مروری بر بدترین همسایه‌های تاریخ سینما و تلویزیون

چقدر همسایه‌هایتان را می‌شناسید؟ آن‌ها را دوست دارید یا ازشان نفرت دارید؟ در زندگی مدرن و آپارتمان‌نشینی امروز، ارتباط همسایه‌ها باهم اهمیتی حتی بیشتر از ارتباطات خانوادگی پیدا کرده است. همجواری و همسایگی با بعضی‌ها آسان است و با بعضی‌های دیگر نه. چنانچه شما هم از دست همسایه‌هایتان عاصی شده‌اید، مطلب بدترین همسایه های تاریخ سینما و تلویزیون مجله مایکت مخصوص شماست. با این مطلب همراه باشید.

1. اگنس/آگاتا – واندا ویژن (WandaVision)

واندا ویژن

به ندرت روزی می‌رسید که واندا ماکسیموف (با بازی الیزابت اولسن) مجبور نشود با همسایه پرحاشیه و پرحرفش اگنس (با بازی کاترین هان) رودررو شود. با این حال، این زن خانه‌دار و شایعه‌پراکن، در تمام طول مدت یک جادوگر فوق شرور با نام آگاتا هارکنس بود و مخفیانه زندگی به ظاهر تحسین‌برانگیز واندا را به یک مصیبت جهنمی تبدیل کرد.

با وجود اینکه آگاتا همسایه وحشتناکی بود، در عین حال سرگرم‌کننده هم بود و سریال اسپین آف خودش را صاحب شد که قرار است در 18 سپتامبر 2024 پخش شود.

آیکون سریال وانداویژن WandaVision
سریال

وانداویژن

WandaVision

تماشای وانداویژن

2. تدی سندرز و پیت رگازولی – همسایه‌ها (Neighbors)

همسایه‌ها

در فیلم «همسایه‌ها» (Neighbors)، تدی سندرز (زک افرون) و پیت رگازولی (دیو فرانکو) همسایه‌های کابوس‌وار برای زوج متاهل مک (ست روگن) و کلی رادنر (رز برن) هستند. مک و کلی برای داشتن یک زندگی آرام و مسالمت‌آمیز به حومه شهر آمده‌اند. اما این دو با مهمانی‌های دانشجویی همیشگی و سبک زندگی مجردی خود، به بدترین همسایه ها تبدیل شده و زندگی این زوج را زهر می‌کنند.

3. آقای هکلز – دوستان (Friends)

آقای هکلز در دوستان

آقای هکلز در سریال «فرندز» (Friends) یک مزاحم همیشگی برای آن چهار دوست بود. او طبقه پایین آپارتمان مونیکا (کورتنی کاکس) و ریچل (جنیفر آنیستون) زندگی می‌کرد و مدام از آن‌ها شکایت داشت.

با این حال در یک چرخش داستانی، وقتی آقای هکلز از دنیا رفت و وسایل آپارتمانش به دوستان رسید، هم آن چهار نفر و هم مخاطبان دلتنگ هکلز شدند.

4. جو گلدبرگ – تو (You)

جو گلدبرگ

جو گلدبرگ در «تو» (You) با بازی پن بادگلی، همسایه‌ای است که هر فرد عاقلی باید از دستش فرار کند. او در متقاعدکننده نشان خودش برای اینکه مرد خوب همسایه است، کاملاً مهارت دارد. با این حال، اعمال متعدد وحشیانه او از جمله تعقیب، آدم‌ربایی، خشونت و قتل، نشان می‌دهد که تنها خانه‌ای که او باید در آن زندگی کند، خانه‌ای در پشت میله‌های زندان است.

5. کلوپک‌ها – حومه‌نشین‌ها (Burbs)

حومه‌نشین‌ها

زندگی در حومه شهر به لطف کلوپک‌ها در فیلم سینمایی «حومه‌نشین‌ها» (The ‘Burbs) چندان جذاب نیست. پترسون‌ها وقتی با همسایگان جدید خود ملاقات کرده و شروع به نظریه‌پردازی در مورد زندگی شخصی و به ظاهر تاریک و مرموزشان می‌کنند، حقیقتا غافلگیر می‌شوند.

6. ایبل ترنر – لیک‌وود تراس ( Lakewood Terrace)

لیک‌ویو تراس

وقتی کریس (پاتریک ویلسون) و لیزا ماتسون (کری واشنگتن) به خانه جدید خود در کالیفرنیا نقل مکان می‌کنند، انتظار ندارند که ایبل ترنر (ساموئل ال جکسون) از آن‌ها استقبال کند. رابطه این دو همسایه با مرور زمان خصمانه‌تر هم می‌شود. ایبل که فرزندانش را با آداب خاصی بار آورده، معتقد است که همسایه‌های جدید روی فرزندانش آثار بدی می‌گذارند. بنابراین سعی می‌کند به هر نحوی که شده، زوج همسایه را وادار به ترک محله کند.

7. وال بست – ویل و گریس (Will & Grace)

بدترین همسایه

وال بست (با بازی مالی شانون) همسایه طبقه بالای ویل (اریک مک کورمک) و گریس (دبرا مسینگ) در «ویل و گریس» (Will & Grace) است. او به لطف دوران کودکی غیرمعمول، طلاق‌های پی‌درپی، مشکل اعتیاد و دیگر مسائلی که دارد، بارهای روانی زیادی را حمل می‌کند. وال به پیوند محکم گریس با ویل حسادت می‌ورزد و همین باعث رقابت بی‌پایانش با او می‌شود.

8. کستوت‌ها – بچه رزماری (Rosemary’s Baby)

فرزند رزماری

در حالی که برخی از مردم با کیک یا دسر از همسایگان خود استقبال می‌کنند، کاستوت‌ها (با بازی روث گوردون و سیدنی بلکمر) ترجیح دادند با حضوری شیطانی از رزماری (میا فارو) و گای وودهاوس (جان کاساوتیس) در خانه جدید خود استقبال کنند.

آیکون فیلم بچه رزماری Rosemary's Baby
فیلم

بچه رزماری

Rosemary’s Baby

تماشای فیلم بچه رزماری

9. جن بلوز – فقط قتل‌های داخل ساختمان (Only Murders in the Building)

بدترین همسایه / فقط قتل‌های داخل ساختمان

چارلز (استیو مارتین) و دوستان کارآگاه آماتورش (مارتین شورت و سلنا گومز) تلاش می‌کنند تا قتلی را که در مجتمع آپارتمانی آن‌ها در غرب وست‌ساید رخ داده است، حل کنند. چارلز در این حین با جن بلوز (با بازی امی رایان) رابطه‌ای عاشقانه برقرار می‌کند، اما در طول رابطه حقایق زیادی برایش روشن می‌شود.

آیکون سریال فقط قتل های این ساختمان Only Murders in the Building
سریال

فقط قتل های این ساختمان

Only Murders in the Building

تماشای سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان

10. سید فیلیپس – داستان اسباب بازی (Toy Story)

سید فیلیپس داستان اسباب بازی

سید فیلیپس (با صدای اریک فون دتن) بدترین همسایه برای اسباب بازی‌های «داستان اسباب بازی» (Toy Story) است که در همسایگی او زندگی می‌کنند. او نسبت به اسباب بازی‌های خود بی‌احتیاط است و آن‌ها را شکنجه می‌کند.

آیکون فیلم داستان اسباب بازی ۱ Toy Story
فیلم

داستان اسباب بازی ۱

Toy Story

تماشای فیلم داستان اسباب بازی

منبع: ew

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×