کالاف دیوتی پس از بن کردن 6 هزار چیتر، از آپدیت‌های امنیتی جدید خبر داد

اکتیویژن در ماه جاری چیترهای متعددی را بن کرده و گفته که قرار است به‌روزرسانی‌های امنیتی بیش‌تری به بازی‌های کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفر 3 اضافه شوند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اکتیویژن در اوایل ماه جاری میلادی دست به بن کردن بیش از 6 هزار چیتر در بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 و وارزون زده و گفته که به زودی به‌روزرسانی‌های امنیتی بیش‌تری را برای این دو اثر منتشر خواهد کرد. چیت کردن یکی از مشکلات مهم در بازی‌های Call of Duty است و کاربران زیادی از این موضوع شکایت دارند. اما در ماه فوریه با توجه به تغییراتی که به وجود آمده، بسیاری از افرادی که سعی می‌کردند با روش‌های نامناسب در آثار این مجموعه نتیجه بگیرند، از بازی‌ها بیرون انداخته شدند.

بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 و وارزون هم مثل بسیاری از آثار مربوط به دیگر فرنچایزهای چندنفره و بازی‌های شوتر اول شخص دیگر در تاریخ صنعت گیم مدت‌هاست با کاربرانی که سعی می‌کنند با تقلب کردن پیروز شوند سروکله می‌زند. بازیکن‌هایی که مهارت زیادی در بازی کردن ندارند، بیش‌تر سعی می‌کنند با استفاده از روش‌های نامناسب و به کار بردن نرم‌افزارهایی برای چیت کردن، در بازی‌های رقابتی نتیجه بگیرند. این اتفاق همیشه باعث خراب شدن تجربه سایر گیمرها می‌شود. به همین دلیل هم اکتیویژن سال‌هاست که سعی دارد با روش‌های مختلف از تقلب در بازی‌های خود جلوگیری کند. اما چیترها همیشه راهی را برای دور زدن قوانین پیدا می‌کنند.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

اکتیویژن چطور می‌خواهد مانع تقلب در بازی‌های کالاف دیوتی شود؟

کالاف دیوتی پس از بن کردن 6 هزار چیتر، از آپدیت‌های امنیتی جدید خبر داد

در یک پست رسمی که چند روز پیش در سایت کالاف دیوتی منتشر شد، اکتیویژن اعلام کرد که سیستم ضد تقلب RICOCHET طی روزهای 16 تا 20 فوریه بیش از 6 هزار تقلب را گزارش داده که تیم پشتیبانی به آن‌ها رسیدگی کرده است. این اتفاق نتیجه این است که فردی به اشتباه ادعا کرده بود RICOCHET در حالت غیرفعال قرار دارد و همین موضوع باعث شده بود افراد متقلب برای نتیجه گرفتن در بازی اقدام کنند. در نتیجه این اتفاق تیم توسعه نه تنها توانست هزاران کاربر را تشخیص دهد و بن کند، بلکه حالا در حال آزمایش به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید هم هست. تا به این لحظه این تیم صرفا به آپدیت جدید که باعث غیرفعال شدن کد مربوط به پرک‌های دارای زمان محدود می‌شود، اشاره کرده‌اند. اما گیمرها باید انتظار انتشار خبرهای بیش‌تری را در آینده نزدیک داشته باشند.

علی‌رغم این اقدامات، تقلب و هک هنوز هم یکی از مشکلات جدی بازی کالاف دیوتی وارزون است و این موضوع به تجربه گیمرهای زیادی آسیب وارد کرده و مانع از لذت بردن‌شان از اثر می‌شود. به نظر می‌رسد به ازای هر فردی که توسط سیستم ضد تقلب بن می‌شود، چندین چیتر دیگر اضافه می‌شوند و شاید مسدود شدن این 6 هزار نفر پایان دهنده این موضوع نباشد. شاید این موضوع نشان‌دهنده این باشد که سیستم RICOCHET دیگر توان مقابله با چیترها را ندارد و افراد سمج می‌توانند با تلاش زیاد از آن عبور کنند.

تا به حال اکتیویژن برای بن کردن چیترها در کالاف دیوتی دست به اقدامات مختلفی زده است. اما مشخص نیست آیا راهی وجود دارد که بتوان چنین افرادی را برای همیشه از بازی‌های آنلاین بیرون انداخت یا نه.

در همین حال استودیو Sledgehammer Games که بازی کالاف دیوتی مدرن وافر 3 را ساخته، سخت مشغول بهبود تجربه این اثر است. جدیدترین به‌روزرسانی این بازی جدای از رفع مشکلات مربوط به تقلب، تغییراتی هم در گیم‌پلی و سلاح‌ها به وجود آورده و تجربه اثر را پایدارتر کرده است.

این بود خبر مسدود شدن 6 هزار چیتر از بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وافر 3 و وارزون. نظر شما درباره این آثار چیست؟ آیا این موضوع روی تجربه شما هم تاثیر گذاشته است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون بازی Call of Duty®: Warzone™ Mobile

Call of Duty®: Warzone™ Mobile

حجم:۴۴.۷ مگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×