10 بازی‌ موبایلی آفلاین چند نفره برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی

در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بازی کردن یکی از بهترین راه ها برای سرگرم شدن است. معمولا یکی از گزینه‌های معمول بازی با کنسول یا PC و تجربه بازی‌های ورزشی و فایتینگ و… است. اما اگر کنسول یا کامپیوتر در دسترس نبود باید قید بازی کردن را بزنیم؟ گوشی‌های موبایل تقریبا در تمام طول روز همیشه در دسترس است و خوشبختانه موبایل گیمینگ آنقدر پیشرفت کرده که به توان عناوینی در خور؛ برای بازی کردن به صورت چند نفره پیدا کرد. در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های موبایلی آفلاین چند نفره می‌پردازیم که می‌توان آنها را با دوستان خود بازی کنید.

*توجه: بازی‌ها بدون ترتیب خاصی فهرست شده‌اند.

بازی‌های موبایلی چند نفره

امروزه شاهد عرضه بازی‌های موبایلی فوق‌العاده‌ای هستیم. اما این بازی‌ها اغلب آنلاین و سرویس محور هستند و کمتر بازی پیدا می‌شود که هم آفلاین باشد و هم بتوان آن را چند نفره بازی کرد. به همین دلیل بسیاری از بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین که در این مقاله معرفی می‌شوند، عناوینی هستند که چند سال از عرضه آنها گذشته که صد البته هنوز هم ارزش تجربه کردن دارند.

1. بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: پارتی گیم
  • توسعه دهنده: Playmax Games Studio

Stickman Party همانطور که از نامش پیداست یک پارتی گیم است که در آن تا حداکثر چهار بازیکن می‌توانند در مینی‌گیم های جذاب و متنوع با یکدیگر رقابت کنند. در این بازی بیش از 30 مینی‌گیم ساده و متنوع وحود دارد که در آن باید حریفان را یکی پس از دیگری از بین ببرید یا سعی کنید بازی را زود‌تر از آنها به اتمام برسانید. در برخی از بازی‌ها هم باید تلاش کنید تا بیش از هر بازیکن دیگری در بازی زنده بمانید. اسیکمن پارتی یک بازی چهار نفره است که به صورت Local روی یک دستگاه قابل اجرا است و نیازی به اتصال چند دستگاه نیست. استیکمن پارتی یکی از بهترین بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین است که مناسب جمع‌های خانوادگی و دوستانه است.

آیکون بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames

Stickman Party 2 3 4 MiniGames

حجم:۶۱.۴ مگابایت

دانلود بازی Stickman Party

2. بازی 2 Player Games: the Challenge

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: پارتی گیم
  • توسعه دهنده: JindoBlu

انجام بازی‌های دو نفره‌ای مثل FC و Mortal Combat می‌تواند مدت زمان زیادی شما را سرگرم کند. اما بازی‌های این چنینی هم گاها پس از چند ساعت خسته کننده و حوصله سر بر می‌شوند. در چنین موقعیت‌هایی تحربه یک بازی دو نفره متنوع می‌تواند شما را سر حال کند. بازی 2 Player Games: the Challenge دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. این بازی همانطور که از نامش پیداست پر است از بازی‌های دو نفره چالشی که می‌تواند شما و دوستتان را برای ساعات طولانی سرگرم کند. این بازی چندین و چند مینی‌گیم‌ کوتاه مثل طناب‌کشی و tic-tac-toe و بازی‌های طولانی‌تر مثل شطرنج و پینگ پونگ را در خود دارد. این بازی را می‌توان روی یک گوشی یا تبلت بازی‌کرد. 2 Player Games را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه مایکت دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

آیکون بازی 2 Player games : the Challenge

2 Player games : the Challenge

حجم:۴۱.۲ مگابایت

دانلود بازی 2 Player games : the Challenge

3. بازی کلاچ

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: شبیه ساز رانندگی
  • توسعه دهنده: نومو گیم

بازی کلاچ یکی از بهترین بازی های رانندگی ایرانی است. این بازی با بیش از 12 میلیون دانلود یکی از پردانلود‌ترین بازی‌های فروشگاه مایکت به شمار می‌رود. در این بازی شما می‌توانید در یک محیط وسیع رانتدگی کنید. در این بازی مجموعه عظیمی از اتومبیل‌های ایرانی نظیر پژو و پراید و… قرار گرفته که هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر عملکرد به نمونه‌های واقعی شباهت دارند. در بازی کلاچ گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی نظیر تنظیم ارتفاع ماشین، تغییر رنگ ماشین، چسباندن استیکر و امکانات این چنینی فراهم شده است.

اما فارغ از تمام امکاناتی که ذکر شد چیزی که کلاچ را نسبت به دیگر بازی‌های ریسینگ و شبیه ساز رانندگی ایرانی و حتی خارجی متمایز می‌کند، امکان بازی به صورت چند نفره است. به این صورت که شما و دوستانتان می‌توانید با اتصال با Hotspot به صورت شبکه‌ای و آفلاین با یکدیگر بازی کنید. این بدین معناست که شما و دوستانتان در کنار هم می‌توانید در محیط بازی رانندگی کنید، مسابقه بدهید و تا ساعت ها سرگرم شوید. در میان بازی‌های ایرانی تعداد بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین بسیار کم است پس اگر به دنبال یک بازی رانندگی ایرانی آن‌هم به صورت چند نفره هستید، بازی کلاچ بهترین گزینه خواهد بود.

آیکون بازی کلاچ

کلاچ

حجم:۲۸۶ مگابایت

دانلود بازی کلاچ

4. بازی 1 2 3 4 Player Games

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: پارتی گیم
  • توسعه دهنده: JinboBlu

بازی 1 2 3 4 Player Games همچون دیگر بازی این استودیو یعنی 2 Player Games پر است از بازی‌های چهارنفره و سرگرم کننده. اگر تنها هستید یا جمع شما کمتر از چهار نفر است می‌توانید جای خالی بازیکنان را با بات پر کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اتصال چند دستگاه نیست و تمام بازی‌ها روی برای اجرا روی یک دستگاه طراحی شده‌اند. اما اگر قصد چهار نفره بازی کردن را دارید توصیه می‌کنیم که این بازی را روی تبلت یا گوشی‌هایی به صفحه نمایش بزرگ‌تر بازی کنید تا تجربه بازی بهتر و راحت‌تر باشد. این بازی هم‌اکنون روی مایکت قرار گرفته و شما می‌توانید آن‌را به صورت رایگان دانلود کنید.

آیکون بازی 1 2 3 4 Player Games - Offline

1 2 3 4 Player Games – Offline

حجم:۳۶ مگابایت

دانلود بازی Player Games

5. بازی Catch Party: 1 2 3 4 Player Games

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: پارتی گیم
  • توسعه دهنده: Cube Cube Sports

در بازی Catch Party حداکثر چهار بازیکن در چندین مینی‌گیم جذاب و بامزه با یکدیگر رقابت می‌کنند. علاوه بر این بازی شامل یک حالت به نام Adventure Mode نیز هست که ترکیبی از بازی مار و پله و مینی‌گیم‌های بازی است. اما برای حالت تک نفره چند Death Run در بازی طراحی شده که عبور از آنها می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. البته امکان تحربه مینی‌گیم ها به صورت تک نفره نیز وجود دارد. محیط رنگارنگ بازی و فیزیک بامزه شخصیت‌های اصلی بازی Catch Party را به یک بازی شاد و خنده‌دار تبدیل کرده که برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب است.

آیکون بازی Catch Party: 1 2 3 4 Player Ga

Catch Party: 1 2 3 4 Player Ga

حجم:۳۲.۵ مگابایت

دانلود بازی Catch Party

6. بازی Ludo King

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: تفننی
  • توسعه دهنده: Gametion Global

در جمع‌های دوستانه و خانوادگی، بازی منچ همیشه یکی از گزینه‌ها سرگرمی بوده است. بازی Ludo King یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تخته‌ای موبایل است. در این بازی دو تا شش نفر می‌توانند به صورت آفلاین و Local با یکدیگر بازی کنند. همچنین امکان بازی به صورت آنلاین با پلیر‌هایی از سراسر جهان نیز وجود دارد که این بازی را بیش از پیش با ارزش می‌کند. اخیرا هم بازی مار و پله به بازی اضافه شده است. این بازی را می‌توانید از مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Ludo King™

Ludo King™

حجم:۴۷ مگابایت

دانلود بازی Ludo King

7. بازی منچرز

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: تفننی
  • توسعه دهنده: اینسایتل گیمز

اگر اهل بازی‌های تفننی هستید، احتمالا تاکنون منچرز را بازی کرده‌اید. منچرز یک بازی منچ ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستانتان یا بازیکنانی دیگر در یک محیط شیک و زیبا به صورت آنلاین منچ بازی کنید. اگر چه که تمرکز سازندگان روی بخش آنلاین است، اما در صورتی که بدون اتصال به اینترنت وارد بازی شوید می‌توانید به صورت آفلاین با اطرافیان‌تان منچ بازی کنید. منچرز یکی از بهترین بازی‌های مویایلی چند نفره آفلاین است و برای آن دسته از افرادی که به دنبال بازی‌های ساده و سرگرم کننده هستند بهترین انتخاب است.

آیکون بازی منچرز - منچ گروهی آنلاین

منچرز – منچ گروهی آنلاین

حجم:۱۲۶.۴ مگابایت

دانلود بازی منچرز

8. بازی منچ

بازی منچ

  • سبک: تفننی
  • توسعه دهنده: هادی ویر

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های منچی که در فروشگاه مایکت قرار گرفته این بازی بود. در این بازی ساده و کم حجم، به معمول ترین‌ شکل می‌توان در کنار دوستان و خانواده منچ بازی کرد. این بازی توسط یک بازیساز مستقل به نام هادی ویر ساخته شده که می‌توانید منچ و دیگر بازی‌های ساخته شده او را از مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی منچ

منچ

حجم:۹.۹ مگابایت

دانلود بازی منچ

9. بازی Bomb Squad

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: اکشن، پارتی گیم
  • توسعه دهنده: Eric Froemling

بمب اسکواد یک بازی پارتی گیم و یکی از بهترین بازی‌های مویایلی چند نفره آفلاین است. این بازی شامل مینی گیم‌های جذابی می‌شود که در اکثر آنها شما در نقش آدمک‌های خمیری باید با پرتاب بمب یا با مشت زدن، حریفان را از جریان بازی خارج کنید. فیزیک این بازی بسیار جالب و شبیه به بازی‌‌ فال گایز است. در بمب اسکواد امکان بازی چند نفره به صورت آفلاین و با اتصال هات اسپات وجود دارد که آن‌را به یک انتخاب خوب برای بازی در جمع‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل می‌کند.

آیکون بازی BombSquad

BombSquad

حجم:۶۰.۴ مگابایت

دانلود بازی Bomb Squad

10. بازی Rento

بازی‌های موبایلی چند نفره آفلاین

  • سبک: استراتژی
  • توسعه دهنده: Lan Games

بازی مونوپولی یکی از بهترین و جذاب‌ترین برد گیم‌ها است. Rento یک بازی موبایلی است که بر اساس همین بازی ساخته شده است. در این بازی هر بازیکن با پرتاب تاس، مهره خود را در بازی حرکت می‌دهد و در هر خانه ممکن است با یک زمین خالی، یک زمین تصاحب شده، یک هتل یا یک خانه چالش مواجه شود. هدف شما در این بازی تصاحب هر چه بیشتر زمین به منظور ساخت هتل است تا پول بیشتری را از دیگر بازیکنان بابت توقف مهره آنها دریافت کنید. در پایان؛ تمام بازیکنان به جز یکی ورشکست می‌شوند و بازیکن باقی مانده برنده بازی می‌شود. در بازی رنتو استراتژی و سیاست، تعامل با دیگران و البته کمی شانس تاثیر زیادی دارند. این بازی را می‌توانید به صورت آفلاین و با اتصال بلوتوث به صورت چند نفره بازی کرد. این  بازی را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه مایکت دانلود کنید.

آیکون بازی Rento - Dice Board Game Online

Rento – Dice Board Game Online

حجم:۱۶۷.۴ مگابایت

دانلود بازی Rento

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×