هیرویوکی سانادا قراردادی برای بازی در فصل دوم سریال شوگون امضا کرد

هیرویوکی سانادا برای بازگشت در فصل دوم سریال شوگون قرارداد بسته است، اما با این حال هم تضمینی برای تمدید این مجموعه وجود ندارد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

فصل اول سریال شوگون یکی از محبوب‌ترین آثار سال 2024 بود و به سرعت توانست نظر مخاطب‌ها را جلب کند و ببینندگان زیادی را به سوی خود بکشاند. حال انتظار می‌رود که این اثر برای فصل بعد هم تمدید شود. خبر خوب این است که بازیگر نقش لرد یوشی توراناگا قرار است در فصل آینده هم حضور داشته باشد.

به گزارش THR، سانادا با شبکه FX برای حضور مجدد در نقش کاراکتر قدرتمند سریال شوگون به توافق رسیده است. این سریال برای چند هفته متوالی Nielsen را به صدر جدول رده‌بندی رساند و نتفلیکس را پایین کشید. هنوز رسما خبری از تمدید این مجموعه برای فصل دوم منتشر نشده، اما اگر این اتفاق رخ دهد ما شاهد تغییرات محسوسی نسبت به فصل اول خواهیم بود. اگر چه هیرویوکی سانادا برای بازگشت در فصل بعد قرارداد بسته، اما گفته می‌شود که اتفاقات دیگری هستند که در تمدید شدند این سریال نقش دارند. در نتیجه فعلا فصل دوم سریال Shogun چراغ سبز را دریافت نکرده است.

هیرویوکی سانادا قراردادی برای بازی در فصل دوم سریال شوگون امضا کرد

سریال شوگون یک اثر درام و حماسی با تم قدرت، جنگ و عشق است که تاریخ ژاپن فدرال را به تصویر می‌کشد. این سریال داستان یک دریانورد انگلیسی به نام جان بلکثورن را روایت می‌کند که در ژاپن کشتی‌اش به گل نشسته است. در آن جا او به یک مهره کلیدی در درگیری بر سر کنترل ژاپن تبدیل شده و اتفاقات در نهایت به شکل‌گیری تدریجی Tokugawa Shogunate ختم می‌شود. این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده که توسط جیمز کلول نوشته شده است. این نویسنده داستان را با تکیه بر اسناد تاریخی نوشته و سعی کرده نبردها و وضعیت سیاسی را به تصویر بکشد و شخصیت‌ها را به خوانندگان معرفی کند. در مجموع این مولف توانسته از دل این وقایع یک روایت جالب را استخراج کرده و به مخاطب‌ها ارائه دهد. در کتاب و سریال لرد توراناگا یکی از کاراکترهای مهم داستان به شمار می‌رود.

سریال شوگون در حال حاضر پرخرج‌ترین مجموعه ساخته شده برای FX به حساب می‌آید. جاستین مارکز و ریچل کوندو فیلم‌نامه این اثر را نوشته‌اند و روند توسعه آن بالغ بر 6 سال طول کشیده است. جان لندگرف، رئیس FX، در خصوص این سریال گفته که امیدوار است این مجموعه تلویزیونی با موفقیت‌هایش نقطه شروع عصری تازه برای تولید آثار بزرگ‌تر و پرخرج‌تر باشد. موفقیت‌های مالی حاصل از سریال Shogun تا همین جا باعث شده که به برنامه‌های آینده FX خوش‌بین باشیم.

این بود خبر امضای قرارداد هیرویوکی سانادا برای بازگشت در فصل دوم سریال شوگون. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا دوست دارید فصل دوم آن ساخته شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید، من چون واقعا از ژاپن خیلی خوشم میاد و حتی الان تو ۳۸ سالگی یکی از بزرگترین اشتباهاتم نرفتن به این کشور تو سال فکر کنم ۸۶ یا ۸۷ باشه (ipt2009_ Toyoma thrienal) که تویه یه مسابقه طراحی پوستر تو بخش آزاد کارم چاپ شده بود به عنوان اثر برگزیده و برام کتابش رو هم فرستادن به اضافه دعوتنامه که متاسفانه به خاطر خدمت خودم پیگیری نکردم که وثیقه بزارم و برم. اونا سلیقه عمیق و پخته ای داشتن و باب دل هم بودیم. خلاصه هر چی ازین فرهنگ جالب و عمیق و استثنایی بدونیم کمه. باید آدم بره اونجا و تجربش کنه. امیدوارم تا جوونیم دوباره موقعیت پیش بیاد و الانم که این سریال رو شروع کردم و ۲ قسمت اولش رو دیدم خیلی با دقت نگاهش میکنم؛ شخصیت اصلیش “هیرویوکی سانادا” آدم قوی و سامورایی استایلیه که خیلی جذاب‌تر از اون ناخدایه شیشه خورده داره انگلیسیه. اون دختره ماریوکی ژاپنیه هم بدی نیس. خلاصه آدم با داستانش که جذاب و با ارزشه و خیلی هم خلاق و پخته، در حد خوش ساختی و واقع گرایانگی های سریال “وایکینگ‌ها ” که هنوز هیچ سریالی به گرد پاش هم نرسیده ارتباط برقرار میکنه.
    امیدوارم خیلی عجله ای در پیت نسازند سبک سریال های مهران مدیری که آب ببندن بش کش بیاد.
    و
    در آخر جا داره از سازندگان Rick and morty یه تشکر کنم که واقعا دست مریزاد به فصل ۷ و پختگی اسطوره‌ای و غیر قابل تکرار این این شاهکار که از ادیان هم فراتر رفته و نگاه من رو عوض کرده به درک ارتباط روانی روحی یه انسان به پدر و پدربزرگ و خواهر و مادر و شهر و همشهری و همه چیز 👍🫶🤞❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻💡🗽💀😶‍🌫️😶🤍🤔… .

    (یعنی دمشون گرم که میدونن زرتی نباید فصل ۸ رو شروع کنن 💫🕳👊🙌🙏🙏🙏)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×