ستایش جرج آر آر مارتین از شروع درخشان فصل دوم سریال خاندان اژدها

تا به حال 4 قسمت از سریال خاندان اژدها پخش شده و این اثر شروع فوق‌العاده‌ای داشته است. جرج آر آر مارتین که بدون وجودش نه خبری از بازی تاج و تخت بود و نه خاندان اژدها، نظرات خود را درباره دو قسمت اول به اشتراک گذاشته و به ستایش از کار عوامل تولید پرداخته است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

نویسنده سری کتاب‌های نغمه یخ و آتش چند روز پیش در بلاگ Not a Blog که صفحه آنلاین رسمی خودش است، از فصل دوم سریال خاندان اژدها تعریف و تمجید کرد. او بخش‌های مختلف این اثر را ستود؛ از طراحی صحنه و طراحی لباس گرفته تا بازیگری و کارگردانی. مارتین در ابتدا از سفرش به لندن در ماه نوامبر گفت؛ جایی که توانسته بود صحنه فیلم‌برداری رد کیپ و دراگون‌استون را ببیند. این نویسنده با اشاره به دو بازیگری که در قسمت اول معرفی شدند، درباره این بازدید نوشت: «اون بخش‌اش عالی بود. من قلعه‌های واقعی رو دیدم که نصف رد کیپ و دراگون‌استون هم بزرگ نبودن. البته به طور کلی خیلی بزرگ بودن. مثل همون اتفاقی که تو قسمت Blood and Cheese افتاد، منم ممکن بود اونجا گم بشم.»

تعریف و تمجیدهای مارتین ادامه پیدا کرد و این بار به سراغ ستایش از کارگردان‌ها رفت و نوشت: «همچنین من تونستم یه نگاهی به دو قست اول فصل دوم بندازم. کارگردانی فوق‌العاده بود. الن تیلر، کارگردان بازی تاج و تخت، قسمت اول رو کارگردانی کرده و دومی هم برعهده کلر کیلنر بوده. کار هردوشون عالی بود». علاوه بر این، او از بازیگرانی که در ساخت سریال خاندان اژدها نقش داشتند هم تعریف کرد و نوشت: «از بازیگری‌ها هرچی بگم کم گفتم. اما دآرسی تو قسمت A Son for a Son فقط یه لاین داشت، ولی با چشماش و صورت‌اش کارای زیادی کرد و تو کل قسمت درخشید. ناراحتی‌اش بابت کشته شدن پسرش واقعا قابل درک بود».

آیکون سریال خاندان اژدها House of the Dragon
سریال

خاندان اژدها

House of the Dragon

تماشای سریال خاندان اژدها

جرج آر آر مارتین تعریف و تمجید فراوانی از سریال خاندان اژدها کرد

ستایش جورج آر آر مارتین از شروع درخشان فصل دوم سریال خاندان اژدها

مارتین در ادامه افزود: «تام گلین-کارنی یه جوری نقش اگان رو بازی می‌کنه که قابل وصف نیست؛ اون این جا یه چیزی بیش‌تر از یه شخصیت منفیه و خشم، درد، ترس و تردیدهای یک پادشاه رو نشون‌مون می‌ده. انسانیت‌اش رو. ریس ایفانز هم هر دفعه تو صحنه تو نقش اوتو هایتاور درخشان بود، ولی اوج کارش رو تو قسمت Rhaenyra the Cruel دیدیم. سکانس‌اش با شاه اگان و کریسن کول بعد از دار زدن موش‌گیرا نبوغ، تنش و درام رو عالی به تصویر کشید و مشخصا لایق دریافت جایزه‌اس. مت اسمیت، اولیوا کوک، فابین فرانکل، اِو بست و بقیه بازیگرا هم عالی بودن. دو قلوهای تیتنسور هم تو نقش دو قلوهای گاردپادشاهی فوق‌العاده بودن و سکانس اوج درگیری‌شون با شمشیر درست در حد تقابل کوه و افعی قرمز دورن یا مبارزه برین با جیمی لنستر بود. فیا سبان هم تو نقش هلینا تارگرین، اسیر اگان، ملکه تسخیر شده و مادر بچه‌هاش یه نقش‌آفرینی عالی، قوی و غمگین رو ارائه داد».

امپراطوی رسانه‌ای مارتین به لطف موفقیت سریال خاندان اژدها در حال گسترش است. علی‌رغم این که اسپین‌آف جان اسنو رسما کنسل شد، اما در حال حاضر پروژه‌های متعددی که مربوط به دنیای بازی تاج و تخت هستند در دست ساخت قرار دارند. یکی از مهم‌ترین موارد که احتمالا زودتر از بقیه پخش خواهد شد، A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight نام دارد. در این اثر ما با ماجراهای سر دانکن بلندقامت (دانک) و پادوی او، اگ که در نهایت به شاه اگان پنجم از سلسله تارگرین‌ها تبدیل می‌شود، همراه می‌شویم. یک تئاتر هم در حال کار است که The Iron Throne نام دارد و خود مارتین هم به تولید آن کمک می‌کند. این اثر اتفاقات تورنومنت هرنهال و اولین وقایع که به شورش رابرت براثیون منجر شد که حاصل‌اش را در سریال بازی تاج و تخت دیدیم، به تصویر می‌کشد. در این تئاتر ما شاهد جوانی‌های بسیاری از شخصیت‌های آن سریال خواهیم بود.

منبع: CBR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×