10 شخصیت جاودانه و نامیرای مارول

وقتی مرگ بی معنا است!

در فیلم‌های MCU، برخی شخصیت‌ها به شکلی در ذهن ما تثبیت شده‌اند که امکان ندارد به نابودی آنها حتی فکر هم کنیم و شاید علاقه‌مند به پایان زندگی آنها هم نیستیم. در دنیای سینمایی مارول، شخصیت‌ها اکثرا قدرتمند و شکست ناپذیر جلوه می‌شوند، اما دشمنان آنها را هم نباید نادیده بگیریم. ممکن است شخصیت محبوب و قدرتمند شما با یک حرکت دشمن از بین برود.
شخصیت‌هایی مثل دکتر استرنج و اسکارلت بدون شک دو تن از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول هستند اما اگر فقط یکبار تمرکزشان را از دست بدهند یا در معرض دید قرار بگیرند، با همه قدرتی که دارند از بین خواهند رفت. تصویر اینکه موجود زنده‌ای بتواند از زیر دست ضربه‌های هولناک این افراد نجات پیدا کند کمی غیرقابل باور است اما دنیای مارول به خاطر این اتفاق به شخصیت‌هایی که دارد می‌بالد.

10- هالک (Hulk)

Hulk
هالک به خاطر صورت همواره ترسناکش همیشه مورد توجه افرادی بوده که علاقه‌مند به دنیای مارول هستند. به همین خاطر برای کسانی که مارول را دنبال می‌کنند و چه کسانی که گاها آن را تماشا می‌کنند، جذاب است. اما شخصیت تانوس تنها کسی بود که مانع او برای رسیدن به اهدافش بود. در پی همین موضوع جنگ و درگیری‌های سختی را پشت سر گذاشت. هالک اما به اندازه‌ای قدرت دارد که جلوی حملات او را بگیرد و قوی جلو کند. از نظر بروس بنر هم، هالک آسیب‌پذیر نیست. بنر در انتقام جویان می‌گوید: «حتی یک گلوله مستقیم به سر هالک هم نمی‌تواند او را از پای درآورد.» 
حمله و درگیری با بروس بنر احتمال از بین بردن دائمی هالک را به دنبال دارد اما با این حال، هالک می‌تواند با استفاده از نقاط ضعف دشمنانش از این میدان هم جان سالم در برد.

آیکون فیلم هالک شگفت‌انگیز The Incredible Hulk
فیلم

هالک شگفت‌انگیز

The Incredible Hulk

تماشای فیلم هالک شگفت‌انگیز

9- آتو واچر (Uatu The Watcher)

نمایی از Uatu The Watcher
Uatu The Watcher یک موجود باستانی و تخیلی است که سال‌های زیادی در کیهان زندگی کرده و آن را رصد می‌کند. با توجه به شخصیت او، یکی از ویژگی‌هایی که می‌توانیم به آن نسبت دهیم «عدم مداخله» است زیرا در موقعیت‌های خشونت‌آمیز خود را درگیر ماجرا نمی‌کند. زمانی که با Ultron مواجه شد به خوبی نشان داد که شخصیتی که دارد به دور از درماندگی است. با اینکه در این مبارزه پیروز نشد اما بدون داشتن هیچ سلاحی مقابل دشمنی ایستاد که سلاح قدرتمندی داشت و این بدون شک نشان‌دهنده قدرت بی‌نظیر اوست.

8- ولورین (Wolverine)

Wolverine
 وقتی ولورین را با کسانی که با هالک برخورد داشتند مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که قدرت او در مقابل آنها واقعا ناچیز است. اما چیزی که به ولورین قدرت می‌دهد آدامانتیوم و فاکتور شفا بخش اوست.
همانطور که در لوگان دیدیم اگر او این فاکتور شفابخش خود را از دست بدهد شاید این حس آسیب ناپذیری از بین برود اما تا زمانی که قدرت‌هایش دست نخورده باشد، کشتن او برای هیچ کدام از شخصیت‌های قدرتمند راحت نخواهد بود.

7- ددپول (Deadpool)

deadpool
ددپول برتر از ولورین به تصویر کشیده شده چرا که یک عامل شفابخش را به همراه خود دارد. او به واسطه همین عامل شفابخش در موقعیتت‌های خطرآفرینی که ممکن است سایر افراد را به کام مرگ بکشاند، زنده می‌ماند. به همین خاطر او عملا یک شخصیت جاودانه است. شخصیت‌هایی مثل ثور، تانوس و هالک برای کشتن او در نبرد سختی خواهند بود. کشتن ددپول فقط به زبان ساده است و سختی ماجرا در عمل نشان داده می‌شود.

6- تانوس (Thanos)

thanos
این تایتان به خودی خود شکست‌پذیر نیست و قاعدتا یکی از چالش برانگیزترین دشمنان برای شخصیت‌های MCU است. فرم بدنی این شخصیت به حالتی است که خبر از قدرت بی نهایت و دوام قابل توجه او می‌دهد. ثور از این موضوع بی خبر بود و نتوانست با یک ضربه به راحتی او ا از پا دربیاورد. البته که می‌توانیم او را با بریدن سر یا نفوذ به مغزش بکشیم اما باز هم به سلاح‌های بسیار قدرتمند احتیاج داریم. برای کشتن او باید جمعی از شخصیت‌های قدرتمند را دور همجمع کنیم تا مرد آهنی با دستکش Infinity Gauntlet کامل او را از بین ببرد.

آیکون فیلم انتقام‌ جویان: پایان بازی Avengers: Endgame
فیلم

انتقام‌ جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame

تماشای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی

5- کاپیتان مارول (Captain Marvel)

captain marvel
کاپیتان مارول به عنوان قوی‌ترین قهرمان معرفی شد و این موضوع سایر شخصیت‌ها را مجبور کرد تا قوی‌تر جلوه کنند. او قدرت خام فوق‌العاده‌ای دارد که به راحتی نمی‌توان او را از پای درآورد. قطعا راهی برای از بین بردن او وجود دارد اما اینکه چگونه باید این اتفاق رقم بخورد هنوز مشخص نشده است.

آیکون فیلم کاپیتان مارول Captain Marvel
فیلم

کاپیتان مارول

Captain Marvel

تماشای فیلم کاپیتان مارول

4- ابومینشن (Abomination)

abomination
از آنجایی که میزان قدرت بسیاری از شخصیت‌ها با قدرت هالک مقایسه می‌شود، می‌توانیم Abomination را یکی از قدرتمندان این لیست بدانیم. او هم از نظر شخصیتی و هم از لحاظ قدرت بدنی قوی و قدرتمند است. در مبارزه وحشیانه‌ای که ابومینشن به دست هالک افتاد توانست قدرت بی نظیر خود را اثبات کند. ابومینشن از این مبارزه جان سالم به در برد و توانست در پروژه‌های آینده نیز حضور داشته باشد. اینکه او توانست از دست یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های مارول جان سالم به در برد نشان دهنده قدرت بی‌نظیر او است.

آیکون فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
فیلم

شانگ چی و افسانه ده حلقه

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

تماشای فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

3- آدام وارلاک (Adam Warlock)

adam-warlock.
آدام وارلاک به خوبی ثور، هرکول یا لاکی نیست اما کاملا معلوم است که قدرت بدنی مشابهی دارد. گلادیاتور طلایی یک شخصیت مشابه به او در کمیک است و می‌تواند در نبردهای طاقت فرسا و شدید با شخصیت‌های دنیای مارول شرکت‌ کند. در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 آدام آسیب‌های جدی را در مبارزات خود تحمل کرد. بدترین ضربه مربوط به چاقویی بود که Nebula به او زد. همه تصور می‌کردند بعد از این ضربه کار او برای همیشه تمام می‌شود اما ظاهرا فقط کمی استراحت توانست او را بهبود ببخشد.

آیکون فیلم نگهبانان کهکشان قسمت ۳ Guardians of the Galaxy Vol. 3
فیلم

نگهبانان کهکشان قسمت ۳

Guardians of the Galaxy Vol. 3

تماشای فیلم نگهبانان کهکشان قسمت سوم

2- نبولا (Nebula)

nebula
در فیلم Guardians of the Galaxy Vol.3 دیدیم که حضور Nebula چقدر برای تیمشان ضروری است. در این فیلم ظاهرا Nebula غیر قابل کشتن است و پس از هر ضربه کشنده‌ای سالم بازمی‌گردد. نکته شگفت‌آور این شخصیت این بود که بدنش می‌تواند خود را ترمیم کند. به همین خاطر در مبارزه‌ای که با آدام وارلاک داشت جان سالم به دربرد. او حتی قابلیت این را دارد که قسمت‌های شکسته خود را ترمیم کرده و به جای اصلی خود بازگرداند. این ویژگی‌ها برای یک شخصیت فیلم ابرقهرمانی فوق‌العاده است.

آیکون فیلم نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات The Guardians of the Galaxy Holiday Special
فیلم

نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات

The Guardians of the Galaxy Holiday Special

تماشای فیلم نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات

1- دورمامو (Dormammu)

dormammu
دورمامو شخصیت بسیار قدرتمندی است که در مبارزه با دکتر استرنج به خوبی متوجه قدرت او شدیم. در بعد تاریکی دورمامو را می‌توانیم یک دشمن تقریبا غیر قابل غلبه بدانیم. راز سالم ماندن از آسیب‌هایی که به او وارد می‌شود این است که از انرژی قلمرو خود برای توانمندی‌هایش استفاده می‌کند. برای همین دکتر استرنج تنها راه چاه‌ای که داشت استفاده از طلسم حلقه زمان بود تا او را وادار کند زمین را به میل خود ترک کند.

آیکون فیلم دکتر استرنج Doctor Strange
فیلم

دکتر استرنج

Doctor Strange

تماشای فیلم دکتر استرنج

منبع: screenrant

۱۸ دیدگاه

    1. با سلام خانوم محترم این فیلم ها برای بچه هایی که شما میگی مناسب نیست پس سانسور جوابش نیست چون برای کسایی که میخوان فسلمو ببینن کامل مشکل پیش میاد لطفا شما از نشون دادن این فیلم ها به بچه های زیر ۱۲ _۱۴ سال خودداری کنین

      1. والا که نمیشه همه چی رو کنترل کرد پس بهتره بچه خودتون رو کنترل کنید
        وهمیشه نمیشه با رده سنی بچه ها رو کنترل کرد( بی کاری)

  1. ببخشیدا ولی خیلی ها هستن که احتمال نمردنشون بالاتره:/ ثور و لوکی از خدایان هستند و لوکی که اصن مولتی ورسو گرفته دستش؛ و میگن ثور هم قدرتمند ترین خدای مارول شده… یا مثلا اسکارلت ویچ.

  2. والا چ بگم
    در هر صورت بنظر من این مقاله درست نیست چون من مرگ همه اینا دیده بودم 🤷
    جز یکی دوتاشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×