کمپانی papergames برند بین المللی خودش را راه اندازی کرد

شرکت پیپرگیمز که بازی‌های فوق العاده نیکی و عشق را منتشر کرده است به دنبال راه اندازی یک برند جهانی با نام Infold games است. Infold Games به خاطر انتشار بازی «عشق و فضای عمیق» شناخته می‌شود، یک بازی رمانتیک تعاملی سه‌بعدی که فوق واقع‌گرایانه و منحصربه‌فرد است و در سراسر جهان در صدر جدول قرار گرفته و در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. با مجله مایکت همراه باشید.

ورود به مارکت بین المللی

این راه‌اندازی بین‌المللی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک برند خارجی تحت پرچم Papergames فعالیت کنند. این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همکاری‌هایی را در زمینه محصولات سرگرمی متنوع و نوآورانه تضمین کنند. این همکاری‌ها مطمئناً مسیرهای جدیدی به سوی خلاقیت و نوآوری باز می‌کند که در نهایت منجر به انتشار عناوین بهتری خواهد شد.

papergames

Infold Games با شعار «تقویت جهان با خلاقیت» مشتاق است تا در آینده عناوین بیشتری باکیفیت بالا توسعه دهد. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که برای ارتقای صنعت سرگرمی، مشتاقانه به دنبال همکاری فعال با بازیکنان و استعدادهای جهانی هستند.

تمجید تیم کوک از papergames

شرکت Papergames علاوه بر فعالیت در زمینه بازی، در حوزه‌های فرهنگی و سرگرمی نیز فعال است. آن‌ها تریلری برای «نیکی و خدای رویاها» و تعدادی کمیک و موسیقی مبتنی بر IP های مختلف منتشر کرده‌اند. تیم کوک، مدیرعامل اپل، پیش از این در بازدید از چین، Papergames را به خاطر گیم‌پلی روان سری بازی‌های Nikki و Love تحسین کرد.

Infold Games در ماه مه ۲۰۲۴ تست‌های بازی آفلاین را برای Nikki و Infinity Nikki در آمریکای شمالی و ژاپن برگزار کرد. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این تست، علاقه‌ی خود را به بازی و گیم‌پلی آن ابراز داشتند. Infold Games که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد، شعبه‌هایی را در شهرهای مختلف مانند لس آنجلس، توکیو، سئول و تایپه تأسیس کرده است. حال با راه‌اندازی جهانی، این شرکت تلاش خواهد کرد تا با شعار «تقویت جهان با خلاقیت»، شبکه‌ی جهانی خود را گسترش دهد.

توسعه‌دهندگان، Infold Games، از قبل نقشه راهی برای انتشارات آتی بازی‌ها، به خصوص از برخی از IPهای معروف خود، تنظیم کرده‌اند. اکنون با راه‌اندازی جهانی، دسترسی به این بازی‌ها قطعاً با گسترش شبکه‌ی شرکت در این صنعت افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×