بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 یکی از مشکلات بزرگ مجموعه را برطرف خواهد کرد

به نظر می‌رسد که بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 با رفع یکی از بزرگ‌ترین انتقادات از مجموعه، قرار است به اثری خاص در فرنچایز تبدیل شود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 شاید یکی از ایرادات بزرگ که طرفداران نسبت به آن در نسخه‌های اخیر مجموعه حسابی انتقاد کرده‌اند را برطرف کند. با این که سری بازی‌های شوتر معروف اکتیویژن از نظر فروش در هر نسخه آمار خوبی را ثبت می‌کند، اما مشکلاتی دارد که از سوی طرفداران مطرح شده‌اند و هنوز ناشر فکری برای برطرف کردن‌شان نکرده است. اگر این مشکلات بیان شده توسط گیمرها در بازی جدید رفع شوند، احتمال آن وجود دارد که این اثر در بین آثار اخیر فرنچایز به یکی از موفق‌ترین نسخه‌ها تبدیل شود.

بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 دنباله‌ای برای اثر موفق Call of Duty: Black Ops Cold War است که در سال 2020 روانه بازار شده بود. این بازی جدیدترین نسخه اصلی از زیرشاخه بلک اپس خلق شده توسط استودیو Treyarch خواهد بود. این اثر چهار سال پیش وارد مرحله تولید شده و در حال حاضر رکورد بیش‌ترین مدت‌زمان قرار داشتن در مرحله ساخت را در بین آثار مختلف این فرنچایز به خود اختصاص داده است. همین موضوع و این نکته که بازی Call of Duty: Black Ops 6 اولین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی محسوب می‌شود که پس از قرار گرفتن اکتیویژن تحت مالکیت مایکروسافت ساخته می‌شود، انتظارات را حسابی از این بازی بالا برده است. علاوه بر این، یک نمایش مستقل و اختصاصی طی رویداد Xbox Games Showcase درخصوص این اثر دیدیم و با توجه به این که نمایش حسابی جذاب بود، حالا انتظارات بیش‌تر از همیشه هم شده است. هرچند بخشی تغییرات که گیمرها انتظار داشتند در بازی شاهدشان باشند و در رویداد مورد اشاره قرار گیرند، توسط استودیو Treyarch مورد اشاره قرار نگرفت‌اند؛ مواردی نظیر SBMM و بهبود رابطه کاربری کالاف دیوتی.

خوشبختانه یکی از کاربران تیزبین Reddit با نام کاربری StellarLime911 برخی از تصاویر بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 را دیده که شاید حاکی از این باشد که ممکن است حداقل یکی از مشکلات ذکر شده توسط طرفداران برطرف شده باشد: مشکل مربوط به منو‌های اپراتور. در یک پست منتشر شده در ساب‌ردیت BlackOps 6، کاربری با نام StellarLime911 به نظرات دو استریمر که در رویداد نمایش بازی حضور داشتند اشاره کرد و نکات ذکر شده توسط آن‌ها را به اشتراک گذاشت. هر دوی این استریمرها ظاهرا به تغییرات احتمالی در منوی بازی اشاره کرده‌اند و گفته‌اند که بازی از این نظر نسبت به نسخه‌های پیشین حسابی بهتر شده است.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

احتمالا شاهد تحول منوهای اپراتور در بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 خواهیم بود

ظاهرا بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 یکی از مشکلات بزرگ مجموعه را برطرف خواهد کرد

رابط کاربری در عکس‌های تار بازی واقعا جذاب به نظر می‌رسد و در آن خبری از چیزهایی نیست که پیش‌تر باعث شلوغ شدن ظاهر منو می‌شدند. این همان چیزی است که طرفداران سری بازی‌های کالاف دیوتی سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند. اگر این عکس‌ها واقعا UI نسخه نهایی بازی Call of Duty: Black Ops 6 را نمایش می‌دهند، بازی جدید ساخته شده توسط اکتیویژن قرار است باعث خوشحالی بسیاری از گیمرها شود و احتمالا بازخوردهای خیلی خوبی هم دریافت خواهد کرد.

در نسخه‌های پیشین رابط کاربری حسابی باعث آزردگی خاطر طرفداران شده بود. بسیاری معقد بودند UI بسیار شلوغ است و همین موضوع هم باعث سردرگمی طرفداران در مواجهه با منوها می‌شد. بازی‌های مبتنی بر لایو سرویس معمولا رابط کاربری جذاب و ساده‌ای ندارند، اما شاید بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 بتواند موارد اضافی را از منوهای اپراتور کنار بگذارد. اگر همه چیز مطابق تصاویر منتشر شده باشد، احتمالا طرفداران بسیار خوشحال خواهند شد.

این بود خبر تغییرات احتمالی در رابط کاربری بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ دوست دارید در نسخه جدید شاهد چه تغییرات دیگری باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×