او متنفر می‌شویم که شاید چنین تنفری را کمتر زمانی در بین کاراکترهای بازی‌های ویدیویی تجربه کرده‌ایم. ابی کاری را انجام می‌دهد که هیچکس فکرش را نمی‌کند!

او در دو ساعت ابتدایی بازی شخصیت اصلی قسمت اول یعنی جول را به قتل می‌رساند؛ آن‌هم به وحشیانه‌ترین شکل ممکن که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد. به همین ترتیب ابی یکی از نفرت‌انگیزترین شخصیت‌های این سری و تاریخ بازی‌های ویدیویی است. البته بازی به شما اجازه می‌دهد که بازی را از زاویه دید او هم تجربه کنید که شاید کمی او را هم درک کردید.

آیکون سریال استریم آخرین بازمانده از ما - سعید اسپارک The Last Of Us Stream by Saeed Spark
سریال

استریم آخرین بازمانده از ما – سعید اسپارک

The Last Of Us Stream by Saeed Spark

تماشای سریال استریم آخرین بازمانده از ما

17. شخصیت وینسنت در بازی Catherine

شخصیت وینسنت در بازی Catherine

وینسنت در بازی در یک مثلث عاشقانه قرار می‌گیرد و این موضوع باعث می‌شود که وینسنت به هر دو نفر از اعضای دیگر این مثلث عاشقانه دروغ بگوید تا هر دو را راضی نگه‌دارد. به همین ترتیب، او به مرور زمان از یک شخصیت عاشق تبدیل به یکی از نفرت‌انگیزترین شخصیت‌ها با ذات دروغگو می‌شود.

جالب این است که هر دو شخصیت دیگر هم سعی می‌کنند که وینسنت را به هر نحوی کنار یکدیگر نگه‌دارند. زمانی وینسنت به اوج نفرت‌انگیز بودن خود می‌رسد که به هر دو شخصیت بازی خیانت می‌کند و نمی‌توانید باور کنید که وینسنت تا این حد آدم بدی است.

18. ولنتینا در بازی Super Mario RPG

ولنتینا شخصیت منفی اصلی بازی Super Mario RPG است و برای این که بتواند به قدرت برسد دست به هر کاری می‌زند. او هم‌چنین با همه خدمتکارهایش به بدترین شکل ممکن رفتار می‌کند و به شدت آدم متکبر و خودپسندی است. مشخص است که چندان نمی‌توان او را یک شخصیت دوست‌داشتنی در نظر گرفت.

او از قدرت‌هایی که در اختیار دارد، به راحتی و بی هیچ مشکلی در راه‌های خبیث استفاده می‌کند. مشکل اصلی این است که ولنتینا به شدت حریف قدری است و با توجه به این که یک نقطه‌ضعف مشخصی هم ندارد و شکست دادن او کار بسیار سختی محسوب می‌شود.

19. هوجو در بازی Final Fantasy 7 Remake

هوجو در بازی Final Fantasy 7 Remake

هوجو یکی از شخصیت‌های عجیب دنیای فاینال فانتزی است و باید اعتراف کرد که اسکوئر انیکس در طراحی این کاراکتر به استادانه‌ترین شکل ممکن عمل کرده است. هوجو در طول بازی حتی با لبخند‌های شیطانی و گفتن نقشه‌های خبیثانه‌اش هم به خوبی نشان می‌دهد که چرا یک شخصیت منفی بی‌مانند است.

او همیشه در حال انجام دادن نقشه‌های شیطانی و البته آزمایش‌های بسیار خطرناک است که او را جز عجیب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی می‌کند که شاید نمونه آن را کمتر در بین بازی‌های ویدیوی دیده باشیم.

20. ریکو ولاسکز در بازی Killzone

ریکو شخصیت منفی سری کیلزون نیست، اما شخصیت بسیار رو اعصابی دارد. او یکی از جنگجوهای بسیار قدرتمند در بازی است اما به هیچ‌وجه از عقل خودش استفاده نمی‌کند. او در قسمت اول تقریبا با همه دعوا می‌کند، در قسمت دوم به خاطر کوتاهی‌اش باعث کشته شدن یکی از هم‌تیمی‌هایش می‌شود و در قسمت سوم در ماموریتی که باید فرمانده دشمن را زنده دستگیر کنید، به قتل می‌رساند.

او تقریبا در همه قسمت‌های بازی هرج و مرج زیادی به پا می‌کند و مشکل اینجاست که ریکو همیشه فکر می‌کند که حق با او است و همین باعث می‌شود که تحمل کردن ریکو کار بسیار سختی باشد.

21. سایتو در بازی Yakuza 4

سایتو در بازی Yakuza 4

یاکوزا یکی از خشن‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی است که نمونه آن را بسیار کمتر در این دنیا دیده‌ایم. سایتو هم به خوبی خودش را در این ماهیت خشن دنیای یاکوزا قرار داده است. او حین اعتراف گرفتن از سه زندانی، آن‌ها را به قتل می‌رساند و هیچ پشیمانی هم از این بابت ندارد.

در طول بازی، شما پنج بار با سایتو مبارزه می‌کنید و او همیشه یک حقه در آستین خود دارد و هر بار شما را به شکل متفاوتی سورپرایز می‌کند. این در حالی است که سایتو همیشه یک شخصیت مرموز را از خود به نمایش می‌گذارد.

22. نیکس در بازی inFamous 2

نیکس به خاطر مشکلاتی که در گذشته‌اش داشته، همیشه به دنبال گرفتن انتقام است. به همین خاطر، او دست به هر کاری می‌زند که این موضوع خیلی مورد علاقه شخصیت اصلی بازی یعنی کول نیست؛ اما نیکس از خواسته‌های خود دست بر نمیدارد.

او به دنبال به دست آوردن قدرت بیشتر است و برای این که بتواند قدرت خود را افزایش بدهد، به راحتی به سراغ هر هیولایی می‌رود تا قدرت و به همراه آن ذات خبیث آن‌ها را به دست بیاورد و برای انجام این کار، هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلوی نیکس را بگیرد.

23. موریگان در بازی Dragon Age

موریگان در بازی Dragon Age

موریگان شخصیت به‌یادماندنی در سری دراگون ایج است؛ شاید دلیل اصلی این به یاد ماندن بودن این است که موریگان شخصیت چندان دوست‌داشتنی ندارد. او غرور بسیار زیادی دارد و همیشه ادعا می‌کند که او بهترین جادوگر در بین اطرافیان خودش است و شخصیت موریگان بسیار خودخواه است.

او هم‌چنین به خوبی می‌تواند هر کسی را گول بزند و برای گول زدن افراد مختلف، از هر راه خبیثی که فکر کنید، استفاده می‌کند و از انجام دادن آن‌ها به هیچ‌وجه احساس پشیمانی نمی‌کند.

24. اشلی در بازی Resident Evil 4

شخصیت اشلی، یکی از رو اعصاب‌ترین و اذیت‌کننده‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است و احتمالا خیلی از شما که بازی رزیدنت ایول ۴ را تجربه کرده‌اید، به خوبی از این ادعا آگاهی دارید. شخصیت اشلی همیشه سر راه شما قرار می‌گیرد و همیشه به خاطر این که توانایی دفاع کردن از خودش را ندارد، برای لئون دردسر می‌آفریند.

آیکون سریال استریم رزیدنت اویل ۴ - RIP Resident Evil 4 Remake Stream by RIP
سریال

استریم رزیدنت اویل ۴ – RIP

Resident Evil 4 Remake Stream by RIP

تماشای استریم رزیدنت اویل ۴

اشلی حتی بعضی اوقات در لحظاتی که می‌خواهید به صورت مخفیانه بازی را پیش ببرید،‌مستقیم جلوی دید دشمنان می‌رود که این موضوع باعث می‌شود گیمپلی بسیار سخت‌تر از آن چیزی شود که فکر می‌کنید.

25. روزی در بازی Fossil Fighters

روزی در بازی Fossil Fighters

اگر می‌خواستیم که لیستی از لوس‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی بنویسیم، شاید روزی را می‌توانستیم در رتبه اول قرار بدهیم. او مثل یک دختر بچه بسیار اذیت‌کننده است، با این تفاوت که او از درون بسیار بی‌احساس است و اگر برای او مشکلی به وجود بیاید، هر کاری انجام می‌دهد تا طرف مقابل را با حرف‌هایش آزار بدهد.

روزی بسیار کله‌شق است و فقط زمانی مهربان و خوب است که همه‌چیز به نفع او باشد. اما اگر مقداری چیزی خلاف او پیش برود، به هیچ‌وجه نمی‌توانید روزی را تحمل کنید و به همین خاطر روزی یکی از دوست‌نداشتی‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است.

منبع: wealthofgeeks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×