شایعه: اثری مشابه What If برای جنگ ستارگان ساخته می‌شود

شایعات جدید پیرامون فرنچایز جنگ ستارگان حاکی از این هستند که سریال What If…? مخصوص این مجموعه توسط دیزنی در دست ساخت قرار دارد. اما چه داستانی در این اثر روایت خواهد شد؟ در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

با این که ما شاهد عصر افول آثار MCU هستیم، اما در همین بین سریال What If…? که در دیزنی پلاس پخش می‌شود خود را به عنوان اثری خلاق و جذاب از استودیو مارول ثابت کرده است. حالا بر اساس شایعات جدید به نظر می‌رسد نسخه جنگ ستارگان آن هم ساخته خواهد شد.

سریال What If…? یک اثر انیمیشنی است که در هر قسمت آن ما با یکی از رویدادهای مهم در داستان‌های مارول روبه‌رو می‌شویم و می‌بینیم که اگر اوضاع طور دیگه‌ای پیش می‌رفت چه اتفاقی ممکن بود رخ دهد. فعلا دو فصل از این سریال پخش شده و فصل سوم آن هم که بسیاری از طرفداران برای دیدن‌اش صبر ندارند در دست ساخت است. علاوه بر این، یک اسپین‌آف از این مجموعه تحت عنوان Marvel Zombies هم در دست توسعه قرار دارد. یک انیمیشن سریالی از نظر مالی برای این استودیو نسبت به یک فیلم بلاک‌باستری ریسک بسیار کم‌تری دارد. جنگ ستارگان هم که طی سال‌های اخیر در باکس آفیس به مشکل خورده، ممکن است جا پای Marvel Studios بگذارد.

بر اساس شایعات جدیدی که دنیل ریچتمن، اینسایدر معروف دنیای سینما، مطرح کرده، دیزنی که کمپانی مادر مارول و مالک لوکاس‌فیلم هم محسوب می‌شود، ممکن است بخواهد از همین ایده احتمالات بی‌پایان برای دنیای جنگ ستارگان استفاده کند. ریچتمن ادعا می‌کند سریال What If…? جنگ ستارگان همین حالا در دست ساخت است. نسخه Star Wars این مجموعه هم قرار است به سراغ رویدادهای مهم فرنچایز برود و لحظات محوری مجموعه را به شکلی دیگر به تصویر بکشد. سال‌ها است که طرفداران ایده‌هایی را درباره این مطرح می‌کنند که مثلا اگر فلان اتفاق به طور دیگری رخ می‌داد چه نتیجه‌ای به همراه داشت. برای این طرفداران دیدن چنین اثری می‌تواند جالب باشد، چرا که در این حالت می‌توانند شاهد اتفاقاتی باشند که قبلا صرفا در ذهن‌شان آن‌ها را خلق می‌کردند.

جنگ ستارگان

خالقان این سریال از نظر ایده برای ایجاد پیچش داستان برای سریال What If…? جنگ ستارگان هیچ کمبودی ندارند. فرمت انیمیشنی به تیم سازنده اجازه می‌دهد که بتوانند بدون ریسک یک شکست دیگر در باکس آفیس، به سراغ اجرای ایده‌های بزرگ بروند. یکی دیگر از مزایای ساخت این اثر انیمیشنی این است که می‌تواند به طرفداران این شانس را بدهد که قادر باشند بار دیگر با شخصیت‌های موردعلاقه‌شان همراه شوند. آثار اخیر در دنیای جنگ ستارگان، مخصوصا دنباله‌های سینمایی فرنچایز، شخصیت‌هایی را معرفی کردند که اکثرشان جدید بودند و بازخوردهای چندان خوبی نگرفته‌اند. بسیاری از طرفداران دل‌تنگ شخصیت‌های قدیمی هستند و به طور کلی کاراکترهای سه‌گانه جرج لوکاس را بیش‌تر دوست دارند. این سریال به این طرفداران اجازه می‌دهد دوباره بتوانند شخصیت‌هایی را ببینند که خاطرات زیادی برای‌شان ساخته‌اند.

علاوه بر این، باید ذکر کنیم که صداپیشه‌های سریال What If…? از دنیای مارول افراد شناخته شده‌ای مثل کرت راسل، جود لاو، بازیگر Skeleton Crew، و حتی جفری رایت (در نقش راوی) هستند. اگر گفته‌های ریچتمن درست باشند، لوکاس‌فیلم اثری خواهد ساخت که حاصل خلاقیت مارول است و احتمالا از خیلی جهات شباهت‌هایی بین آن‌ها وجود خواهد داشت. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که شاهد حضور صداپیشه‌های معروفی در این اثر باشیم.

این بود خبر ساخت احتمالی سریال What If…? جنگ ستارگان. نظر شما درباره فرنچایز Star Wars چیست؟ فکر می‌کنید چنین اثری برای این مجموعه می‌تواند به موفقیت تبدیل شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ - آخرین جدای Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
فیلم

جنگ ستارگان: اپیزود ۸ – آخرین جدای

Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi

تماشای فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ – آخرین جدای

منبع: GameRant

۳ دیدگاه

  1. از نظرم اگه اینطوری بشه خیلی باحال میشه ! ولی خب باید اونا این ایده رو از مارولی که بخاطره فیلم کاپیتان مارول و… ورشکست شده بخرن که فکر میکنم مبلغ زیادی به دیزنی پیشنهاد بدن ،وگرنه طبق قوانین کپی رایت مارول میتونه از دیزنی شکایت کنه ،با اینکه مارول هم زیر نظر دیزنی قبلا بوده و همینطور همکاری های زیادی هم داشته ولی باز دیزنی بدون مجوز صدور کپی رایت از این ایده نمیتونه برخوردار بشه.

  2. خیلی عالی میشه به نظرم این اثر باید ساخته بشه
    خیلی دوست دارم بدونم اگه یه تیکه از فیلم تغییر کنه چه بلایی بر سر ادامه اش میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×