10 بازی علمی تخیلی برتر اندروید در سال 2024

انسان‌ها همیشه درحال جست‌وجوی کشف ناشناخته‌ها و سفر به دنیای فراتر از واقعیت بوده است. همین میل سیری ناپذیری باعث شده است تا دریچه‌ای به سوی دنیای ماورایی، دنیای فراتر از تارپود تخیل در بازی‌ها و فیلم‌ها گشوده شود که به آن ژانر علمی تخیلی می‌گویند. این بازی‌ها دروازه‌ای به سوی ناشناخته‌ها هستند که با هر بار فشردن کلید استارت سفری به اعماق فضا، جنگل‌ها، سیارات ناشناخته، سرزمین‌هایی مملوو از هیولاها و… شروع می‌شود. در این قلمروها قوانین فیزیک دگرگون می‌شوند. موجودات فرازمینی و افسانه‌ای به واقعیت می‌پیوندند و شما را با چالش‌هایی که فقط در خواب می‌توانید آن‌ها را ببنید، روبه‌رو می‌کند. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و وهیجان انگیز هستید و می‌خواهید به دنیایی فراتر از دنیای واقعی سفر کنید؛ کلید حرکت شما در این مقاله نهفته است. در ادامه با همراه باشید تا به معرفی 10 مورد از بهترین بازی‌های علمی تخیلی بپردازیم.

1. بازی Lifeline

بازی Lifeline

بدون شک لایف لاین یکی از بهترین بازی‌های علمی تخیلی در اندروید است. شما در بازی پیام‌هایی به صورت سریع و پشت سر هم، از سمت یک مسافر فضایی سرگردان دریافت خواهید کرد که از شما درخواست شما کمک می‌کند. این مسافر گمشده تیلور نام دارد که سفینه‌ی آن در سیاره‌ای ناشناخته که مملو از موجودات عجیب و خطرات پنهان، سقوط کرده است.

شما باید با هوش خود مسیر سرنوشت تیلور را تعیین کنید و به او کمک کنید تا به سلامت از آن سیاره‌ی مرموز جان سالم به در ببرد. به یاد داشته باشید که هریک از انتخاب‌های شما عواقب متفاوتی را به دنبال خواهد داشت پس در انتخاب‌های خود نهایت دقت عمل را به خرج دهید و تیلور را به مسیر نجات راهنمایی کنید.

آیا آماده هستید تا سفری پر مخاطره در دنیایی فانتزی را آغاز کنید؟ اگر جوابتان مثبت است همین الان این بازی را دانلود کنید و به دنیای ناشناخته‌ها قدم بگذارید.

2. بازی Out There: Ω Edition

بازی Out There: Ω Edition

سفری پر مخاطره در اعماق ناشناخته‌های کیهان. تصور کنید به خواب عمیقی فرو رفته‌اید و زمانی که بیدار می‌شوید چشمان خود را در اعماق تاریکی کیهان باز می‌کنید نه در منظومه شمسی بلکه در مکانی ناشناخته در اعماق کهکشان. در بازی Out There: Ω Edition شما در نقش یک فضانوردی هستید که که از یک خواب عمیق بیدار شده‌اید و هیچ خاطره‌ای گذشته ندارید تنها چیزی که می‌دانید این است که باید زنده بمانید و راه بازگشت به زمین را پیدا کنید.

سفری خطرناک و هیجان‌انگیزی در انتظار شما خواهد بود. باید با استفاده از منابع محدود و خطرات بی‌شمار نهایت مهارت خود را در بقا به کار بگیرید؛ اما فراموش نکیند که در بازی تنها نخواهید بود. شما در بازی طول سفر خود با موجودات فضایی عجیب غریبی ملاقات خواهید کرد و داستان‌های آن‌ها را خواهید شنید و درنهایت تصمیماتی را باید بگیرید که سرنوشت کل بشریت را تعیین خواهد کرد. بازی Out There: Ω Edition دروازه‌ای به سوی ناشناخته‌ها است. اگر علاقه‌مند هستید تا تجربیات جدید را کشف کنید؛ پس معطل نکنید. شجاعت خود را جمع کنید و راهی این سفر خطرناک شوید.

3. بازی Ticket to Earth

 بازی علمی تخیلی Ticket to Earth

سفری حماسی به سوی خانه در اعماق تاریک فضا. در بازی Ticket to Earth شما در نقش آریانا و کیان که دو مهاجر جسور هستند پا به دنیای اسرارآمیز و خطرناک می‌گذارید. این سرزمین جایی است که سایه بسیار شوم بر روی همراه با ظلم و ستم بر روی مردم آن منطقه سایه افکنده است و تاریکی مطلق بر خورشید غلبه کرده است.

ماموریت شما در بازی کاملا مشخص است. بلیط بازگشت به زمین را پیدا کنید تا هم خودتان و اهالی سیاره را از آن منطقه‌ی نفرین شده نجات دهید. ولی به همان آسانی که گفته شد نخواهد بود. شما در طول مسیر با چالش‌های نفس‌گیر، دشمنان سرسخت و معماهای پیچیده روبه‌رو خواهید شد که برای زنده ماندن و رسیدن به هدف نهایی خود باید از تمام هوش و شجاعت خود استفاده کنید. پس همین الان بازی Ticket to Earth دانلود کنید و به این سفر حماسی هیجان‌انگیز بپیوندید.

4. بازی Star Trek Fleet Command

بازی Star Trek Fleet Command

به دنیای بی‌کران Star Trek قدم بگذارید و در یک ماجراجویی فانتزی حماسی هیجان انگیز غرق شوید. شما در این بازی باید فرمانده یک پایگاه فضایی را بر عهده بگیرید و با نژاد‌های مختلف از جمله: انسان‌ها، رومولان‌ها، ولکان‌ها و… جهت پیشرفت قلمرو خود، ارتباط دوستی بر قرار کنید. علاوه بر این موارد باید پایگاه فضایی خود را به یک دژ شکست ناپذیر بزرگ تبدیل کنید تا در برابر حملات موجودات خطرناک فضایی مستحکم باشد.

بازی Star Trek این امکان را به شما می‌دهد تا با میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان متحد باشید و یک اتحادیه قدرتمند در سرتاسر کیهان درست کنید. به لطف این بازی در داستان‌های حماسی و ماموریت‌های چالش بر انگیز غوطه‌ور شوید. این بازی برای تمام طرفداران و علاقه‌مندان، بازی‌های علمی تخیلی یک تجربه‌ی  بی‌نظیر و فراموش نشدنی است.

آیکون بازی Star Trek™ Fleet Command

Star Trek™ Fleet Command

حجم:۲۰۲.۹ مگابایت

دانلود بازی Star Trek Fleet Command

5. بازی Iron Marines

Iron Marines

 داستان بازی علمی تخیلی Iron Marines در دنیایی روایت می‌شود که جنگ و خون‌ریزی تمام جهان را فرا گرفته است. شما در این بازی باید با فرماندهی تفنگ‌داران دریای در مقابل دشمنان خطرناک و هیولا‌ها ایستادگی کنید تا نسل بشریت را نجات دهید. در این بازی 21 ماموریت داستانی در سه سیاره‌ی مختلف و 17 عملیات فوق ویژه به شما داده خواهد شد که باید با هوش و استراتژیک خود تک تک این ماموریت‌های حساس را با موفقیت به پایان برسانید؛ زیرا تنها امید بشریت شما هستید پس نهایت تلاش خود را برای پیروزی بر هیولاها و موجودات فضایی انجام دهید و مردمان خود را نجات دهید.

آیکون بازی Iron Marines - Strategy Game

Iron Marines – Strategy Game

حجم:۶۴۶.۵ مگابایت

دانلود بازی Iron Marines

6. بازی Space Marshals 3

بازی Space Marshals 3

در سرزمینی که تاریکی و قانون وحشی حاکم است شما به عنوان یک قهرمان شجاع و در عین حال بی‌رحم پا به عرصه مبارزات می‌گذارید. دشمنان زیادی از جمله: دزدان دریایی، موجودات فضایی، هیولاها و… منتظر شما هستند تا طعم عدالت را به آن‌ها بچشانید. این بازی دروازه‌ای برای ورود به دنیای وسترن است و باید با استفاده از شاتگان‌های پرقدرت و تفنگ‌های لیزری پیش‌رفته دشمنان خود را به خاک و خون بکشید.

با استفاده از این بازی در یک داستان حماسی پیچیده غرق شوید و در سیارات بیابانی یخ زده کاوش کنید. بازی Space Marshals 3 فقط برای طرفداران ژانر اکشن نیست؛ بلکه کسانی که به دنبال تجربه‌ای فانتزی و علمی تخیلی هستند جذاب خواهد بود.

آیکون بازی Space Marshals 3

Space Marshals 3

حجم:۶.۱ مگابایت

دانلود بازی Space Marshals 3

7. بازی Morphite

بازی علمی تخیلی Morphite

مورفیت شما را به سفری حماسی در دنیایی فانتزی و علمی تخیلی می‌برد. جایی که ستارگان مرموز، سیارات ناشناخته و موجودات خارق‌العاده منتظر کشف شدن هستند. در این بازی نقش‌آفرینی، شما در نقش میرا کِیل، دختری جسور و کنجکاو، پا به دنیایی پر از رمز و راز می‌گذارید تا گذشته‌ی خود را رمزگشایی کنید.

در این بازی عناصر فانتزی زیادی وجود دارد از سیارات شگفت انگیز گرفته تا سلاح‌های ابر قهرمانی که باید با استفاده از آن‌ها پیروز را در روند بازی از آن خود کنید. شما در طول سفر خود، رازهای تاریکی از گذشته‌ی میرا و ارتباط او با ماده‌ای نادر و به شدت قدرت‌مند، به نام مورفیت را خواهید فهمید. بازی در طول مسیر چالش‌های خطرناکی را پیش پای شما خواهد گذاشت و تنها با هوش و شجاعت می‌توانید از این چالش‌ها جان سالم به در ببرید.

آیکون بازی Morphite

Morphite

حجم:۳۴۱.۶ مگابایت

دانلود بازی Morphite

8. بازی Icey

بازی علمی تخیلی ICEY

آیا دوست دارید سفری به دنیای متافزیک را تجربه کنید؟ ICEY، یک بازی اکشن و ماجراجویی دوبعدی است که شما را به دنیایی فانتزی و مملو از رمز و راز می‌برد. در این بازی، شما در نقش ICEY، دختری شمشیرزن با موهای سفید، به سفری پرمخاطره و هیجان‌انگیز قدم می‌گذارید. دنیای ICEY  مملو از تضادها و تناقضات است. راوی داستان، شما را به دنبال خود می‌کشد، اما در عین حال، شما را به چالش می‌کشد تا درباره حقیقت این دنیا و هدف ICEY در آن سوال کنید. با پیشرفت در بازی، متوجه می‌شوید که هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و رازهای تاریکی در اعماق این دنیای فانتزی پنهان شده است.

ICEY از سیستم مبارزاتی روان و جذابی برخوردار است. شما می‌توانید با استفاده از شمشیر، حرکات ترکیبی و جادوی قدرتمند، دشمنان خود را از پا درآورید. نبردهای بازی سرشار از هیجان و پویایی هستند و شما را به چالش می‌کشند تا از تمام مهارت‌های خود استفاده کنید. ICEY فقط یک بازی اکشن نیست، بلکه داستانی عمیق و فلسفی را نیز روایت می‌کند. در طول بازی، با مفاهیمی مانند هویت، آزادی و حقیقت روبرو می‌شوید و به چالش کشیده می‌شوید تا درباره آنها فکر کنید. ICEY شما را به سفری درونی دعوت می‌کند تا به دنبال معنای واقعی زندگی خود بگردید.

9. بازی Shadowgun Legends

بازی علمی تخیلی Shadowgun Legends

در اعماق تاریکی، زمزمه‌هایی از قدرت نهفته در قلمرو سایه‌ها به گوش می‌رسد. شمشیرها در غلاف سکوت فرو رفته‌اند، و جادو در رگ‌های سرزمین یخ زده است. اما نغمه‌ای از امید در دل تاریکی نواخته می‌شود، نغمه‌ای از قهرمانانی که از دل سایه‌ها برمی‌خیزند تا سرنوشت را به نفع خود تغییر دهند.   در قلمرو پهناور Teleria، تاریکی بر سرزمین سایه افکنده است. ارباب سایه، Siroth، با طلسمی شوم، خورشید را زندانی کرده و سرزمین را در یخبندان ابدی فرو برده است.

در این میان، نوری از امید در دل تاریکی پدیدار می‌شود. گروهی از قهرمانان افسانه‌ای، از میان تاریکی و روشنایی، گرد هم می‌آیند تا طلسم Siroth را بشکنند و خورشید را به آسمان بازگردانند. شما در نقش رهبر این گروه، پا به سفری حماسی می‌گذارید. سفری که شما را به اعماق سیاه‌چال‌ها، قله‌های مرتفع کوه‌ها، و جنگل‌های انبوه خواهد برد. در این راه، با دشمنان سرسخت و موجودات خارق‌العاده روبرو خواهید شد و باید با اتکا به مهارت‌های خود و یارانتان، آنها را شکست دهید. پس همین الان این بازی را دانلود کنید و مردمان خود را از شر پلیدی نجات دهید.

آیکون بازی Shadowgun Legends: Online FPS

Shadowgun Legends: Online FPS

حجم:۱.۲ گیگابایت

دانلود بازی Shadowgun Legends

10. بازی Starborne: Frontiers

بازی علمی تخیلی Starborne: Frontiers

در اعماق تاریکی فضا، جایی که ستارگان با شکوه و رازآلود می‌درخشند، ماجراجویی جدیدی در انتظار شماست. Starborne: Frontiers شما را به سفری حماسی در دنیایی فانتزی و علمی تخیلی می‌برد، جایی که باید با فرماندهی ناوگان فضایی خود، در نبردهای نفس‌گیر شرکت کنید، رازهای باستانی را کشف کنید و سرنوشت کهکشان را رقم بزنید.

شما در این بازی در نقش یک فرمانده فضایی جسور ظاهر می‌شوید که باید با استفاده از هوش و استراتژی خود، ناوگان دشمن را در نبردهای فضایی نفس‌گیر شکست دهید و از تاکتیک‌های مختلف برای غلبه بر چالش‌های پیش رو استفاده کنید. همچنین باید میان طیف وسیعی از سفینه‌های فضایی با قابلیت‌های منحصر به فرد، ناوگان خود را تشکیل دهید و آنها را با سلاح‌های قدرتمند و تجهیزات پیشرفته ارتقا دهید.

سخن آخر

بازی‌های علمی تخیلی، دریچه‌ای به سوی دنیای ناشناخته هستند و به شما اجازه می‌دهند تا تجربیات منحصر به فردی را داشته باشید. اگر به دنبال هیجان، چالش، و داستان‌های جذاب هستید، این ژانر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. ما سعی کردیم در این مقاله به تعدادی از بهترین بازی‌های علمی تخیلی در اندروید بپردازیم که امیدواریم مفید بوده باشد.

منبع: androidpolice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×