گیم‌پلی بازی کنسل شده‌ای از مجموعه کالاف دیوتی لو رفت

گیم‌پلی بازی کنسل شده از مجموعه کالاف دیوتی در بستر اینترنت دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد این اثر از استودیو Neversoft قرار بوده ما را به آینده ببرد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

گیم‌پلی بازی Call of Duty: Future Warfare که مربوط به سال 2011 بوده و کنسل شده، لو رفته است و در آن می‌توان محیط اثر را دید و حضور در مکانی با جاذبه صفر را تجربه کرد. با این که این مجموعه محبوب و بزرگ در سبک شوتر بیش‌تر به خاطر به تصویر کشیدن جنگ‌های مدرن و بردن گیمرها به دل جنگ جهانی دوم شناخته می‌شود، اما گاهی هم توسعه‌دهندگان سعی کرده‌اند به سراغ محیط‌های دیگر بروند و تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران به ارمغان آورند. در این فرنچایز ما چندین بار گیم‌پلی را در محیطی آینده‌نگرانه تجربه کرده‌ایم. مثلا یکی از آثاری که چنین تجربه‌ای ارائه داده، بازی Call of Duty: Infinite Warfare است که محبوبیت زیادی هم به دست نیاورد. حالا ویدیویی که به تازگی در بستر اینترنت منتشر شده، می‌تواند ما را کمی با یکی دیگر از پروژه‌های کالاف دیوتی که قرار بوده ما را به آینده ببرد، آشنا کند.

در اوایل دهه 2010 چندین نسخه از مجموعه قدیمی کالاف دیوتی عرضه شد که در آن‌ها توسعه‌دهندگان به سراغ محیط‌های آینده‌نگرانه رفته بودند. این آثار در واقع با آن چه در نسخه‌های کلاسیک فرنچایز دیده بودیم متفاوت بودند و به همین خاطر بازخوردهای گیمرها نسبت به آن‌ها مخلوطی از نظرات مثبت و منفی بود. برای نمونه بازی Call of Duty: Ghosts اثری در سبک علمی تخیلی بود و نسخه‌های Advanced Warfare و Infinite Warfare هم همین رویکرد را تکرار کردند. بازی Call of Duty: Infinite Warfare که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، بازخوردهای منفی زیادی از سوی طرفداران دریافت کرد و بسیاری می‌گفتند که از به تصویر کشیده شدن جنگ‌های آینده در این سری بازی‌ها خسته شده‌اند. حالا گیم‌پلی لو رفته جدید نشان می‌دهد که کالاف دیوتی قرار بوده حتی پیش از این‌ها به سراغ محیط‌های آینده‌نگرانه برود.

به گزارش رسانه Insider Gaming، به تازگی کلیپی از بازی Call of Duty: Future Warfare (با نام NX1 هم شناخته می‌شود) که قرار بوده توسط استودیو Neversoft تولید شود، به بستر اینترنت راه پیدا کرده که در آن می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی این اثر بیندازیم. این ویدیوی کوتاه نشان می‌دهد که بخش کمپین با حضور در یک پایگاه قمری شروع شده و شخصیت اصلی داستان باید از دست یک فرد مهاجم فرار کند. در این کلیپ چندین المان مربوط به نبردهای روی ماه دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به افت فشار انفجاری حاصل از خرد شدن پنجره‌ها اشاره کرد. گزارشات حاکی از این هستند که این نسخه از کالاف دیوتی که استودیو نورسافت روی‌اش کار می‌کرده قرار بوده جای بازی Call of Duty: Ghosts را بگیرد که بعدا عرضه شد. نسخه گوست اثری بود در سال 2013 در در دسترس قرار گرفت و استودیو Infinity Ward وظیفه ساخت‌اش را برعهده داشت.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

گیم‌پلی بازی کنسل شده Call of Duty: Future Warfare لو رفت

گیم‌پلی بازی کنسل شده از مجموعه کالاف دیوتی لو رفت

در پاسخ‌ها به پست برایان برایت ما شاهد مشخص شدن جزئیات بیش‌تری درباره بازی Call of Duty: Future Warfare هستیم. گفته می‌شود این بازی شوتر قرار بوده چندین نقشه ریمستر شده از بازی‌های قبلی مجموعه کالاف دیوتی را در خود داشته باشد که ظاهرا نقشه‌های پرطرفدار Afghan و Terminal هم در بین آن‌ها بوده‌اند. بر اساس صحبت‌های برایت، مرحله Moonbase Assault که در ویدیو دیده می‌شود به این هدف ساخته شده بوده تا به تیم توسعه نحوه کار با موتور بازی‌سازی به کار رفته را آموزش دهد و مبارزات در محیطی با جاذبه صفر آزمایش  شود. علاوه بر این، او به نکته‌ای بامزه هم اشاره کرد و گفت که استودیو Neversoft با استفاده از موتور Tony Hawk’s Pro Skater قصد داشته بازی Guitar Hero بسازد.

با این که بازی Call of Duty: Future Warfare هرگز عرضه نشد، اما طی سال‌های اخیر با این فرنچایز بارها به سراغ نسخه‌های قدیمی رفته‌ایم. استودیو Infinity Ward و Sledgehammer Games تا به حال چندین نسخه از مجموعه Modern Warfare را بازسازی کرده‌اند و حالا می‌توانید نسخه ریمیک این سه‌گانه را روی کنسول‌های جدید تجربه کنید. استودیوهای سه‌گانه کالاف دیوتی همین حالا هم برنامه‌های برای نسخه‌های بعدی دارند و می‌دانیم که یکی از آثار که استودیو Treyarch روی‌اش کار می‌کند، در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود در سال 2025 دنباله‌ی نسخه Black Ops 2 هم راهی بازار شود. به هر حال باید بگوییم که گیم‌پلی منتشر شده از بازی Call of Duty: Future Warfare نشان می‌دهد که این اثر می‌توانسته به اولین نسخه‌ی آینده‌نگرانه فرنچایز تبدیل شود.

این بود خبر انتشار گیم‌پلی بازی کنسل شده‌ی Call of Duty: Future Warfare. نظر شما درباره مجموعه کالاف دیوتی چیست؟ دوست دارید نسخه‌های آینده چه جنگ‌هایی را به تصویر بکشند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون سریال استریم کال آف دیوتی وارزون دو - عمو هیتمن Call of Duty: Warzone 2 Stream by Hitman
سریال

استریم کال آف دیوتی وارزون دو – عمو هیتمن

Call of Duty: Warzone 2 Stream by Hitman

تماشای استریم کال آف دیوتی وارزون دو

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×